Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 979 ggr
Larissa
5/12/15, 8:43 PM

GUL/ORANGE HÅR

Hej!

Idag var jag hos frisören och visade att jag ville ha denna bilden, hade mörkbrunt hår innan och när jag går ut därifrån ser mitt hår ut såhär, betalade 1700 och hon avfärgade det och sen lade i en ask-färg.

Gick ut och sprang till en annan frisörsalong påväg till tåget hem och hann knappt komma in där innan jag började gråta.

De sa att de kunde slinga/nyansera det så att det inte är gul-orange och ljusare med, och trodde det skulle gå på 2000 ungefär.

Grejen är att jag inte har råd att lägga ut 3700 kr på att få håret blont så det går ju inte :(

Ringde frisören jag var hos och hon sa att jag skulle komma tillbaka imorgon så hon kunde fixa det, men jag är livrädd att behöva 1. betala för en till färgning, och 2. att det fortfarande är lite gul/orange.

Litar helt enkelt inte på henne och skulle mycket hellre få tillbaka pengarna och gå någon annanstans, men hon ville fixa det😭

Är så himla ledsen och vet inte vad jag ska göra, eller vad hon ska göra för "behandling" för att fixa det bäst? SNÄLLA HJÄLP.

Annons:
CaptainBunchie
5/12/15, 9:09 PM
#1

Men herregud, vilka frisörer går du till?? 😮😕
Oerhört dåligt. Jag skulle gå tillbaka till den första frisören och be dem antingen göra om (och rätt denna gång) eller få någonslags kompensation för att du måste gå till en annan salong.
Nu vet jag att det antagligen är ganska "normalprisat" för frisörsalonger, men jösses, ändå! Jag tror vi betalade 600kr för klippning och blondering med silverschampo och hela köret, visserligen är detta nog den billigaste frisören här i trakterna, men hon är faktiskt den enda jag törs lita på.

Hör runt lite bland släkt och vänner om de vet någon bra och billig frisör du kanske kan vända dig till istället?

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Larissa
5/12/15, 9:24 PM
#2

Mm har varit såå ledsen hela kvällen för är så fult..Vill hellre ha pengar så jag kan göra det någon annanstans, men hon ville att jag skulle komma tillbaka så hon kunde fixa det vilket inte känns bra alls, men jag har väl inte så mycket val.

Tror inte alls på att jag kommer bli nöjd efter imorgon, och tror dessutom att jag kommer få betala för färgningen imorgon, vilket jag inte har råd med, för finns inte mer pengar på mitt konto.

Upp till toppen
Annons: