Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1227 ggr
juliafrojd
5/14/15, 8:50 PM

Lårtatueringar

Ni som har text tatuerad på låret, vad står det och vad kostade den? Till er som inte har, vad skulle ni valt att skriva om ni hade gjort en?

Annons:
fuzzie
5/14/15, 8:57 PM
#1

Jag har ingen än då mina tattoos sitter på andra ställen på kroppen hehe 😛 

Men det jag planerar att göra är en text och det som kommer stå då är lite för "långt" att skriva ut nu. Men iallafall så är det en liten låt/melodi som min mamma sjöng för mig jämt när jag var liten och texten har hon kommit på helt själv. Den är alltså väldigt personlig och det är just sådant som jag gillar när det kommer till texter. 🙂 

Flummigt inlägg, sorry 😊

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[Tilde]
5/15/15, 3:24 PM
#2

Jag har ingen text, utan en bild :) Men skulle jag ha en text hade jag valt ett citat som betyder något speciellt för mig. Kanske t.ex. "Living is the only thing worth dying for". 😃 Fast jag hade nog hellre valt ett citat på svenska. Min tatuerare tar för övrigt 500 kr/halvtimme.

neasfotografier
5/15/15, 5:00 PM
#3

Jag funderade på att tatuera på båda låren förra året. Men det blev "bara" en Marilyn Monroe sugarskull på ena låret.
Hade tänkt en text på det andra, men ändrade mig till underarmen istället. Vill dock fortfarande ha en text på det andra låret, men en liten i så fall 🙂
Min Marilyn kostade 3 000 kr. Texten 500. (om jag inte minns fel)

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Sweety
5/16/15, 3:28 PM
#4

En av mina bästa kompisar skaffade nyligen en syster-tatuering på låret. Hennes storasyster har "Together forever never apart" och hon har "Maybe in distance but never in heart" 🙂 Hennes kostade 500kr har jag för mig och tog ca 30 min.

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Upp till toppen
Annons: