Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1266 ggr
fluffy_unicorn
5/19/15, 9:43 AM

Ingen matlust

Urk , har ingen matlust , äter bara 1 gång om dagen , väger 57, har haft 70% blodförgiftning för några år sen , överlevde , vet ej hur tror jag men ändå , så nu äter jag bara 1 gång om dan sen hoppar jag över 1 dag 😕 , är ba 16 , så fort jag ser mat så blir jag spyfärdig , folk kallar mig fet pga var överviktig när jag gick i feman , så nu går jag i nian snart första ring. Har ärr med men ja , men tycker nog det med matlusten är viktigare , kan ej äta mera snart känns det som 😢

Annons:
Fridaaaa
5/19/15, 9:46 AM
#1

Prata med någon! Du kommer bara må ännu sämre av att inte äta.
Prata med någon vuxen som kan hjälpa dig igenom detta 🌺

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

powerade
5/19/15, 8:51 PM
#2

jag har sådana perioder jag också, viktigt att försöka äta lite iallafall någon lätt mat som man tycker är god. och prata med någon, nu hjälpte det mig lite att träna lagom för att få tillbaka hungret utan att bara må illa. men försök äta lite är iallafall bättre än ingenting, också fixa hjälp! hoppas du blit bättre snart massa kramar

fluffy_unicorn
5/20/15, 12:49 PM
#3

jag kan ej äta , ingen vuxen vill lyssna , jag brukar snacka med min kille/fästman om det men ibland så vågar jag ej pga är rädd att han ska lämna mig pga dom problemen jag har , sen när dom väl har tid så vill dom ej heller , blir mobbad med o jag bryry mig ej om mobbingen men att jag ej äter är fett orolig 😭

[KEEL]
5/20/15, 12:58 PM
#4

Du behöver riktigt hjälp, ta kontakt med kurator, sjuksköterska, umo eller bup innan det blir värre.

fluffy_unicorn
5/20/15, 1:13 PM
#5

kuratorn o sköterskan kan ta sig i röven asså sry men sant , dom har bara gjort så att jag har fått ännu mer problem så att mina föräldrar ta min mobil och nt får vara med vänner , så ska prova snacka med min fästman/kille , det brukar hjälpa 😊

[KEEL]
5/20/15, 1:27 PM
#6

Okej men du måste få seriös hjälp, be din kille följa med dig till umo och prata med någon, de har tystnadsplikt. Det låter nämligen som du håller på att utveckla en ätstörning och tro mig du vill inte väga 35 kg och behöva ligga på sjukhus och få en slang nerkörd i halsen för att få i dig näring.

Annons:
fluffy_unicorn
5/20/15, 2:36 PM
#7

ne vet :/

Upp till toppen
Annons: