Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 4071 ggr
00eme05
5/22/15, 4:04 PM

Kåt eller kär?

Hur vet man om man är kär eller bara vill ha sex med personen?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Semper_Solus
5/22/15, 4:11 PM
#1

Jag går efter mina tankar. Tänker jag bara på att jag vill ligga med en tjej och allt jag vill göra med henne i sängen så är jag bara kåt, men tänker jag på allt annat också, att hålla handen, kolla på film, bara sitta i soffan och prata, kramas och kyssas, då är jag mer troligtvis kär 😉 Hoppas jag svarade som du ville nu, att jag förstod frågan rätt 😃

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

Afturelding
5/22/15, 4:15 PM
#2

Jag tycker det varierar mycket. Men generellt så tänker jag att det är lite så som #1 skriver, när man är kär så är det inte bara den sexuella attraktionen som finns där.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

00eme05
5/22/15, 4:16 PM
#3

#1 ja tack det var ett bra svar! Har lite svårt för jag är "följer sinnet mer än hjärtat" så jag vill gärna veta hundra på att jag är kär i någon innan jag kastar mig in i något. Lite löjligt att behöva försäkra sig hela tiden. Är riktigt jobbigt för jag vill inte gå igenom ett helt förhållande med tanken "tänk om jag inte är kär i personen?" :(

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Semper_Solus
5/22/15, 4:21 PM
#4

#3 Den tanken har jag haft många gånger, men när jag får den så tänker jag på hur glad min partner gör mig, hur lycklig jag är när jag är med henne, och det är kärlek för mig :) Jag är likadan med att jag ofta följer sinnet mer än hjärtat och det funkar bra för mig.

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

00eme05
5/22/15, 4:23 PM
#5

#2 tack :) #4 tack trodde nästan de bara var jag som tänkte så haha, men vad bra att de funkar för dig, har nästan känt att som någon känner när dem är kära måste jag känna annars är jag inte kär hehe. Tack för hjälpen!

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Nelley
5/22/15, 11:51 PM
#6

Jag tycker sexuell stark attraktion är att en bara vill ta och kyssa och krama och undersöka varje mm av personen. Medan kärlek (ofta kombinerat med det första) är att en är extremt glad runt personen och den säjer ett skämt och du skrattar lite för mycket. Bubbel i magen och minsta beröring av personen skickar som en energi genom hela kroppen, så du vill ha mer.😃

Annons:
00eme05
5/23/15, 5:48 PM
#7

#6 Jaha, ja jag har gört att de ska kännas i kroppen och så när man är kär men d egör det bara ibland med denna personen :) och personligen skulle jag aldrig uttnyttja en människas känslor för min egen tillfresställelse men tack för tipset för nu vet jag så jag inte lurar mig själv :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Facie
5/24/15, 9:45 PM
#8

Men åh, när man är kär på riktigt då känner man det. Tydligare finns inte!

Pretty wise //

00eme05
5/26/15, 1:58 PM
#9

#8 En gång visste jag inte om jag var kär i en kille förrens han helt rubbade mig och då gick de upp för mina ögon att jag faktiskt varit kär i honom. Jag tror de är olika för alla hur dem känner. Och jag tänker för mycket. Jag vet inte hur jag ska sluta tänka så mycket för jag har tankar som börjar med "tänk om.." Vilket är jätte jobbigt..

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Facie
5/27/15, 8:49 PM
#10

#9 Hm.. Men var du verkligen kär i HONOM och inte på hela grejen? När jag var yngre kunde jag ibland tro att jag var kär för jag trivdes bra i personen sällskap och hela grejen att vara tillsammans var mysig/bra. Sen när man förlorade det kunde man tro att man var kär, men egentligen saknade man bara känslan av att vara tillsammans.

Det är svårt att förklara haha!

Pretty wise //

Facie
5/27/15, 8:50 PM
#11

#9 Hm.. Men var du verkligen kär i HONOM och inte på hela grejen? När jag var yngre kunde jag ibland tro att jag var kär för jag trivdes bra i personen sällskap och hela grejen att vara tillsammans var mysig/bra. Sen när man förlorade det kunde man tro att man var kär, men egentligen saknade man bara känslan av att vara tillsammans.

Det är svårt att förklara haha!

Pretty wise //

00eme05
5/31/15, 1:58 PM
#12

#11 oj det har jag inte tänkt på haha. 

Är rätt dålig på att läsa av vad jag känner för folk i allmänt därför frågade jag :) Tycker det här med känslor är rätt klurigt hehe…

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Facie
5/31/15, 9:59 PM
#13

#12 Tänk på det istället då ;)

Pretty wise //

Annons:
Upp till toppen
Annons: