Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 3152 ggr
Sara:)
5/23/15, 7:08 PM

Kläder på skolavslutningen?

Vad ska ni ha på er på skolavslutningen (om ni har bestämt)? Kul o höra :)

Annons:
Kadoor
5/23/15, 7:16 PM
#1

Ingen aning… Vill inte ha klänning eller kjol, så antar att det blir en vit skjorta, en fluga/slips och ett par svarta shorts eller byxor.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Sara:)
5/23/15, 7:19 PM
#2

#1 vill inte heller ha klänning/kjol (har ingen heller) känns som jag kmr va den enda som nt har det 😅

Whippet
5/23/15, 7:28 PM
#3

Kommer inte heller ha det :) Kör på en rosa blus och en skinnjacka över, byxor vet jag ej. Är ingen klänning/kjol människa, hatar det.🤮

I'm out Vilar huvudet i handen

[Lollo 97]
5/23/15, 7:36 PM
#4

Jag är inte riktigt säker på om jag ska ha detta än men en svart klänning ett flätat tygskärp som är brunt, svarta knästrumpor, bruna klackskor eller svarta kängor med träklack, så ska jag ha ett brunt läderarmband (fake) som det står love på, en ear cuff det står love på och flätat hår på sidan.

powerade
5/23/15, 7:51 PM
#5

jag har ingen skolavslutning så ;)
Men i nian hade jag en vit klänning med svart "tygbälte" som man knöt rosett på sen över brösten var det massa paljetter, bandlös klänning

Sen hade jag svarta skor med hål i typ :)

powerade
5/23/15, 7:51 PM
#6

Så hade jag våfflat hår:D

Annons:
Flöffo
5/23/15, 8:31 PM
#7

Ska ha den här klänningen:

 http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/klader/klanningar/caroline-klanning/prod701361420.html 

Ett par vita ballerinaskor som jag lånar från mamma, ett halsband och två ringar.

//Flöffo

Tokyo
5/23/15, 8:58 PM
#8

tänkte ha en svartvit mönstrad maxiklänning (https://bikbok.com/sv/7167614_F001),  en svart figursydd kavaj (http://www.hm.com/se/product/86607?article=86607-A) med lite smycken och sånt till. kommer garanterat vara den enda som bär svart men varför vara som alla andra? frågar någon vems begravning jag ska på svarar jag bara "din, om du inte håller käften. :)"

dessutom tycker jag att det är onödigt att köpa en för fin klänning till skolavslutningen, för då kommer jag ändå aldrig använda den mer än en gång. använder knappt klänning alls, men jag tror faktiskt att jag kan få användning av denna klänning även efter skolavslutningen eftersom den är såpass vardaglig. köpte faktiskt en likadan i svart men den kan jag nog inte ha på skolavslutningen faktiskt, känns lite deprimerande på något sätt.

skor vet jag inte, gillar inte klackskor så kommer antagligen ha på mig vita, låga converse (precis som förra året). dom kommer knappt synas ändå. när det gäller håret hade jag tänkt locka det och göra någon slags vattenfallsfläta (vet inte om det heter det på svenska), fast en förenklad version som egentligen inte ens är en fläta. använder dock aldrig värme på mitt hår, så jag får nog köra en "testlockning" innan skolavslutningen för att se om jag ens lyckas, haha.

Crest
5/23/15, 10:37 PM
#9

#8 Dessutom är ju faktiskt svart högtidsfärgen! 😉 Kör på det tycker jag! Gillade mönstret på klänningen.

Scorpio97
5/23/15, 11:46 PM
#10

Har ingen riktig skolavslutning i år, så jag kör på lite snyggare vardagskläder. Någon blus samt tajts alltså. 

Nästa år är det ju student för mig, så då läre man väl hitta någon vit klänning.


//Jessie

smellcaramell
5/24/15, 1:12 AM
#11

Jag tar studenten och hatar klänning men ska ändå ha det bara för att det är student, men för att hitta en "klänning" jag gillar får jag sy min egen, hahah. Eller har köpt en korsett som ska vara överdelen och sedan ska jag synen spetskjol med brett resårband i midjan som jag ska sy pärlor och paljetter på :) Lär sy kjolen och det nästa helg, inte tid nu.. haha, iallafall börja med den ;) att sy pärlor o paljetter på ett 10cm brett resårband kan ju ta tid om man säger så ;)

jossan...
5/24/15, 1:27 AM
#12

#11 vill gärna se resultatet!

Gud vad bra jag stavar…

Vaargen
5/24/15, 1:48 AM
#13

Jag har aldrig klätt mig "fint" på skolavslutningar :) men jag är ingen sån person heller.

Annons:
Whippetgerbilen
5/24/15, 1:59 AM
#14

Jag brukar inte ha några speciella kläder på skolavslutningen, har mina vanliga kläder :)

Dogs is my world ♥

hund_katt
5/24/15, 1:48 PM
#15

brukar inte heller ha några speciella kläder. bara för att alla andra har fina kläder så vill jag vara lite emot det och tar på mig helt vanliga kläder 😉 sen äger jag inte några 'finkläder' heller så ja…

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

[AnimalLover1]
5/24/15, 2:49 PM
#16

T-shirt och jeans/jeansshorts. Alltså vardagskläder :P

Upp till toppen
Annons: