Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 1430 ggr
[Lindis123]
2015-05-24 09:21

Kläder till skolavslutning

Nu är det så att vi ska ha skolavslutning på onsdag och jag har inga kläder! Tänkte åka och shoppa idag, men problemet är att jag inte vet vartifrån jag ska köpa det jag vill ha. Vill typ ha skjorta och fluga, det finns ju såklart inte på damsidan och herrsidans kläder är väl helt för stora. Jag är 13, så då kanske typ barnkläder går ännu, vet inte vad jag ska göra!

Annons:
yeahsica
2015-05-24 10:05
#1

H&M:s herravdelning har skjortor i "slim fit"-modell som är smalare passform på. De finns i storlek XS och kanske kan fungera? Finns risk för att ärmarna blir väldigt långa dock. H&M har flugor också. Annars kan det nog fungera med barnskjortor om du är kortare än ca 170 cm (barnstorlekarna brukar bara gå upp till 170cm).

[SisselaJ]
2015-05-24 10:28
#2

H&M har damskjortor, en herr-fluga kan du nog köpa och få den att passa:)

Kadoor
2015-05-24 11:43
#3

Flugor går att spänna in väldigt mycket, så det är nog inga problem om du tänker på storleken runt på den. Damavdelningen har säkert skjortor också, brukar inte kolla så jättemycket där så vet inte helt säkert dock. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

yeahsica
2015-05-24 11:55
#4

Hehe, jag var så fokuserad på att du nog ville ha icke figursydda skjortor att jag inte ens tänkte på damavdelningen.. Precis som #2 och #3 säger finns det såklart skjortor även på de flesta damavdelningarna ☝️

[Lindis123]
2015-05-24 14:07
#5

#3 #2Hehee, det tänkte jag inte ens på, vad smart man kan vara då! Uteslöt att det jag sökte skulle finnas på damavdelningen men efter att att kollat runt på hemsidan hittade jag det jag ville ha, så nu återstår bara att åka dit och kolla och hoppas på det bästa:)

[Lindis123]
2015-05-24 17:19
#6

Nu har jag hittat den perfekta outfiten, ingen fluga och skjorta denhär gången, skjortorna vart så fula men en svart kavaj, vit skjorta och vinröda byxor:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: