Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 1258 ggr
Linneahorse12
2015-05-26 22:57

Era värsta skräckisar tack!

Vill höra era läskigaste och obehagligaste spökhistorier!  Det får gärna vara sånadär som får en att rysa av obehag. ^

Annons:
Whippet
2015-05-26 23:17
#1

Följer! xD

I'm out Vilar huvudet i handen

Florrpan
2015-05-26 23:21
#2

"Jag såg ungarnas besvikelse och förvirring när jag eldade upp dockorna. Dom trodde dock det var jag som bar in dockorna till deras sängar varje natt" Något sådant.. Kommer inte ihåg ordagrant då den var på engelska. Kort, men gav mig rysningar.

[134643]
2015-05-27 08:32
#3

En liten flicka leker i sitt rum när hon hör mamman ropa från köket på undervåningen. Hon springer ner och rundar trappan för att komma in i köket, men då öppnas en av garderobsdörrarna i hallen. En hand sticks ut, tar tag i flickan och drar in henne, och där inne i garberoben står hennes mamma. Hon viskar till sin dotter: ”Gå inte in i köket. Jag hörde det också.” Lika läskig varje gång haha ;3

[Mathildaqdt]
2015-05-27 09:55
#4

Följer ^^

[Tilde]
2015-05-27 10:40
#5

#3 Nej den ska ju vara att mamman ropar från nedervåningen och precis när hon ska gå ner för trappan hör hon en röst från ett av rummen på övervåningen som då också är mamman som säger att hon också hörde det. ☝️ I alla fall den versionen jag har hört xD Tycker det är läskigare då för då vet hon inte vilken av rösterna hon ska lita på när hon inte ser dem, hihi.

Nirvana_Ophelia
2015-05-27 16:42
#6

En man i USA väcktes av sin fru, som varnade honom för en intruder….

hans fru hade mördats sex månader tidigare av en intruder.

Annons:
hund_katt
2015-05-27 17:44
#7

Vet inte om denna räknas som skräckhistoria, men jag känner obehag varje gång jag läser den. Den är så sorglig och hemsk när man läst om sista meningen och fattar vad han menar ^^ har läst den på engelska men ska försöka översätta till svenska. Pojke - är du en superhjälte? Flicka - va? Pojke - min pappa har sagt att folk med röda märken är superhjältar för dom kämpar mot elaka människor. Flicka - din pappa verkar smart som vet det. Pojke - ja, han var en superhjälte. Han försökte flyga en gång men ett rep stoppade honom. Tog en stund innan jag fattade vad han menade, men när jag väl fattade så grät jag nästan, så hemskt! Som sagt ingen direkt läskig historia men jag rös lite av den och tycker den är ganska hemsk. Och så sorglig! Haha xD jag suger på skräckhistorier… Och detta va det närmsta jag kunde komma på just nu xD

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Hoseok
2015-05-27 21:57
#8

It has been reported that some victims of torture, during the act, would retreat into a fantasy world from which they could not wake up. In this catatonic state, the victim lived in a world just like their normal one, except they weren’t being tortured. The only way that they realized they needed to wake up was a note they found in their fantasy world. It would tell them about their condition, and tell them to wake up. Even then, it would often take months until they were ready to discard their fantasy world and please wake up.

Nirvana_Ophelia
2015-05-28 10:06
#9

Mamma ringde till nedervåningen av misstag efter att mormor dött.  Mormor svarde i telefonen..

Upp till toppen
Annons: