Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 515 ggr
[134643]
2015-05-29 12:02

Presenthjälp

Jag tycker det är assvårt att komma på presenter till folk, speciellt killar. Och nu jäklar har jag fått min största utmaning någonsin, så jag skulle behöva lite tips, råd och hjälp. Eller bara få veta om ni tycker att jag är på rätt spår över huvud taget 😃 Jag börjar med lite background till det hela. Jag har varit kompis med en kille i England i 3 år, vi har aldrig träffats tidigare. Vi började som kompisar, blev sedan ihop, bröt upp, och fortsatte som väldigt nära kompisar. Han har hjälpt mig genom så himla mycket tunga grejer och har alltid funnits där för mig, så han betyder verkligen hur mycket som helst för mig.

Nu till "problemet". Om en månad kommer han till Sverige och vi får äääntligen träffas! Jag känner ju att jag missat massa födelsedagar, julaftnar och allt annat man kan tänkas ge presenter för - så jag har lite att ta igen haha. 

Så jag vill ge honom något personligt och sött som samtidigt känns lite casual sådär. Jag funderar på att köpa ett läderarmband  med en silverplatta graverat med ordet "beloved" då det kommer från ett citat från en film som han älskar (hela citatet får definitivt inte plats), köpa ett rosa nagellack (inside skämt), baka kakor eller muffins och skriva ett sött kort. Tror ni att det funkar? Har ni några andra idéer? 😃

Annons:
fuzzie
2015-05-29 21:10
#1

Jag tycker att dina idéer låter väldigt bra eftersom att de är personliga och roliga. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Upp till toppen
Annons: