Annons:
Etikettövrigt
Läst 786 ggr
00eme05
6/5/15, 8:33 PM

Samsung, Android emojis?

Hej! Finns det nåt sätt jag kan byta från Samsung emojis till Android emojis? Appen"emojiswitcher" funkar inte för den hittar inte "root" eller nåt sånt…

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Yellow12
6/5/15, 8:48 PM
#1

Man måste roota tror jag, vet dock inte hur

ElsaN.01
6/5/15, 8:53 PM
#2

Samsung gör ju android-telefoner, android emojis=samsung emojis😉

00eme05
6/5/15, 10:30 PM
#3

#1 ja vet inte vad man gör eller hur haha #2 nej för dem jag vill ha är jätte gulliga men bara dem som finns på samsung 5s är fula

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

00eme05
6/5/15, 10:38 PM
#4

Vet dock inte änns om vad root är haha, är det olagligt? Kan det väl inte vara? Är det skadligt för telefonen?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

tötenöten
6/6/15, 6:50 PM
#5

Det finns inga emojis för alla android telefoner, utan det är de olika märkena på mobiler som har sina egna emojis. Samsung har sina egna, sony har sina egna m.m :)Så det du söker finns tyvärr inte, men du kan ju alltid ladda hem några från en app, men de brukar inte fungera lika bra! 😊

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

00eme05
6/6/15, 11:24 PM
#6

#5 jaha okej tack för svar :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: