Annons:
Etikettbilder
Läst 2113 ggr
fsigge
6/7/15, 9:39 PM

Är den fin?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag är lite osäker vad jag tycker för att vissa verkar inte tycka den är så fin av någon anledning . :/ Jag vill ju ha bra smak och sånt. Vad tycker ni? Jag vet att man inte ska bry sig vad andra tycker men jag vill ändå veta vad folk tycker. :P

Frida

Annons:
Candela
6/7/15, 9:47 PM
#1

Lite märklig fråga tycker jag. Jag antar att DU tycker den är fin (vi pratar om bikinin va?) eftersom det var du som valde den (?). Smak är ju subjektiv, så det lär nog vara lika många som inte tycker om den som de som tycker om den. 

Själv kan jag säga som så att den passar din kroppsform, och alltså dig (den del av dig som jag kan se på bilden i alla fall..). Om jag skulle ha den skulle det se minst sagt konstigt ut. 

Sen vad som är "inne" eller inte bland tonåringar har jag noll koll på..

[MikeW]
6/7/15, 11:56 PM
#2

Jag tycker den är sådär.. tyckte inte om att det var så mycket tryck på den.

hannaj98
6/8/15, 12:13 AM
#3

Finns inget som heter "bra smak". Men jag tycker den är söt.

JoannaLi
6/8/15, 12:29 AM
#4

Jag tycker att den är jättesöt!

Ravynsfair
6/8/15, 7:01 AM
#5

Håller med om att den passar din kroppsform! 
Och nej, inte var den tokig :)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Calcifer
6/8/15, 7:02 AM
#6

Alltså, alla har ju olika smak. Om DU tycker den är fin så ska du använda den med stolthet. Jag skulle inte valt den, men det är ju bara jag. Det betyder ju inte automatiskt att den är ful, bara att den inte faller MIG i smaken.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
fsigge
6/8/15, 7:36 AM
#7

#2 tror du den skulle vart fin utan massa tryck? Typ i svart? #6 Aa, det är några som har sagt till mig att de inte skulle kunna ha på sig den själv och då tolkar jag det som att den inte är snygg. :/ Jag har inte köpt den, hittade den i källaren.  jag vet inte om jag ändå skulle valt den. Kan hålla med om att den mest ser söt och gullig ut, inte snygg. Jag gillar att underdelen är som shorts och inte som trosor, så jag tänkte ha dem med en svart överdel istället. Vad sägs om det? Jag kommer antagligen köpa en ny snart iallafall.

Frida

[Lillmatten]
6/8/15, 8:45 AM
#8

Jag tycker också om underdelen mer än överdelen, skulle gjort som du tänk, köpa en lite mer neutral överdel och spara underdelen :) men det är jag det! Smaken är som baken och så kommer det alltid vara, det är därför det är så bra att man kan fråga sig själv vad man tycker om och inte tycker om, då får man bäst svar ;)

Calcifer
6/8/15, 8:57 AM
#9

Som sagt är det fortfarande en smaksak. Det som är snyggt för mig kanske inte är snyggt för dig. Det här med vad som är snyggt, gulligt, sött, osv är ju väldigt svårt att bedömma då alla har rätt till sina olika orsaker. Men låter som en fin idé med svart överdel om du tror du skulle gilla det bättre.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Marsvinspluttochkaninsele]
#10

Så söt du var i den Ts bra val du gjort :)

stinakrok
6/8/15, 11:09 AM
#11

Kanske en annan modell på överdelen skulle vara snyggare? :) Men bikinin passar dig bra!

[EllenAlicia]
6/8/15, 6:22 PM
#12

Tycker den passar dig. De enda sag inte gillar är trycket/färgerna, för färglatt för mig :P

Fridaaaa
6/8/15, 6:25 PM
#13

Inte min stil på bikini, men klär dig väldigt bra 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Flöffo
6/8/15, 9:46 PM
#14

Jag tycker underdelen är jätte fin. Jag tycker överdelen var söt, men det skulle nog vara finare med en annan överdel i t.ex. rosa, vit, ljusblå eller någon annan färg som passar till nederdelen :)

//Flöffo

hund_katt
6/9/15, 3:34 PM
#15

jag gillar den och tycker den är jättefin! skulle vilja ha den, har letat efter något liknande men hittar inget… badkläder nu för tiden visar halva brösten och halva rumpan… tycker det är jätteobekvämt att ha bikini som är liksom så smala.. tyvärr måste jag typ ha det för det inte säljs något annat i affärerna.. 😕 och överdelarna sitter jättedåligt, dom åker typ av(även om jag har rätt storlek) för dom inte sitter åt ordentligt.. och dom sitter jätteobekvämt, gör ont och är obekväma och knöliga.. alla tjejkläder nu för tiden är designade för utseendet och inte efter komfort och funktion.

den är jättesnygg enligt mig! jag skulle nästan göra vadsomhelst för att få en bikini som inte sitter som.. jag vet inte vad…

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: