Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 867 ggr
[EmmiieErixon]
2015-06-08 16:52

Säkerhetskod på instgram vill inte komma...

Hej allihopa!

Jag har problem med att jag inte får min säkerhetskod från instagram. Jag har skrivit i på alla möjliga olika sätt både via mobil och data men den kommer aldrig. Blir så less när det inte funkar! :( 

Jag bytte nämligen instgram från min gamla då det var massa folk jag inte kände som följde mig och gjorde en ny privat, men nu så kan jag inte ens använda den! Den är helt blockad tills jag får min kod…som inte kommer! 😮 

Någon som haft detta problem som vet hur ni löste det? Jag har skrivit till instagram men det kommer troligen dröja innan jag får svar. :( har googlat med men hittar inga vettiga svar. Har försökt och väntat i en dryg timme nu och det tar ju i vanliga fall bara någon sekund innan alla andra koder kommer när man måste säkerställa något. (mitt nummer är inte kvar på min gamla insta)

Annons:
[Outlawly]
2015-06-08 16:54
#1

Vet tyvärr inte hur du ska få lösenordet. Men varför gjorde du inte bara den gamla kontot privat och blockade de du inte ville ha där? :)

[EmmiieErixon]
2015-06-08 16:57
#2

#1 Det var isåfall MASSA folk att blocka, hade inte orkat sitta och blocka hundra personer :/ Och känns dumt att blocka dem som man inte vill ska följa men som man ändå inte vill sätta en block på 😛

[EmmiieErixon]
2015-06-08 17:05
#3

Okej min killes nummer funkade, ja får väl byta nu efter…konstigt att mitt nummer inte ville funka! :(

[EmmiieErixon]
2015-06-08 22:04
#4

Men asså nej nu kan jag inte kommentera :( har inte en kommenterat något än :O

Upp till toppen
Annons: