Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1212 ggr
elinany
6/10/15, 2:42 PM

Ska jag släppa honom?...

Hej! Förlåt för lång, osammanhängade text.

Det är såhär att för ungefär 2 veckor sedan så höll jag på med en kille. ( han är en 98a alltså 17 år och jag 00a alltså 15 år. ) Vi hånglade, myste osv. Detta hände på en måndag. Dagen efter alltså tisdag så ligger han med en annan tjej, samma ålder som mig. De va ganska lätt att få reda på eftersom han la ut på my story på snap när han och denhär tjej låt i sängen med enbart täcke på sig. På tisdagskväll snapar han och frågar varför jag är besviken och ledsen, svarar att de är pga att han låg med en tjej osv osv… Jag blev väldigt besviken eftersom jag tycker det är fel att han håller på med mig ena dagen och dagen efter så ligger han med en annan..

På onsdagen så ligger han med samma tjej. Och jag blir återigen lika ledsen. 

Han verka inte fatta varför jag blir ledsen, men han säger att han bryr sig om att jag blir besviken men ändå fortsätter han ligga med henne.

Torsdagen samma vecka får jag veta att han hånglade med en till brud, alltså inte samma som han låg med dagarna före..

På fredagen dagen efter så va han påväg till göteborg för att hälsa på släkt och vänner ( alltså ca 125 mil från mig ) Hela vägen ner till göteborg smsar vi och han är hur gullig som helst, han vill ha bilder, han säger att jag är den enda ha vill ha. Att han vill knulla mig, slicka mig osv. 

Jag tror dock inte på honom när han säger så så jag brukar fråga typ '' du säger att jag är den enda du  vill ha men ändå låg du med henne osv'' då blir han bara sur och säger hejdå och vill inte snacka med mig. 

Nu har han varit i göteborg i lite mer än 1 vecka och han säger att han saknar mig, vill att jag ska skicka bilder osv. Han sa tex en gång '' vill att du ska vara här nu och knulla mig ''. Även denna gång ifrågasatte jag  honom och han blev sur och snackade inte med mig på ett dygn.

Hela min skola vet om att vi ''höll på'' då han gjorde ett sugmärke på mig som alla såg.

Det är bara en liten krånglig del till i den här historien.  Det är såhär att jag och hans bonussyskon är släkt. Tremeningar. Hans bonussyskon blev jättearga på honom för att han höll på med mig för att de tyckte att jag va förliten och att vi är som ''släkt''. Så han har lovat dom att inte hålla på med mig mer men ändå vill han hålla på med mig, fast att ingen får veta.

Så mina fråga är efter denhär väldigt krångliga, osammanhängade och konstiga texten: Vad verkar han tycka, vilja och känna om mig? Vill han verkligen ha mig eller vill han bara ligga med mig och sen dra? Verkar han vara seriös eftersom han blir sur när jag nämner de han gjort osv? Vad tror ni? Vad hade ni gjort ? Jag tycker om honom men blir väldig osäker pga allt dethär.. Vad tror ni och vad hade ni gjort om ni va i samma sits som mig? Satsat på honom eller backat fortast möjligast? Väldigt tacksam för svar. / Elina

Annons:
Gronstedt
6/10/15, 2:45 PM
#1

Han verkar inte speciellt seriös och han verkar bara intresserad av att utnyttja dig för sex utan att ge något tillbaka. Jag skulle inte vilja ha honom om jag var intresserad av något mer än underhållning i sänghalmen.

[SisselaJ]
6/10/15, 2:49 PM
#2

Han verkar bara utnyttja dig för sex, speciellt eftersom han skriver så porriga sms till dig. Bara sexuellt laddat. Strunta i honom, du kommer bara ångra dig i framtiden, eftersom han har så lätt att ligga med andra också.

Edit: Speciellt med tanke på att du blir ledsen av att han är med någon annan så verkar det som om du har känslor för honom. Då skulle du med säkerhet bli ännu mer sårad.

Scorpio97
6/10/15, 2:55 PM
#3

Jag tycker det är ganska uppenbart att han enbart vill ligga med dig, inte ha ett förhållande. Och det är ju okej om du är på samma spår, alltså är okej med att det bara är sex som gäller. Vill du ha ett förhållande där ni båda bara är med varandra, så ska du nog leta efter en annan kille.


//Jessie

[ThisIsWheels]
6/10/15, 6:26 PM
#4

Det låter tyvärr som att du har blivit intresserad av en player. Han verkar inte seriös och som #3 skriver så är det bättre att hitta en annan kille!

Ensamidiot
6/10/15, 6:40 PM
#5

Du förtjänar bättre:(

Honestyisdead
6/10/15, 7:26 PM
#6

Strunta i honom. Han är väldigt omogen och skiter i dina känslor. Du kommer bara bli mer sårad.

Annons:
Florrpan
6/10/15, 7:35 PM
#7

Han är en idiot som inte är ute efter något seriöst mer än att sätta kuken i dig. Du svarar ju nästan själv på frågan, men letar tydligen efter en anledning att "behålla han"

Du har inget att behålla, för han bryr sig inte. Är du kär i han? Han är inte kär i dig. Bli inte lurad av att ni hade det mysigt tillsammans, lätt att  att falla in i "kärlekstankar" då.

Gör dig själv en tjänst, skicka inte bilder till han, låt han stå så torr som möjligt, om han verkligen bryr sig så lär han visa det.

[MikeW]
6/10/15, 7:49 PM
#8

Han vill helt tydligt bara ha sex. Skit i han.

Nelley
6/10/15, 7:53 PM
#9

Han har säkert något slags sexberoende och verkar endast vara ute efter att ligga med dej. Och som #3 sagt, är det okej men är du ute efter något mer så är han inget kap för dej helt enkelt.🙂

elinany
6/10/15, 11:16 PM
#10

Tack för alla svar! Det uppskattas till 1000, verkligen!

elinany
6/11/15, 1:11 PM
#11

.

Officielle
6/11/15, 7:46 PM
#12

Har bara dåliga erfarenheter av killar som ber en skicka bilder hela tiden och bara pratar om sex. 

Låter tyvärr inte som att han vill att du ska bli hans tjej, utan en av hans tjejer. Vidrigt. 

Lycka till! 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

powerade
6/11/15, 10:09 PM
#13

håller han på med andra också är han förmodligen inte intresserad av något annat än att bara ligga.. tyärr.. det bästa är han säga hejdå till honom och försöka strunta i allt å istället vara "tillgänglig" för någon som vill ha DIG ingen annan:)

Annons:
My Morin
6/13/15, 10:25 AM
#14

Backa fortast möjligt!!! Han är inget och ha om han behandlar dig så!

elinany
7/5/15, 9:03 PM
#15

tack för allas svar!

Upp till toppen
Annons: