Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 795 ggr
[Älskamig]
2015-06-13 19:34

Hur ser ditt drömbröllop ut?

Nu när det vankas bröllop, kungabröllop, så tänkte jag höra med er…

Hur ser era drömbröllop ut? 
Jag vill ha en spetsklänning (liknande Kate Middletons), gifta mig i domkyrkan i stan jag bor i, åka med häst och vagn till slottet där festen sedan skall vara.

Annons:
Whippet
2015-06-13 19:36
#1

Bryr mig inte så mycket, kommer iaf inte gifta mig i kyrkan

I'm out Vilar huvudet i handen

Fridaaaa
2015-06-13 19:45
#2

Om jag mot förmodan skulle gifta mig så skulle jag gifta mig:

- Utomhus. Antingen på stranden eller på en fin sommaräng.
- Ingen traditionell klänning, utan med lite färg
- Bjuda de närmaste
- Äta utomhus med långbord

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Scorpio97
2015-06-13 21:09
#3

Har inget drömbröllop, eftersom jag inte har några planer på att gifta mig över huvud taget.


//Jessie

[SisselaJ]
2015-06-13 22:05
#4

I en maffig kyrka, med en perfekt klänning (vet inte helt vilken modell jag gillar bäst dock) och en fin bjudning som är trevlig och händelserik med dans och god mat och dricka. Sen smekmånad dagen efter! Inget speciellt men minnesvärt! Gärna många gäster

Kadoor
2015-06-13 22:11
#5

Har funderat en del på det där… Vet faktiskt inte hur jag vill att mitt bröllop ska vara, inte i kyrkan i alla fall. Vore kul att gifta mig i ett annat land också, men det skulle ju bli rätt dyrt antar jag.. Ingen aning, tar det som det kommer :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[MARWAKE]
2015-06-13 23:01
#6

På en cykel… Nämen man kan ju alltid drömma ;). Annars får det gärna snöa eller vara mycket snö när jag gifter mig :D

Annons:
[Tilde]
2015-06-14 16:46
#7

Vill också ha spetsklänning och gärna en långärmad med öppen rygg eller så 😃 Vill ha det utomhus i typ en skogsglänta eller liknande och endast bjuda in de allra närmaste (min sambo har dock en svinlång gästlista så där är vi olika), Vill ha ett live-band och bara ha det trevligt :) Tycker det var en rolig idé med att det finns polaroidkameror där så gästerna kan ta massa kort på vad de nu vill och kanske skriva en liten hälsning på dem.

Nelley
2015-06-14 17:05
#8

Tror inte alls jag skulle gifta mej, tror inte på giftermål. Meenn skulle jag mot förmodan så skulle väl drömmen vara…

  • I en skog
  • På ljusaste dagen eller natt med facklor 
  • Royal blue färgad klänning med ett öppet bröst typ
  • Helt veganskt självklart
  • Ekologiskt
  • Helt veganskt
  • Folk får inte ha med sej en ovegansk chokladkaka😂
  • Kanske att jag och partnern stannar kvar och sover i ett tält efteråt
  • Skulle det bli någon smekmånad, Australien?
  • Inte massa dyrt hotell tjafs utan äventyr och stekande värme

Ungefär så😉

Quirinia
2015-06-14 17:52
#9

Vid stranden en sommarkväll med mannen i mitt liv xD

Hoseok
2015-06-14 18:12
#10

Vill inte gifta mig. Så.. Inget. Eller att man bara skriver på ett papper så är det klart.

[EmmiieErixon]
2015-06-15 23:20
#11

Skulle väldigt gärna gifta mig 😍

  • Drömmen är i en pampig kyrka eller om man tänker ännu längre så skulle det vara coolt att gifta sig i Ryssland i en ortodox kyrka! Det är ju pampigt! 😮

  • Gärna en stor klänning med riktig askungen känsla eller en sjöjungfru klänning med någon glittrig detalj! 😍

  • Massa vita rosor!

  • Riktigt varmt och grönt gärna! 

  • Gärna om man fått barn än, att de är små tärnor/gossar som bär ringarna. ❤️

  • Inget ris kastande för min del men såpbubblor vore helt underbart! (tills man får såpa i ögonen och snubblar över släpet på klänningen haha 😂)

  • Och sedan smekmånad (om man inte redan har barn då för då vill jag ju hem med dem, om de inte är gamla nog att åka med) i Frankrike eller Italien någonstans längs med kusten! 🌊☀️

Ja åh va jag kommer spara för bröllop! Det är verkligen något som förknippas med kärlek och familj för mig! 😍

Michiis
2015-06-16 00:46
#12

Skulle i så fall  vilja gifta mig i ett annat land vid en strand bara jag och min partner och sån där vigselman/präst eller vad det nu är.. vi läser upp våra löften - ringarna.. Har en sjuhelvetes bra dag-kväll-natt :') 
Hemma i sverige sen skriver vi på att det är klart eller vad man nu gör x) 
Och så har vi en fest med släkt och nära å kära :D 
Det hade vart nått :) men när dagen väl kommer blir det nog mer traditionellt :P om jag ens ska gifta mig, ser inte så jätte stor mening med det mer än ah… ringarna? skrivet på papper?

// Michis

Upp till toppen
Annons: