Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 1469 ggr
Nelley
6/21/15, 12:38 AM

Sanning eller konsekvens?

Tog mej friheten att göra en ny (och förbättrad) version av leken.😃

Person 1. *Svarar* och frågar sanning eller konka

Person 2. Väljer sanning eller konka

Person 1. Ställer en fråga

Person 2. *Svarar* och frågar sanning eller konka

Person 3. Väljer sanning eller konka

Person 2. Ställer en fråga

Person 3. *Svarar* och frågar sanning eller konka

Person 4. Väljer sanning eller konka

Och så vidare

Sanning eller konsekvens

  • Om det är en fråga som begär en person vara vid ett särskilt skede i livet så får personen en chans att ställa en ny fråga

Sanning

  • Det finns inga regler angående sanning, x får vara en öppen bok.

Konsekvens

  • Det får inte involvera något som kan vara emot en annans vilja (pussa, krama)
  • Det får involvera utmaningar som dra ett skämt till x och smsa personen du tycker om
  • Får inte vara på längre (som lär dej gå ner i spagat, eller gå på dejt med någon) håll, uppdraget ska kunna utföras inom dagen 
  • Det får inte ha negativa konsekvenser på längre håll (som tex. få F i matte)

Så… sanning eller konsekvens?😉

Annons:
LyQa
6/21/15, 6:44 PM
#1

Sanning! c:

Nelley
6/21/15, 7:00 PM
#2

Berätta om din första kyss? Kön, ålder, namn, situation, tell me! ;)

Nelley
6/22/15, 6:55 PM
#3

#1 ?😉

[Lindis123]
6/22/15, 9:05 PM
#4

Skulle det inte vara lättare ifall en annan person kunde svara på frågan, ifall person 2 glömmer svara/inte är inloggad så ofta? Leken kör ju fast annors?

Nelley
6/23/15, 12:18 AM
#5

#4 Ja precis kom på att det kanske inte var så bra idé, men! 

  • Svarar du inte inom timmen så får någon annan svara på frågan.
  • Ställer du inte en fråga inom timmen efter någon valt S/K så får någon annan ställa en fråga.

Så kör hårt!😃

Zyzzbrah
6/24/15, 12:09 AM
#6

1! :d

Annons:
Zyzzbrah
6/24/15, 12:21 AM
#7

Hmm.. Jag kan svara på frågan. Min första kyss var egentligen med min närmsta vän som blev min flickvän. Allt började rätt simpelt egentligen, vi umgicks bara som vänner, kollade på filmer, var ute och umgicks och brukade snapa varandra på nätterna och bara snacka som normala kompisar. Några veckor in i relation började jag inse att den här tjejen (hon heter Amanda och är blond med smaragdgröna ögon) är fan i mig sjukt jävla vacker och sexig samtidigt. Jag började då ge henne fler komplimanger, våra "hejdå" blev längre och "gulligare" kramar. En dag så var vi på ett berg nära området jag bor och det var en sjukt fin solnedgång. Vi hade precis badat så jag stod där med mitt sixpack (jag har varit en bodybuilder i 3 år nu ;) ) och vi hade inga handdukar så jag försökte typ hålla henne varm genom att hålla om henne. Helt plötsligt så la hon sina armar runt om min hals och kramade mig och som en reflex lade jag mina händer på hennes höfter (jag har alltid diggat hennes höfter av någon anledning). Därefter stirrade vi varandra in i ögonen och jag sa att hon hade absolut de finaste ögonen jag hade sett in i, i mitt liv. Hon log lite snett och jag drog henne mot mig och kysste henne långsamt och hade ena handen vid hennes kind och den andra precis över hennes höft. Vi var tillsammans ett tag men det tog slut. Jag var förstörd i ett år men blev inspirerad av Zyzz som gjorde att jag levde livet som en sick knt och satsade på gymmet och skolan.. Lift in peace <33

Nelley
6/25/15, 12:23 AM
#8

#7 Vilken saga det låter som.😉

S/K?

Katniss
8/7/15, 7:45 PM
#9

Sanning

R.I.P. Anton 💔

Mysan_
8/7/15, 8:31 PM
#10

Vad är det minst goda du vet att äta?

Katniss
8/8/15, 11:01 AM
#11

En speciell sorts isglass med chokladöverdrag.. xD Sanning eller konsekvens?

R.I.P. Anton 💔

Decemberbarn
8/8/15, 11:22 AM
#12

Sanning

Katniss
8/9/15, 10:17 AM
#13

Hur många husdjur har du haft genom tiderna?

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Feliiciia
8/9/15, 10:28 AM
#14

32 djur. S/K

[ThisIsWheels]
8/9/15, 11:09 AM
#15

Sanning :)

Feliiciia
8/9/15, 12:14 PM
#16

Vem är din kändiscrush?

Skorpion76
8/9/15, 12:46 PM
#17

#16 Gunde Svan! 😛😛😛
Sanning eller konsekvens?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Mysan_
8/9/15, 1:31 PM
#18

Konsekvens

Skorpion76
8/9/15, 1:41 PM
#19

Skicka en selfie.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: