Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2241 ggr
GemTwist
2015-06-28 23:27

Gillar han mig?

Hej, jag är jätte osäker på om den här killen gillar mig. Han är 5 år äldre än mig, jag är 00 och han är 95 (fast folk brukar anta att jag är mycket äldre än vad jag är). Våra familjer har känt varandra så länge jag vet (är familjehems placerad) och min lillebror bodde hos dem ett tag. Har känt honom i över 5 år. Men nu på sistone när våra familjer är så har jag kollat på honom och han kollar på mig väldigt ofta. När ungarna började bråka så hjälpte han dem att reda upp och en gång märkte jag att han gick så att jag kunde se att han gjorde det. Hans mamma brukar säga att hon vill att han typ ska gifta sig med mig eller en annan tjej vi kan kalla Anna. Så under midsommar stod jag bredvid dem och så skulle jag gå och hämta en tallrik. Märker att han säger något till sin mamma som då säger "då blir det kanske giftermål". Hon går sedan till hans brors tjej för att fråga henne vad hon tycker om det och så kollar hon på mig och ska berätta och glömmer bort namnet och kommer på det snart igen. Han har liksom gnuggat sin hand mot mig två gånger en i ansiktet och sagt att jag är söt och en gång på baksidan av axeln (nu vet typ så som man gnuggar en enormt söt unge) Han satte sig i soffan bredvid mig och typ lutade sig lite mot mig och verkade vara intresserad i det jag kollar på. Sen bjuder han in mig på en match genom att påstå att han tror att han kan vinna över mig. Sätter oss då i en annan soffa och min lillebror har följt med. Jag sätter mig ner och han typ slänger sig så att hamnar bredvid mig och typ lutar sig mot mig, min bror börjar typ hålla på och hamnar nästan mellan oss då han flyttar iväg honom. Vi pratar rätt mycket och när vi skulle säga hejdå den dagen (midsommar natten) använde han ett sätt jag brukar använda, börja krama ett par personer hejdå för att inte få en viss kram verka så speciell. (Han brukar inte kramas) Kom på besök ett par dagar efter och han låg och sov men hans mamma fick upp honom och han kom extremt snabbt upp för att vara han. Han försökte hålla en diskussion och han frågade vad jag hade för planer under dagen, skulle då till min biologiska mamma, han frågade vart hon bodde mm och tog upp ämnen jag berättar om för länge sedan och trodde ingen kom ihåg. Bland annat frågade han om jag fortfarande gick i kyrkan Han frågade även om jag ville ha att äta eller dricka väldigt ofta och frågade vad jag tyckte om och när vi fyllde poolen till barnen skvätte han vatten på mig med slangen. När jag skulle gå åt jag en vattenmelon och kom på lite försent att jag inte kunde slänga skalet och han var typ på väg ner för trappan när han gick upp och tog mitt skal och slängde det Sedan när vi skulle säga hejdå gav han mig en kram, jag tänkte släppa men han höll kvar ändå riktigt länge och när han väl släppte kollade han mig i ögonen och jag gick. Okej, om min kompis frågade med allt detta skulle jag nog sagt att han var kär… Och det blir rätt tydligt för mig när jag skrivit ned det. Men jag är så osäker… Vad skulle ni säga? (Själv pirrar det i hela mig när han lutar sig mot mig och får fjärilar i magen, gillar honom enormt)

Annons:
jossan...
2015-06-29 00:14
#1

så svårt över internet lixom:/

Gud vad bra jag stavar…

ElinvBorg
2015-06-29 00:21
#2

Låter som om han bryr sig om dig. Du gillar honom och då får du nog det dock att verka vara något mer än vad det faktiskt är. Han är dessutom 20 medan du är 15 år gammal, ni är i mycket olika delar av livet kan jag säga då jag själv är 20. Skulle aldrig kunna vara med en 15 åring, inte ens en mogen sådan, tyvärr.

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

GemTwist
2015-06-29 12:19
#3

Okej, tror inte han tänkt på åldern så mycket. Händer att jag sitter vid barnbordet (alla under 18) men jag är den enda över 12. Så brukar han tycka synd om mig och när vissa säger att det finns barn vid bordet dyker oftast min lille bror upp och alla tänker på mig förutom han som tycker de är konstiga och säger att jag inte är ett barn och pekar sedan på min lillebror

Cazzos
2015-06-29 16:54
#4

Utifrån din text kan jag nästan garanterat säga att han absolut bryr sig om dig. Däremot är det svårt för både dig och oss andra att avgöra om han faktiskt GILLAR dig på det sättet/är kär. Bäst är om ni umgås mer än vad ni gör nu, med tanke på att han är äldre och kanske har mer erfarenhet kring detta område (fast vad vet jag, du kanske är den första tjejen han närmat sig?) så kommer han förmodligen göra fler första-steg.


Upp till toppen
Annons: