Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2605 ggr
arcticmonkeys
6/29/15, 12:04 AM

Vill hånglaaaa

Jag har börjat få känslor för en kille i nian som är väldigt mysig och lite småvild. Jag vill verkligen hångla och vet att han också vill det, men jag är så himla stel och inte alls kreativ. Det enda vi gjort är att typ skeda, men hur tar man det ett steg längre? Ge tips på mysiga/heta saker man kan göra tillsammans och hur jag ska göra för att våga ta det steget!

  • Redigerat 4/1/23, 2:21 PM av Undertaker
Annons:
Florrpan
6/29/15, 12:53 AM
#1

Sluta skede, vänd dig om, gosa lite mer, se han i ögonen lite, sen kommer det nog ganska naturligt :)

Kadoor
6/29/15, 1:04 AM
#2

När båda vill kommer det ofta naturligt! För mig och mitt ex bara hände det, det var ingenting vi tänkte på direkt. #1 Har bra tips också. :)
Ögonkontakt är viktigt också, enligt mig. Kommer typ inte på några mysiga eller heta saker man kan göra tillsammans, det enda är skeda och det gör ni ju redan. Men det är sjukt mysigt! ^^

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

fsigge
6/29/15, 1:37 AM
#3

Vill bara säga att jag älskar ditt användarnamn! :D

Frida

Denna kommentar har tagits bort.
xEmmsix
9/6/15, 4:15 PM
#5

#4 Fast det är ju inte dig hon vill hångla med>.>

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

[Fyratassar12]
9/7/15, 6:57 AM
#6

Det kommer naturligt fösta gången var det hemskt då mina ex tog ner tungan för långt. Men med sambon är det mysigt så han har lärt mig på nytt kan man säga ;) Ta ett steg i taget så kommer det :)

Annons:
[Dixie2003]
9/14/15, 8:30 PM
#7

U

[Dixie2003]
9/14/15, 8:31 PM
#8

Sry

[Dixie2003]
9/14/15, 8:31 PM
#9

Råkade skriva

Lotoz
9/14/15, 10:35 PM
#10

Testa umgås mer med varann på typ fritid o i skolan, bygg upp en vänskap och utveckla. Kanske festa ihop, saft med bullar o sånt då. Min kompis första hångel blev av på en fest när vi kastade in han i ett rum med en tjej, killen skulle gäspa o tjejen började hångla med han för han öppnade munnen för att gäspa

Peace

revolution
9/15/15, 2:57 PM
#11

Om ni brukar skeda är du ju ett ganska långt steg på vägen. Vänd dig om, titta honom i ögon och kyss honom, sedan kommer nog resten naturligt.

Everyone loves a rebel

Superfich:)
1/8/16, 7:22 PM
#12

Först kan du vell kyssa människan… Efter det kan du bara öppna munnen o strula.. Lycka till :)

Djungelvrål.
1/8/16, 7:47 PM
#13

Säger som dom andra. Vänd dig om och kyss honom, är inte mycket svårare än så :p

Annons:
HorseFriendForever
3/31/23, 4:00 PM
#14

Bara en fråga, vad är skeda?

// Wilhelmina <3

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: