Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 576 ggr
smellcaramell
2015-06-29 00:56

Skriver av mig, less

Åhå är så less nu… har gått 1.5 år sedan det tog slut med mitt ex, första perioden var jag helt jävla förstörd men sen typ ett år tillbaka har jag haft kul "som vanligt" o likt f*rbannat så bryter jag ihop helt ibland.. idag är en sån dag.. Var ute med hunden o plötsligt sa det pang o jag började storgråta typ, så otroligt less på det nu.. Och samtidigt kan jag inte göra nåt åt det, jag är ute med mina kompisar och har kul , jag rider och har kul, jag snackar med killar och har kul, men ändå så har jag dagar då jag bara gråter mest hela tiden o saknar han fast han inte är något att sakna (behandlade mig inte bra).. Jaja, som sagt vill jag bara skriva av mig i och med att typ alla mina kompisar sover och ger "fel svar" när jag pratar med dom om detta. ( de typ hatar mitt ex p.g.a. hur han behandlade mig).

Annons:
Sugar Mist
2015-06-29 02:02
#1

Vad är det som du saknar hos ditt ex?

-

NordicSunset
2015-06-29 11:29
#2

Är du säker oå att det är anledningen? Jag menar, du kanske har en dålig dag (som alla brukar ha) men du "skyller" på honom?

Be the best version of you.

  • Zoella
Kadoor
2015-06-29 12:58
#3

Du kanske saknar att ha någon, själva närheten eller så? För om han behandlade dig illa känns det inte som att du borde sakna honom, utan bara att du hade någon liksom…

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

smellcaramell
2015-06-29 22:34
#4

misstänker att det är som #3 säger då jag är en person som kräver mycket närhet (tur jag har hund som sover med mig på natten ;) ) men ändå kan jag bli ledsen när jag ser bild med han o nån annan tjej o.s.v. Jobbigt är det iallafall.. har ju gått så lång tid liksom..

Upp till toppen
Annons: