Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 779 ggr
Djuralex
2015-06-29 12:16

Varför gjorde han detta? Hjälp?

Hej! Okej så jag har vart ihop med en kille som är 4 år äldre än mig… :/ det har vart ganska komplicerat och så men iaf så var jag hos honom igår. Vi skildes på liksom "good terms" tyckte jag. Det var ju liksom lite sorgligt tyckte jag för jag kommer troligen aldrig se honom igen för han ska flytta utomlands till universitet. Han sa till och med saker som "i'll seeya okay?" och "i'll find you" och typ "love you"… Eftersom det kändes som att vi liksom var "vänner" så följde jag honom på instagram (vi hade bråkat innan så jag hade un-followat honom) och nu imorse så vaknade jag till att se att han hade un-followat mig nu… Jag fattar verkligen inte alls. Kan nån hjälpa mig. Vet inte vad fan…? Snälla, tack!

Annons:
Aleya
2015-06-29 12:32
#1

Han har väl insett att nu när det är slut så klipper han banden. Kanske för att göra det lättare för sig eller så tyckte han att det inte var ett bra bas ni slutade på.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Kadoor
2015-06-29 12:53
#2

Jag tror han gjorde så för att klippa banden för att det ska bli lättare för honom att gå vidare. När mitt ex gjorde slut un-followade jag henne på det mesta och tog bort henne på fb osv, just för att jag verkligen inte stod ut med att se hennes namn överallt och se allt hon la upp/delade/gillade.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Djuralex
2015-06-29 13:11
#3

#2 och #1 Jo om det är så så respekterar jag det eftersom jag gjorde samma sak första gången vi "gjorde slut". Vi har liksom inte haft en riktig relation eftersom vi varit tvungna att hålla det hemligt eftersom han är 4 år äldre än mig. Och jag har liksom inte hört av honom på kanske 2 månader innan igår då jag åkte hem till honom. De sista gångerna vi träffades var det mer som kk än som en faktiskt relation. Eftersom det har varit mer som kk så var jag förvånad att det blev så emotionellt igår.. speciellt när han sa alla de där grejerna.. och därför blev jag så jävla förvånad att han unfollowade mig eftersom jag följde honom för att liksom visa att allt är okej och att jag inte är arg. Grejen är att han har ljugit och bettet sig lite som en douchebag förr så jag vet inte vad jag ska tro, om han faktiskt har riktiga känslor för mig eller om han liksom bara blir av med mig nu… Men tack så sjukt mycket för svar

Cazzos
2015-06-29 16:29
#4

Så länge ni skiljdes åt under good terms så finns det ingen anledning att spekulera i det som har hänt och hur han varit. Fast om du känner att du behöver reda ut gamla saker med honom så gör det!

Men det låter som att ni gjorde allt på ett väldigt moget och sansat sätt så det är bara att lämna det som det är nu 🙂 Vi finns för dig på tif om du behöver mer stöd!


Djuralex
2015-06-29 17:18
#5

#4 Precis, det var så jag kände också. Jag tyckte att det blev ett bra sätt av avsluta det här på. Det bara förvirrar mig så otroligt mycket att han unfollowade mig på instagram.. för jag följde ju honom igen som att signalera att jag tyckte att allt var bra och att vi kan ha en bra relation och bara avsluta allt och så svarar han med att unfollowa mig.. hahah jaja tack så mycket för svar dock!

Upp till toppen
Annons: