Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 693 ggr
My Morin
2015-06-29 17:34

Kär i annan men håller på med mig.....?

Hej!

Jag måste lätta mitt hjärta "lite"! 🙂

En kille som jag har varit tsm med håller på med mig ibland och frågar om vi ska ligga. Jag har försökt med att säga nej, men av nån anledning säger jag kanske! För att jag vet vad som kommer hända men går av någon anledning alltid på de. (Detta är fjärde gången han gör så här) I alla fall så vill jag att vi ska lära känna varandra lite först (Vi har inte pratat med varandra på 1-1.5 år typ)  Typ vara lite omkring folk men första varningsklockan är alltid att han vill inte ses med mig offentligt. Sen säger han att jag är mesig om jag inte går med på de! Jag frågar alltid varför det är så viktigt för honom att ligga med mig. Då säger han att jag är jätte snygg o.s.v. Sen säger jag at han ljuger för att se vad han svarar och då säger han att han bara är med mig för att få ligga.

Sen nu sista gången sa han att han är jätte kär i en annan. Till råga på allt är det en av mina bästa vänner. Jag blev ledsen såklart med struntade ide. Sen sa han att han hade pratat med henne och att hon pratar skit bakom min rygg. Jag gick till henne och frågade henne om det var sant och sa ja!!!

Jag blev såklart jätte ledsen men fortsatte strunta i dom. Men jag är ju ledsen för det han gjorde men jag blev mest besviken på min kompis som kan göra så här mot mig. Vi har gått i samma klass från förskolan till sexan..

Vad tycker ni jag ska göra?

Annons:
[Lindis123]
2015-06-29 17:39
#1

Han ville väl typ ha dig som ett engånsligg elr nåt…Skit i dom, sträck på dig o fortsätt framåt, varken han eller din vän verkar så trevliga, det finns många personer du hellre kan umgås med;)

Ravynsfair
2015-06-29 17:39
#2

Jag hade utan tvekan bett båda att fara och flyga.
Men det är jag det.

Vad vill du med killen som bara vill ligga? 
Han är ju ärlig med att han bara vill ligga iallafall, det är ju lite positivt men samtidigt verkar han lite manipulativ. 
Att han dessutom är "kär" i din vän och samtidigt vill ligga med dig känns lite fel.
Eftersom de pratar, som han säger, så borde hon vara medveten om vad han vill med dig också va? 

Hon var ju ärlig och stod för vad hon gjort vilket är bra men samtidigt är hon en kass vän som pratar bakom din rygg.
Nae, jag hade somsagt bett båda fara och flyga, hellre ensam än omgiven av idioter.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Upp till toppen
Annons: