Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 1020 ggr
Chiquita_animal
7/7/15, 6:26 PM

Bra frisör?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, nu när det är sommar är det jätte drygt för mig att gå med jätte långt hår och jag orkar verkligen inte med det längre och har funderat på att klippa det kort. Alltså då kort som 'killar har det' (killar kan också ha långt hår, i know) men jag vet inte vilken frisör jag ska gå till, finns så många. Och vissa kanske är bättre med långt än kort. Förra frisören jag gick till klippte fel så håret inte blev som jag tänkte mig så hen går jag inte till igen. Jag undrar om ni kan ge mig förslag till någon bra frisör i: Malmö eller Eslöv och kanske Lund. Helst Malmö då jag bor där. Kommer en bild på ungefär hur jag vill ha håret men kan ändras. Tack :)


Annons:
Calcifer
7/7/15, 6:39 PM
#1

tänk på att håret på bilden är ordentligt stylat samt att om du och modellen inte har samma hårtyp så kommer det troligen inte se ut så även om du stylar det. Mitt tips är att kolla runt på frisyrer som du gillar som inte är så stylade. Då är det lättare att se ungefär hur det kommer se ut på dig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Victoriastel
7/7/15, 7:32 PM
#2

Jag rekomenderar dig till att gå tid studio colorista i hbg. Det är så värt det, trevliga tjejer som precis startat sin egna salong :)

hannaj98
7/7/15, 10:45 PM
#3

Tycker som #1. Tänk på att för att få håret sådär krävs antagligen väldigt lång tids styling varje dag. Utan stylingen tror jag inte håret på bilden ser så bra ut, och att styla håret en timme varje dag, är väldigt jobbigt i längden. Plus att det kommer slita och förstöra håret om man stylar det så varje dag. 

Fundera på om du orkar det. Har tyvärr inget tips på frisör då jag inte bor i/ i närheten av Malmö.

Chiquita_animal
7/9/15, 11:55 PM
#4

Jag vet att det är stylat och inte kommer alls kunna se exakt på som mig men jag tyckte det var snyggt. Ska fortsätta kolla rundor och tack för tipsen! Ska kolla in i colorista över internet :D


Upp till toppen
Annons: