Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 945 ggr
ShegoFan12
2015-07-07 23:10

Kan ex bli ihop igen efter ett tag??

Hej jag undrar om det är möjligt för personer som varit ihop tidigare men gjort slut att dom kan bli tillsammans igen? det finns en tjej i min klass som har har tre ex-pojkvänner och dom första månaderna är hon ihop med sin första ex-pojkvän men efter kanske 3-4 månader så gör hon slut med sitt 1:a ex och blir ihop med sitt 2:a ex och efter ytterligare 4 månader gör hon slut med sitt 2:a ex och blir igen tillsammans med sitt 1:a ex och så håller det på hela tiden.. 

går det att få tillbaka känslorna för ett ex och bli ihop igen?? för tjejen i min klass visar tydligen att det går..

Annons:
Fridaaaa
2015-07-07 23:11
#1

Ja varför skulle det inte vara möjligt?

Jag & min sambon var ihop knappt en månad sedan något halvår senare blev vi tillsammans igen och varit tllsammans snart 8 år :)

Dock låter det inte som att hon har känslor för killarna om hon hoppar omkring så.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Calcifer
2015-07-07 23:12
#2

Ja. Det är väl klart det går. Men det är inte något som fungerar för alla, men det fungerar för en del. Ibland behöver man vara isär en tid för att mogna, växa och utvecklas tills man kan vara ihop med en viss person. Jag har en vän som gjorde slut med en person efter kanske tre år ihop. Flera år senare efter att de båda haft andra förhållanden blev de tillsammans igen och det var läääänge sen de reparerade sitt förhållande. För dem fungerar det.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

noraa
2015-07-07 23:28
#3

varför har du två trådar om detta, och helt ärligt. vad spelar det för roll vad denna tjejen gör? kan man ha känslor för så många? ja vissa är ostabila känslomässigt, men och? mind your own. lol

[SisselaJ]
2015-07-08 07:07
#4

Ja såklart det går. Hon gillar väl killarna och de gillar henne tillräckligt för att stå ut med detta. Hur gammal är hon? Det enda som förvånar mig är att killarna Tycker det är ok!

ShegoFan12
2015-07-08 08:48
#5

#4 hon är 18-19 år

Upp till toppen
Annons: