Den känslan när man går in i ett köpcentrum och hör favoritlåten köra igång i högtalarna, då man känner sig som värsta stjärnan när man svassar in mellan alla butiker och människor i takt med musiken. c;
Den där känslan när man vet att man måste göra någonting viktigt, men skjuter upp det till nästa dag, för att sedan i sista sekund komma på att man glömt att göra detta... Ett gott råd är att göra sina sysslor i tid, inte i otid
Den där känslan när man äter sushi, tappar en bit på mattan (som hundarna gillar att sova på) tar upp den igen, plockar bort lite hår och säger f*ck it o äter ändå!
Den känslan när man betalar för en sak man ska köpa, börjar gå sin väg och hör kassörskan ropa; "Glöm inte saken!"
Så awkward när man inser att den enda saken man skulle köpa ligger kvar vid kassan. ._.
Den där känslan när man tvättat bort sitt smink med en bomullspad och helt plötsligt på vägen till soptunnan får ett knäpp-ryck och kastar upp bomullspaden i luften lite för hårt så den hamnar i taket - och fastnar. Hmm, vad är det med mig egentligen? ._.
Den där känslan när man helt random hittar en låt som man brukade älska för flera år sedan och som man har försökt att hitta i flera år därefter innan man gav upp sitt sökande <3
Känslan av när jag är själv i källaren, springer upp för trappan, öppnar dörren, släcker lampan och slänger/kastar mig ut genom dörren. Som att någon finns där nere...
Eller känslan när man tittar på en romantisk film med sina föräldrar och inte vet hur man ska reagera när det kommer till sådana där scener...
Kommer på hur många känslor som helst egentligen...
Den där känslan när man ska hoppa av en häst som är nästan 2 meter och det känns som man flyger och störtar ner i marken, och när man landar ramlar man nästan.
Den där känslan när man äter med en kompis och när man har dricka i munnen säger kompisen något jättekul och man försöker verkligen hålla kvar drickan i munnen.
Den där känslan när man ligger i sängen & känner sig allmänt nöjd för att man kan gå & lägga sig tidigt, men sedan inser att man inte har lämnat in en viktig uppsats i tid.
Den där pinsamma känslan man får när man försovit sig och måste till skolan, när du väl går in genom dörren till ditt klassrum och alla glor på dig och läraren frågar ( var har du varit? ).
Med vänliga hälsningar från, Dvärgkaniner
Medarbetare på Gerbiler Ifokus, Bortskänkes Ifokus, Humor Ifokus och Rysk Vintervit Ifokus.
Fototävling på Rysk Vintervit just nu.
Besök gärna min hemsida Trollskogens Gerbiluppfödning
Den där känslan när man vaknar till av att sambon kommer hem och tror man har försovit sig, för att upptäcka att man fortfarande har 3 timmar kvar tills man ska till jobbet.
Den där känslan när man är så blyg och feg att man inte ens vågar öppna dörren när det ringer på dörrklockan när ett barn som säkert ska sälja jultidningar eller något ringer på när man är ensam hemma.
Jag vill kunna vara som alla andra. Jag vill kunna prata med folk. Jag vill kunna öppna min dörr till huset. Men jag kan inte.
Den där känslan när man har Massvis med saker att göra, man blir helt yr i huvudet & istället lägger sig i soffan & ser på sin favorit serie istället :-S
Den där känslan när man peppar dressyrpass lördag och långritt söndag och så tappar hästen en sko på fredagen. Ingen ridning den här helgen med andra ord :c
She needed a hero, so that's what she became. Sajtvärd på tonåringar och medarbetare på Råttor!
#80 Den känner jag mer än väl till. Har bara inte fått det svart på vitt av doktorn än. :/
Den där känslan när man vaknar av att man panikgråter för att man drömt att ens mor har lämnat jordelivet, och det tar en stund för hjärnan att hinna ikapp och inse att det bara var en dröm...
#81 Inte jag heller men det är ingen tvekan om att det är tinnitus jag har. Hoppas verkligen att det försvinner om några dagar men skulle inte förvåna mig om det inte gjorde det.
Den där känslan när man är ensam hemma och står och duschar och när man står i duschen tjuter mobilen som också ligger i badrummet till och man glömde stänga av ljudet så man hoppar till av rädsla och tror för några sekunder att det är brandvarnaren eller något.
Den där känslan när man springer runt och sjunger högt i hela huset och efteråt inser att någon mer var hemma och lyssnat på allt, men dom låtsas som ingenting..
Den där känslan när man lyssnar på AC/DC och råkar komma åt en spellista med pepparkaksbaklåtar Tappar helt lusten för musik när något sådant händer...
Den där känslan när man börjar på en riktigt bra bok, men man är för trött när man börjar läsa, så man ser bara suddigare och suddigare för varje blinkning och får boken i ansiktet ett par gånger.
Dendär känslan när din kompis slår dig på käften för att du står och sjunger "SIIIIIiiiiIG THE BEeeEEELS OF NOOOooÅÅÅTRE DAAAAAM" i skolkorridoen för tionde gången på en dag XD Alla mina vänner kan Bells of Notre Dame utantill för att jag sjunger den typ hela tiden
#109 Vad roligt :3 Och vad mycket snö alla har! Här i Hälsingland där vi vanligtvis kan dyka i snön och får snöstormar varje år snöade det superlite igår och det ser bara ut typ som frost ._.
Den där känslan när man får panik och tror att man glömt sin mobiltelefon någonstans och säger det till personen man pratar med i samma mobil som man tror att man glömt.
Den där känslan när man ser sig själv i spegeln och tycker att man för en gång skull ser bra ut och sen inser att man ska stanna hemma hela dagen, just idag.
#124 Haha, verkar vara så för de flesta på söndagar. Jag blev lite extra förvånad när jag faktiskt jobbat och borde ha lite bättre koll på tiden haha ^^
Den där känslan när de efter ett avsnitt visar vad som händer i nästa avsnitt, och man skuttar upp och gör en massa random ljud tills man stängt av, för att man inte vill veta.
Den där känslan när man ska kolla på sin samling av bergskristaller, rosenkvarts och andra stenar har ramlat ner bakom bokhyllan... Bara att flytta på bokhyllan. Tur att ingen av stenarna sprack!
Den där känslan när man är sjuk och får slippa en hel dag i skolan och istället ligga i sängen hemma. Måste erkänna att det är ganska skönt ändå, trots huvudvärken och snuvan.
Den där känslan när du inser att du och din häst börjar bli olika och du börjar tycka han är för seg. Men jag kan inte förlora honom, för då förlorar jag allt. Det får mig att dö lite inombords när jag tänker på att han är lite för seg för mig och att jag ibland har roligare när jag lånar andra hästar att rida. Mitt liv rasar sakta ihop.
Den där känslan när du leder din häst och han blir rädd, och rusar iväg i full fart med dig släpandes efter på isen, samma dag rider du barbacka på honom och ramlar av och dagen efter ska ni tävla - i dressyr..
Den där känslan när man precis vaknat ur en mardröm och precis efteråt blir vettskrämd av att sambon står där i mörkret över en som en skugga, när han ska säga hejdå.
Den där känslan när man läser en speciell bit ur en bok och bara måste ta ner boken en stund för att lugna ner sig, så sitter man där i fem minuter och fånler xD
Den där känslan när man kommer på en sak och så går man dit. Så har man glömt och tänker: "Vad var det nu jag skulle göra?" Så måste man gå tillbaks för att minnas.
Den där känslan när man är med om ett ögonblick och man vet precis vad som kommer hända och det gör det. Som om man har varit med om det innan eller drömt om det... Så lustig känsla...
#211 Done that so many times!!! Men oftast har jag gått rakt in i Hästrumpor För jag och en person jag har känt hela livet alltid har så intressanta Konversationer när vi går till stallet xD
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus
Den där känslan när man har en snap streak på nästan 60 dagar på snapchat med en annan person, och så helt plötsligt slutar hon svara och tillslut försvinner den :ccc
Den där känslan när man ska gå nerför tre jättebranta trappor som man av någon outgrundlig anledning valt att gå uppför, och är sekunder från en panikattack.. Svindel alltså..
#234 om vi flyttar den till Februari så fyller hon år på julafton Nej, men, hon sa att vi får flytta Jesus födelse till Januari istället, då brukar det ju finnas snö.
Den där känslan när man sitter vid fönstret i bussen och hela bussen blir smockfull och man vet att alla kommer gå av i centrum men du ska av på nästa hållplats...
Den där känslan när man skriver och inte liksom kommer igång, sedan när man väl kommer igång så är det middag eller så finns det något som man måste göra :/
#251 Och vad tänker du göra åt den saken då om man får fråga? Klampa iväg från den här tråden om du tycker så, för vi behöver dig inte här om du ska sitta och kommentera att vi tigger uppmärksamhet. Håll saker och ting för dig själv, jag skiter i vad du tycker om mina inlägg.
Den där känslan när man läser igenom ett inlägg som blir rena fajten mellan två parter, och man bara 'Men kan ni inte hålla sams eller iaf diskutera det i pm?!' (Pratar inte om detta inlägg dock, bara så ni vet ;) )
#254 Jag tänker inte hålla på diskutera i PM när någon larvig unge skriver till mig, inte heller i en tråd. Det känns bara onödigt, eftersom jag vet att personen varit oseriös i en och annan tråd här på ifokus. Well, ska sluta vara OT nu.
Den där känslan när man somnar vid 1.15 och vaknar vid 7.30 ._.
#256 Läste du vad Katniss skrev? Här är det eftersom du tydligen glömde läsa :) "Den där känslan när man läser igenom ett inlägg som blir rena fajten mellan två parter, och man bara 'Men kan ni inte hålla sams eller iaf diskutera det i pm?!' (Pratar inte om detta inlägg dock, bara så ni vet ;) )"
#265 Jag har snö och bor i Norrland. Dock så kan det bli jobbigt dagarna då man måste cykla till skolan, man har inga vinterdäck på cykeln och det är SVINKALLT
#267 Jag bor i Norrland men har ingen snö bara is så det är väldigt halkigt När jag bodde i Norrbotten var det alltid snö på vintern och inte lite snö det var mycket snö!
Med vänliga hälsningar från, Dvärgkaniner
Medarbetare på Gerbiler Ifokus, Bortskänkes Ifokus, Humor Ifokus och Rysk Vintervit Ifokus.
Fototävling på Rysk Vintervit just nu.
Besök gärna min hemsida Trollskogens Gerbiluppfödning
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.