Annons:
Etikettövrigt
Läst 2194 ggr
SecretCraving
7/13/15, 11:26 AM

Cypern, Sicilien, Mallorca eller Rhodos?

Hej! Jag och min familj (mamma, pappa och jag) ska åka på en resa någon gång runt andra veckan i september. Vi vet inte riktigt vart vi skall åka, men vi har tänkt något som Cypern, Sicilien, Mallorca, Rhodos och kanske Kanarieöarna eller Kreta, men troligtvis inte då vi redan varit där. Mamma och pappa bryr sig egentligen inte om det är varmt och soligt, utan mest om sevärdheterna, men jag tycker att det är viktigast. Då jag, mamma och farmor var till Kreta för ett eller två år sedan åkte vi på höstlovet, och då var det molnigt och inte så värst varmt, och det tyckte jag inte var så kul. Så nu när vi far skulle jag vilja fara någonstans där det på riktigt är varmt. Vi åker ju lite tidigare än höstlovet nu också, så det borde ju vara bättre väder, men vilken av dessa destinationer som jag just räknat upp tycker ni passar bäst för mig? Jag vet att de är väldigt lika varandra, men de kanske skiljer sig åt på något vis? Ni kanske också vet något bra hotell då det är en till sak som vi inte riktigt är överens om. Mamma och pappa tycker att det inte ska vara så värst dyrt och klarar sig bra med något enkelt, men jag är av annan åsikt. Visst, jag behöver inget 5-stjärnigt hotell, men jag blir alltid missnöjd med vad dom väljer. De är ju dom som betalar, så dom bestämmer ju, men ni kanske vet något bra hotell som passar oss alla? Sen så är det ganska viktigt för oss alla att ha nära till stranden och havet.

Annons:
Sara1214
7/13/15, 11:34 AM
#1

Vi åkte till Mallorca! Väldigt varmt för att ändå vara hyfsat tidigt på sommaren. Väldigt fin strand i Alcudia! Sträcker sig ca 1 mil. Vi bodde på Eden lago, ca 200 meter till stranden vilket nästan inte är någonting. Bra varierad mat och mycket bra saker i all inklusive! En av de bästa hotellen och stället jag varit på. Annars tycker jag Cypern!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

BettaSplendens
7/13/15, 11:54 AM
#2

Va medvetna om att det är ganska oroligt i Grekland just nu, så ha det i åtanke om ni funderar på att åka dit :)

[KB46ghx]
7/14/15, 6:41 PM
#3

Sicilien tycker jag! Var där och kan säga att det är det bästa jag gjort! Btw så ja det är oroligt i Grekland, men om ni bara ser till att ha ett flygbolag som skickar hem er om det blir för mycket kris så kan ni åka dit :)

Upp till toppen
Annons: