Annons:
Etikettövrigt
Läst 860 ggr
Braun
2015-07-17 18:33

Svårt och äta

Hejsan!

Förstår inte vad som händer med mig, dem senaste två veckorna har jag haft jätte svårt och för att äta. två tre GÅNGER i veckan har jag blivit hungrig och då varit mer än glad att äta jätte mycket! Men resterande dagar så klarar jag knappt äta alls, har alltid vara matglad och kunnat äta hur mycket som helst! Förstår inte vad det är som händer..

Det har inget med att jag mår dåligt över min kropp att göra i alla fall inte medvetet.. Vad ska jag göra? Känner mig så svag när jag inte äter för mår så illa hela tiden men när jag äter så mår jag ännu värre för blir så äcklad typ… Någon som vet vad det beror på?

Annons:
Ravynsfair
2015-07-17 18:38
#1

Har du haft det varmt ute? 
Jag blir sådanhär på somrarna, klarar inte av att äta mat då. 
Pillar i mig lite bär, yoghurt, frukt och liknande som är enkelt att äta och innehåller något vettigt.
Försök att få i dig lite grann även om det är jobbigt.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Braun
2015-07-17 18:40
#2

Nej, inte direkt jätte varmt.

Tack så mycket ska verkligen försöka blir bara orolig för det har aldrig hänt mig innan!

Braun
2015-07-17 18:51
#3

Svettas om händerna väldigt mycket också..

Stortroll
2015-07-17 20:49
#4

Jag blir sån på somrarna att jag inte har någon matlust men är hungrig. Har inga idéer på vad jag kan äta eller någon värst aptit direkt heller. Är hungrig men känns som att allt som går att äta äter vi jätte ofta och att jag vill ha något annorlunda men kommer inte på något för att jag inte har någon aptit. Tror att det bland annat kan vara värmen som ställer till det hos mig.

Titta gärna in här ---> Min blogg

noraa
2015-07-18 18:37
#5

omg samma sak har hänt mig med. jag som alltid brukar vara så matglad. mår numera bara illa och äcklas av allt. känslig mot lukterna av mat osv.

iMois04
2015-07-18 23:51
#6

Samma här, hatar allting när det är varmt, när det svalnar av lite får jag sån jäkla aptit rent ut sagt

Annons:
Upp till toppen
Annons: