Annons:
Etikettbilder
Läst 2818 ggr
Nareg80
7/19/15, 3:07 PM

cheesburgare

det hände en jättekonstig sak när jag skulle äta på mac donalds igår. Jag sa att jag ville ha en cheeseburgare utan cheese men dem sa att dem inte hade det och att det var en vanlig hamburgare jag ville ha! fast jag gillar ju verkligen cheeseburgare om det inte är cheese på för pickelsen på dem som smakar lite sådär lagom flottigt och det gör inte pickelsen på vanliga hamburgare! jag fattar inte vad dera jädra problem här1 kanske ska anmäla och klaga på denna idioti

Annons:
HejPåDig
7/19/15, 3:09 PM
#1

Bästa idag

Nareg80
7/19/15, 3:11 PM
#2

varför? eller va?

Leritza
7/19/15, 3:18 PM
#3

Hur sjutton kan pickelsen smaka annorlunda? Den läggs juh på efter hamburgaren är klar så borde ju smaka lika dant på en cheeseburgare där osten är borttagen på som på en vanlig börjare.

(och ja en cheeseburgare utan ost ÄR samma som en vanlig burgare)

Aleya
7/19/15, 3:22 PM
#4

Dom var ju ärlig med dig så vad är det att anmäla? Förstår inte riktigt problemet

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Nareg80
7/19/15, 3:23 PM
#5

jag tycker pickelsen smackar godare på en cheeseburgare för att dem har blivit lite flottigare och saftiga från osten på! men på vanliga hamburgare blir det ju inte så då! därför vll jag ha en cheeseburgare utan ost ! asså det ska ha legat ost först på burgaren och sen tar dem bort osten så pieckelsen får den ljuvliga smaken :)

Nareg80
7/19/15, 3:24 PM
#6

fattar bara inte varför dem inte kan anstränga sig lite för att göra sina kunder nöjda

Annons:
Aleya
7/19/15, 3:25 PM
#7

#5 men peta då bort osten. Är väl inte svårare än så?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
7/19/15, 3:27 PM
#8

#6 när man går på en hamburgerrestaurang så om man gör ändringar så föreslår dom en annan burgare ibland. Inte så svårt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Nareg80
7/19/15, 3:28 PM
#9

fast jag som kund ska väl inte behöva hålla på att plocka bort ost som om det är jag som lagar maten?

Hoseok
7/19/15, 3:33 PM
#10

Fast du förstår väl själv att dom inte lägger på ost för att sedan ta bor den? Om du beställer en "cheeseburgare utan ost" så lägger dom ju inte på någon ost alls. Så du har nog bara fått för dig att det "smakar  annorlunda."

Jag har jobbat på mcdonalds och hade någon frågat efter en cheeseburgare utan ost så hade jag trott att personen driver med mig. Precis som när folk kommer in och ber om "Hamburgare utan bröd och utan kött".

Aleya
7/19/15, 3:33 PM
#11

#9 nu låter du bara som en diva. Världen kretsar inte kring denna cheesburgaren. Du klagade ju just på att annars blev inte pickeln som du ville ha det om inte osten varit på. Lär dig då att äta den så du slipper sådana saker i framtiden.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

densomundrar
7/19/15, 3:40 PM
#12

Nu förstår jag inte problemet eller så har jag inte förstått vad du menar. Du vill ha en cheesburgare fast utan osten? Stämmer det? Mc Donalds har två billiga alternativ när det gäller burgare, cheesburgare som är en hamburgare med ost och en "hamburgare" som är exakt samma hamburgare fast utan osten och det var den dom ville servera dig. Om du vill ha en burgare utan ost kan du väl ta "hamburgaren" som ovan nämnt är exakt samma sak fast utan ost, eller ligger den goda smaken i namnet menar du? Dom kan ju inte göra en ostburgare först och sedan skrapa bort osten, det hoppas jag att du förstår, vill du ha bprtskrapad ost får du nog tyvärr fixa det själv om det inte duger med att det bara plockad ihop din burgare så som du vill ha den. Jag känner inte till någon hamburgekedja som först blockar ihop en hamburgare och sedan skrapar av saker som r på bar för att kunden tycker att det blir godare på det sättet. Dessutom, för 10 kr är det inte ens skäligt att dom ska ge dig den servicen och för det priset kan man väl inte mer än förvänta sig att du kan göra det själv när inte deras sätt duger? Så vad du ska anmäla förstår jag inte.

densomundrar
7/19/15, 3:42 PM
#13

#11 eller gör som jag, ta bort den där äckliga gurkan helt innan man börjar äta burgaren :-P

Annons:
Aleya
7/19/15, 3:46 PM
#14

#13 ger dock inte mycket för mc Donalds. Äter bara om dom har nått vettigt gästspel. Frasses och max funkar lika. Samt sibylla. Men du beställer ju iaf inte en burgare utan gurka. 😆

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

densomundrar
7/19/15, 3:48 PM
#15

#14 samma här, kör mest max. Haha, nej, jag beställer en vanlig cheesburgare och så plockar jag själv bort gurkan, min fästman älskar den så han brukar ta min. Win win för oss båda :-)

Nareg80
7/19/15, 3:52 PM
#16

men varför går ni in på era problem med att plocka bort pickelsen istället? detta vr min tråd ju….

Aleya
7/19/15, 3:53 PM
#17

#15 därför har man karl. Dom kan ta det man inte orkar eller inte vill ha. 😂 Nu ska jag sluta svamla.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

densomundrar
7/19/15, 3:59 PM
#18

#16 kommentarerna om våra problem kring äckel gurkan är endast en liten smula jämnfört med resten, förväntade mig någon form av respons från dig på mitt inlägg #12. :-)

Stortroll
7/19/15, 10:21 PM
#19

osten läggs på den varma burgaren så osten smälter, det gör det svårt att ta bort osten, så mc Donalds gör rätt med att säga att du vill ha en vanlig burgare när det är det det blir

Titta gärna in här ---> Min blogg

Honestyisdead
7/19/15, 10:40 PM
#20

Det är ju bara i ditt huvud det sitter. En cheeseburgare utan ost har aldrig ost på sig. Så den vanliga burgaren smakar likadant.

Annons:
Portie
7/19/15, 11:18 PM
#21

Du får väl beställa en hamburgare med en ostskiva jämte då.

Fridaaaa
7/20/15, 9:35 AM
#22

Finns inget att anmäla.
De har inte haft ost på och sedan tagit bort, det är en vanlig hamburgare du fått, precis som personen ville sälja till dig.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

GemTwist
7/20/15, 1:35 PM
#23

Jag funderar lite på om detta är ett troll…

[MikeW]
7/20/15, 6:06 PM
#24

This tråd tho

Idakarrlsson
7/22/15, 12:41 AM
#25

Håller med #24 haha :D Om detta är troll så var det bästa på länge ^^

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Fridaaaa
7/22/15, 10:43 AM
#26

Tror inte man får "anklaga" folk för att vara troll.

Men personen har varit medlem på iFokus ett bra tag och skrivit seriösa inlägg/kommentarer också

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Idakarrlsson
7/22/15, 8:50 PM
#27

#26 Med tanke på hela denna tråds innehåll så börjar iaf jag undra. Du har helt rätt att man inte bara kan "anklaga" folk för att vara troll. Möjligtvis inte rätt av mig att uttala mig om. Hur som helst har tråden ett roligt innehåll som iaf jag uppskattade 🙂

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Annons:
Fridaaaa
7/22/15, 10:06 PM
#28

#27 Ja det är svårt att avgöra eftersom ts skrivit både oseriöst och seriöst xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: