Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 984 ggr
CocoAli's
2015-07-23 21:31

Galet kär..

Ja som rubriken lyder.. Vi kallar henne Julia. Julia var här hos sin faster ett par dagar, först med familjen sen åkte dem hem och hon blev kvar. Jag som inte träffar mycket människor var med henne då under denna tiden hon var här, första natten var jag där sent vi kollade på film efter film och sen föreslog hon att vi skulle kolla skräck men jag vågar ju inte kolla på sånt så kompromissa och kolla ändå.. Vi höll om varandra och hade jätte mysigt det blev aldrig mun-mun kontakt men det var farligt nära sen klockan 3 sa vi att det var dax att gå i säng så jag gick hem och Julia gick och la sig. Dem kommande dagarna flörtades det och det berättades grejer som vi annars inte säger till andra än nära vänner. Ny kväll och vi ska kolla film igen hon övertyga mig att kolla skräck och höll min hand genom halva sen skulle vi krypa till sängs hon följde med mig en bit på vägen och vi pratade om hur vi måste hålla kontakten, hon föreslog träffas när jag är i stan, gymma/träna ihop osv. Nu har hon i alla fall åkt hem till stan igen och hon har fullständigt gjort mig galen.. Kan inte äta, kan inte sova, kan inte ens träna ordentligt och är allmänt deprimerad för att hon åkt.. Vi pratade lite framtids ambitioner och som om det inte vore nog har vi jätte lika.. Min fråga; Vad ska jag göra vill inte vara för på då hon säkert har massa andra hon vill va med.. Nu lova hon ju mig att hon skulle komma ut oftare och vet inte hur jag tolka allt hon sagt.. Asså åh… blev jätte illa mående när hon sa att hon skulle åka när dem åkte såg jag bilen och fick typ en liten tår i ögat.. Inte nog med det så gillar vi ju samma musik och nu kan ju inte sluta tänka på henne så fort jag hör en låt av banden/bandet.. Rörigt jag vet men ah.. Vad ska jag göra..?

Annons:
Anna O.
2015-07-23 23:40
#1

Skriv till henne, eller ring henne. Bor ni långt ifrån varandra?

Förvirradtjej
2015-07-24 02:30
#2

Håller med ovanstående, ring eller skriv! Du har inget att förlora på det :) För i slutet ångrar man bara det man aldrig gjorde!

Cazzos
2015-07-24 10:46
#3

Ni kan ju smsa och prata i telefon tills ni ses igen 😃

Hur långt är det mellan er?


CocoAli's
2015-07-24 12:14
#4

Bor c:a 3 mil ifrån.. Men avståndet är inget problem är ju i stan ofta. Jag vill så gärna ringa/smsa men är rädd att bli nobbad men ska ta mig i kragen och göra nåt.. #2 Stämmer mycket bra.. Hon ville ge mig en hejdå kram men jag vill inte säga hejdå men fick kram till Slut hade inte det hänt så ja då hade jag väl ångrat det för alltid..

Anna O.
2015-07-24 13:02
#5

Men ring/smsa!! Jag lovar att du absolut inte kommer ångra dig, det kommer rättare sagt bli en lättnad för dig!

Upp till toppen
Annons: