Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 4341 ggr
SötaSelma
2015-07-24 13:28

När blir sexet skönt ?

Hej! Jag är tjej, och förlorade min oskuld för cirka ett halvår sen, på ett fullt normalt och verkligen inte alls smärtsamt sätt. Sen dess har jag haft sex regelbundet, uppåt 20 gånger iaf, och väldigt länge varje gång. Med olika partners. Jag vet att jag inte gör fel eller så, och själva sexet går jättebra. Killarna verkar gilla det mycket, men grejen är att JAG tycker inte alls att det är skönt. Jag har aldrig jämnt att jag varit nära att komma under sexet, eller ens förspelet. Det är inte så att jag inte är kåt, och det känns inte obehagligt. Bara att det verkligen inte är skönt. Jag undrar vad era upplevelser kring sex är? När börjar det bli skönt? Tack

Annons:
Aleya
2015-07-24 13:35
#1

Nu vet jag inte hur gammal du är. Men när jag väl började kunna få ut något av sexet var då jag var 17 och kunde faktiskt börja komma medan jag hade sex utan händer eller dylikt. För vissa sker dock inte det. Så mitt tips är väl att du smeker dig själv under samlaget.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Haku
2015-07-24 13:36
#2

Det varierar väl vad och när folk tycker det är skönt sen är det inte heller alla som kommer, vissa kommer typ aldrig under samlag även om dem har sex under en hel livstid. 

Om du inte tycker det är skönt varför fortsätter du ha så mycket sex? :o

Fridaaaa
2015-07-24 13:44
#3

Du är kanske inte så attraherad av killarna? Jag personligen föredrar med någon jag älskar och som verkligen attraherar mig, annars känns det mest meningslöst.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sarah
2015-07-24 13:45
#4

I början är det inte så kul att ha sex med flera partners, det blir inte så bra sex. Roligare är att ha en fast partner som man kan lära sig tillsammans med och upptäcka vad man gillar på så sätt. Säger absolut inte att det är fel med många partners, men som ny med sex så ger det inte så mycket. När man väl vet vad man själv vill ha är det en annan sak. De absolut tråkigaste sexpartners jag haft är sådana som haft många tjejer, men inget längre förhållande.

OlgaMaria
2015-07-24 14:03
#5

Jag tror det är ganska vanligt bland tjejer att sex inte är så värst skönt som man kanske kunde önska eller tro att det skulle vara. Men det som gör sex värt det är ju att man verkligen älskar och är attraherad av personen man är med. Undrar också varför du haft så mycket sex när du inte ens uppskattar det? Jag tror du skulle må bra av att bli mer restriktiv kring det. Vänta tills du verkligen vill. Sex blir faktiskt så mycket bättre om man hinner längta efter det innan.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Haku
2015-07-24 14:08
#6

#5 citerar dig här: "men det som gör sex värt det är ju att man verkligen älskar och är attraherad av personen man är med" så skriver du men det finns ju massor av folk som inte är i ett förhållande eller älskar varandra som har skönt sex, så det är väl ingen standard utan din personliga upplevelse:)?

Annons:
OlgaMaria
2015-07-24 14:12
#7

#6 Om du läser mitt inlägg igen så kanske du märker att jag med denna mening utgår från oss tjejer som inte tycker att sex är särskilt skönt. Det var i alla fall så jag tänkte.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Fyratassar och]
2015-07-25 23:14
#8

Jag personligen tycker sex är skönt när man som tjej är kåt med själv klart okså mjuk och mysigt. Har varit som du förr och upplever bästa sexet med min sambo så vet exakt din känsla :D Det är inte lätt att komma tro mig fick uppleva det när rätta mannen kom in i mitt liv :D

[Älskamig]
2015-08-06 10:51
#9

Har också det problemet, fast så lyckas jag komma vid smekningar och förspel med min pojkvän… 🙂

Honestyisdead
2015-08-07 00:45
#10

Det är ovanligt att tjejer kommer av enbart penetrering.  Ofta behövs stimulering av klitoris. 

Har du kommit på egen hand någon gång?

Upp till toppen
Annons: