Annons:
Etikettlekar-och-skoj
Läst 7408 ggr
[ThisIsWheels]
8/16/15, 12:30 PM

Berätta något som de flesta inte redan vet?

Hallå! Jag tänkte att vi kanske kan starta en ny lek. Den går ut på att du ska dela med sig om något som de flesta inte vet om dig😃 (Man får självklart skriva mer än en sak och tänk på att hålla en trevlig ton) 

Jag har aldrig kollat på ett PLL avsnitt och kommer förmodligen inte göra det heller 😉

Annons:
Skorpion76
8/16/15, 1:04 PM
#1

Jag gillar att dansa tryckare och gör det gärna oavsett om jag dansar med en kille eller tjej.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

ljungensjenka
8/16/15, 8:26 PM
#2

Jag spelar tuff när det gäller skräckfilmer och liknande men egentligen är jag livrädd för allt sånt xD

Fridaaaa
8/16/15, 8:35 PM
#3

Väldigt mörkrädd, speciellt när jag är själv.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hogwarts
8/16/15, 10:19 PM
#4

Mitt tålamod är inte världens bästa så när jag är arg måste jag hålla mig borta från djur och människor.

Semper_Solus
8/16/15, 11:20 PM
#5

Jag är extremt lättsårad och blir också lätt svartsjuk. 
Hatar också när folk använder våld i onödan men vet att jag själv inte skulle tveka alls när det gäller att slå ner/slå till våldtäcktsmän, sexister, homofober eller rasister (eller någon som ger sig på min flickvän).

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

[Túrwen]
8/16/15, 11:29 PM
#6

Jag inte tycker om barn, stöter på barn mycket i jobbet och är så klart trevlig och så men gillar dem verkligen inte kan inte låta bli att känna annat än irritation när de är i närheten.. Jag älskar däremot djur framförallt hundar, kommer att bli crazy dog lady som gammal garanterat xD

Annons:
hamsterper
8/16/15, 11:50 PM
#7

Jag har aldrig ätit en ben&jerry å aldrig ätit en hamburgare på mc donalds ;) dock har jag ätit pommes där ca 3 gånger :3

Kaninernasbästa
8/17/15, 12:39 AM
#8

jag önskar att jag var född i stjärntecknen Väduren eftersom jag älskar dvärgvädurar, och andra vädursraser å xD, Ibland kan jag verkligen inte sitta still och får hyper.

Mysan_
8/17/15, 5:58 AM
#9

Jag kan äta flera glassar på en dag eftersom jag är galen i glass.

Wenniz
8/17/15, 1:53 PM
#10

Jag hatar allt som har med banan att göra, hatar smaken och lukten står jag verkligen inte ut med. 😛

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Stortroll
8/17/15, 1:57 PM
#11

Har ätit två gånger på McDonalds. Båda gångerna med skolan.

Titta gärna in här ---> Min blogg

[ThisIsWheels]
8/17/15, 4:02 PM
#12

Jag håller med #10 ! Jag gillar inte heller banan 😛

hahael
8/17/15, 4:16 PM
#13

Jag hatar barn, speciellt i åldern från 3-9 innan dem slutat vara så jäkla kaxiga och odrägliga.

Klart att laxen ska ha en jolle

Annons:
[ThisIsWheels]
8/17/15, 4:28 PM
#14

Jag är egentligen inte speciellt rädd för hundar, men det finns en ras som gör mig livrädd  - Fransk Bulldogg 😮

Vikan
8/17/15, 4:38 PM
#15

#10 Trodde du skrev att du hatar allt som har med barn att göra och var helt förvirrad när du skrev att du hatar smaken och lukten på dem ._.

xEmmsix
8/17/15, 4:48 PM
#16

Jag tröttnar jätte lätt på människor och det gör mig så frustrerad för personen kan vara min bästa vän och sen PANG! Så har jag tröttnat - bara sådär. Och jag vill ju verkligen fortsätta vara vänner så jag typ "undviker" att vara med den personen lite då och då så jag inte tröttnar på hen.. Och det går ju… Si sådär, då hen tror att jag helt tappat intresse för hen men i själva verket gör jag det för att fortsätta vara vänner .-.

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

Rheen
8/17/15, 8:50 PM
#17

Jag avskyr när folk som sitter nära en i "verkliga livet" smaskar och låter när de äter, kan bara fokusera på de obehagliga ljuden och tappar matlusten. Men det konstiga är att när jag ser på t.ex. en YouTube video, och personen i videon har en massa smaskljud för sig, tycker jag det är supermysigt!

~ Rheen.

Nian97
8/17/15, 10:04 PM
#18

Några saker om mig:
- Hatar barn.
- Är ensambarn.
- Har, i mitt tycke, relativt gamla föräldrar (56 resp. 57 år).
- Livrädd för berg-och-dalbanor.

pennydog
8/17/15, 11:01 PM
#19

Lyssnar bara på Håkan Hellström när jag är nere eller stressad. Och då lyssnar jag bara på Håkan☺️

Yehet121
8/17/15, 11:12 PM
#20

Jag låtsas som om jag är helt säker och exalterad över att komma ut som transkille för min klass och lärare, jag är exalterad, men jag är också livrädd och nervös, och det visar jag inte.

Annons:
Carrosh
8/18/15, 1:51 PM
#21

Jag har aningen nedsatt hörsel, och måste ha text på när jag ser på film och serier (speciellt svenska, för de pratar ännu sluddrigare och otydligare än i t.ex. amerikanska filmer). Jag har mest svårt för att höra mörkare tongångar än ljusa röster (de ljusa skär igenom på ett annat sätt), även fast det motsatta är mest vanligt.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Túrwen]
8/18/15, 6:25 PM
#22

Mindre barntillåtet då men har gått på strip chair, strip tease aerobics och burlesque dans. Det var inte för att jag skulle kunna använda det nödvändigtvis men min kropp var mitt fiende under hela tonåren och det gav mig mod att släppa loss lite och acceptera hur jag ser ut samtidigt som man träffar nytt folk som ibland varit lite i samma situation!

Flöffo
8/18/15, 6:41 PM
#23

* Jag ääälskar lukten av garage/källare m.m. eller ja… det är i alla fall en speciell lukt som jag älskar men som är lite svår att beskriva. Det är ungefär lukten av sten/jord/sand som jag gillar. Baksidan av vår hårfön luktar också gott. Annars har jag även andra lukter som jag gillar, t.ex. lukten efter att det regnat eller lukten av nytvättat (fast det beror på vilket tvättmedel det är). 

* Jag brukar ibland borsta tänderna i duschen, jag har aldrig tänkt att det är konstigt men min kompis tycker det. 

* Jag har ganska lätt för att gråta, särskilt när jag inte vill det. Jag blir också väldigt lätt svartsjuk, fast jag brukar inte visa det.

Det var något mer jag skulle skriva, men jag glömde bort vad det var.

//Flöffo

lollo00
8/18/15, 9:38 PM
#24

När jag är själv och det kommer en geting eller liknande kan jag bli asrädd och skrika, händer även med stora flugor osv.. Medans när jag är med mina vänner så kan jag låta flera getingar flyga runt mig utan att jag säger någonting och de håller på att springa runt och skrika som jag då brukar göra.. Tror det är för att vi är ganska många i mitt kompisgäng och jag kan inte alltid vara mig själv och måste då visa en tuff sida istället för en töntig eller mer åt det hållet.. NÅGON SOM ÄR SAMMA SOM MIG MED GETINGAR OSV?? :D

lollo00
8/18/15, 9:39 PM
#25

#23 Första av dina punkter, omg, jag kan inte beskriva det bättre än dig! Exakt samma :P

Flöffo
8/18/15, 10:09 PM
#26

#25 Yay c:

//Flöffo

[postmortum91]
8/18/15, 10:52 PM
#27

Jag var delaktig i ett rån som spädbarn

Annons:
[Tilde]
8/19/15, 1:41 PM
#28
  • Jag är extremt rädd för djupt vatten - även där det inte finns farliga djur! Började gråta när sambon och jag skulle paddla havskajak runt ön Lopud i Kroatien (men jag klarade det finfint till slut). 😃 Har dessutom flytväst på mig bara jag ska ut på en liten å som jag bottnar i, haha.

  • Jag gråter oftare av glädje än sorg.

  • Det är ca 50% risk att jag börjar hicka när jag borstar tänderna.

Skorpion76
8/19/15, 3:22 PM
#29

Jag klarar inte av ljudet som uppkommer när man dammsuger textilier med ett mindre munstycke eller ännu värre med bara röret. Nu kanske ni skrattar åt mig, men det är vidrigt och det värsta är när dammsugaren tjuter när dn fastnar i  någonting. Uuuh!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

jiithra
8/19/15, 3:32 PM
#30

Har haft en crush på en kille som är 11 år äldre xD (och ingen kändiscrush eller liknande, utan i en person jag faktiskt känner) Jag har dåligt självförtroende Jag är på gränsen till underviktig Jag tycker ibland det är väldigt obehagligt att åka bil

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

LeeKnow
8/19/15, 6:48 PM
#31
  • Jag har gått från att ha social fobi till att bara vara blyg/tyst :)

  • Jag är en A-elev i skolan, men pågrund av min blyghet så får jag bara max C i betyg vilket är så sjukt irriterande -.-

  • Jag har alltid varit överviktig.

  • Sen i julas har jag gått ner ca 8 kg :D Bra för en latmask som mig ;)

  • Jag är istortsett uppvuxen med pikar/kommentarer från familjen om mitt utseende och vikt så jag bryr mig inte ett *skit* om vad folk säger längre :)

  • Jag är ful som stryk xD

  • Jag brukade hata skolan men nu gillar jag den ganska mycket :)

  • Jag mådde *skit* i femman och hatade verkligen mig själv och skolan.

  • Jag skolkade hela tiden i femman och hade typ lite mer än 20% i frånvaro.

  • Även fast det inte syns så är jag ganska kaxig, men på ett retsamt och snällt sätt ;) Alltså inget elakt eller så.

  • Jag ÄLSKAR storstäder och vill flytta till Göteborg.

  • Jag hatar när killar går med byxorna under röven.

  • När jag var typ 5-8 år så brände mormor mig med en ugnsplåt så nuförtiden är jag livrädd för varma grejer och speciellt ugnar xD  Livsfarliga!

  • Jag är värmländsk men pratar istortsett inge värmländska.

  • På en hel skoldag så brukar jag inte ha sagt ett endaste ord till dom flesta lärare :P

  • Efter maten, när jag är trött eller har ätit socker så blir jag galen.

  • Jag bryr mig om vad folk tycker om mig, men inte vad dom säger. Hur konstigt det än låter xD

  • Jag hade en bästavän i 6 år, men sen gled vi isär och nu har hon blivit en bitch och jag hatar henne. :P

  • Jag hatar tonåringar/ungdomar. (Är en själv xD)

  • I femman hade vi ett julspel och jag var en sån som sitter på scen och presenterar allting, inför en full biosalong. Men jag klarade inte av att diskutera ett matteproblem med en klasskamrat i klassrummet, läraren hade apsvårt att förstå det. xD

  • Pågrund av min vikt så äter jag knappt godis, skräpmat eller mycket mat längre, mina systrar tycker jag överdriver och ska sluta.

  • Jag är mogen för min ålder, meen fjantig som fan.

  • Jag vill dansa Street Dance men vågar inte.

  • Jag har väldigt lätt för att stava och skriva och har ärligt talat svårt att förstå att andra inte kan stava eller tycker det är jobbigt att skriva. (Hur min stavning i det här inlägget är har jag dock inte kollat så det kan vara hemskt xD)

  • Jag förstår inte varför folk med skrivsvårigheter får ha dator i skolan o.o

  • Jag orkar inte skriva längre så det här får räcka :D

Tokyo
8/19/15, 8:00 PM
#32

Jag får ångest över bokstavligen allting, även småsaker som inte spelar någon roll. 

Har troligen social fobi.

Har även enorm prestationsångest, känner att jag alltid måste vara bäst i allt. Spelar jag t.ex biljard med några kompisar tycker jag inte att det är kul om jag inte vinner och är bäst i gruppen. När jag på ridningen får konstruktiv kritik av ridläraren blir jag alltid gråtfärdig (gråter faktiskt ofta, dock tyst och diskret) och tycker att jag är sämst i hela världen och funderar på att sluta gå på ridskola.

Jag blir jättemissnöjd om jag får C i ett ämne, även om det är ett ämne jag vet att jag inte är särskilt bra på. Jag är t.ex väldigt ointresserad av SO, och är väldigt missnöjd med mina betyg i SO-ämnena, även fast jag har B i två av dom och C i de andra två (min poäng är alltså att många/de flesta andra antagligen skulle vara nöjda med de betygen medan jag tycker de är svindåliga). Hör väl ihop med prestationsångesten antar jag?

[Tilde]
8/20/15, 12:02 AM
#33

#29 På tal om det så tål jag inte ljudet av bomull som gnuggas - speciellt inte när det är vått! Mycket värre än naglar mot en griffeltavla! 🤮

Skorpion76
8/20/15, 7:11 AM
#34

#33 När jag utreddes för autistiska drag tog man upp det här som ett tecken på det, men jag undrar om det verkligen kan ha med saken att göra. Naglar mot griffeltavla, krita emot svarta tavlan oh matsilver mot porslin är gamla klassiker. Det kan verkligen låta hemskt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Wenniz
8/20/15, 3:07 PM
#35
  • Jag är extremt rädd för spindlar, jag gråter & får panik om jag ser denna långbenta j*kel som tycker det är skitkul att retas med mig.
  • När jag blir ledsen blir jag sugen på fiskpinnar doppade i choklad trots att jag aldrig har smakat denna hemska blandning haha, jag hatar fiskpinnar dessutom.
  • Jag spelade fotboll och var riktigt duktig när jag var mindre, dock var jag för "tuff" på plan och fick en förfrågan att spela Amerikansk Fotboll istället.
  • Jag blir aldrig nöjd med något.
  • Folk blir lika förvånade varje gång när de träffar mig att jag faktiskt är en trevlig person, enligt ryckten ser jag alltid tjurig/arg ut. 😉
  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
[Hästhoven]
8/20/15, 3:14 PM
#36

Jag hatar smaks-ljud från folk som äter. Jag gillar att sjunga :-) Jag är mörkrädd, är rädd för att gå i högt gräs,diken,stenområden då jag tror att en huggorm ska bita mig, brukar mumla "ormar,ormar,ormar" för mig själv när jag går på sådana områden. :-S Jag älskar djur. Jag hatar när folk säger att det inte går, då brukar jag alltid säga att "allt går,bara man vill" :-) Jag vill alltid koppla fast släpvagnen till bilen när vi ska hämta grejer. Jag gillar att snickra & bygga staket till djur. Jag hatar lukten man känner när man går in i ett svinhus för produktions grisar. Jag älskar att resa med bil.

[Hästhoven]
8/20/15, 3:16 PM
#37

Jag hatar blodpudding & blodpalt, men låtsas att jag gillar det om någon bjuder för att inte såra Personen.

[Hästhoven]
8/20/15, 3:17 PM
#38

Jag hatar fläskkött.

Arrowhead
8/20/15, 7:39 PM
#39

Jag har extrem fobi för frigolit och sammet. Jag klarar inte av ljudet som uppstår när man håller med frigolit och jag kan inte ta i sammet utan att få okontrollerbara ryckningar i armarna av nån konstig anledning o_o

Skorpion76
8/20/15, 7:46 PM
#40

'#33 Om någon dammsuger soffan, sängen, bilen eller liknande knyter det sig i magen på mig. Jag brukar f¨stötar av skåpsdörrarna till klädskåpen på jobbet, trappräckena, bildörren och framför allt kanten runtom den där ytan där rullbandet går i kassan på storköpet.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[AnimalLover1]
8/20/15, 8:55 PM
#41

Jag hatar smink, sniglar, spindlar och har bara sett en enda skräckfilm i hela mitt liv (och kommer inte kolla på nån mer på länge o.o). ^^

Annons:
[Fyratassar12]
8/21/15, 7:23 AM
#42

1.Jag kan inte leva med yngre killar typ runt 16-19 år känns konstigt o omoget. 2.Är mogen fast jag igentligen ibland har ingen koll o vågar då inte alltid fråga sambon om hjälp. 3.Jag älskar piercingar igentligen skulle jag kunna ha ända ner till fötterna på mig. 4.Älskar blåbär skulle kunna leva på det som mat. 5.Jag kan ibland inte gråta även att jag vill då låter jag bara ledsen på rösten. 6. Jag kan ibland vara i en bubbla där jag inte ens reagerar på annat om kring mig tex när sambon pratar fattar jag inget ;) 7. Är känslig för värme är det för varmt mår jag dåligt fort o nästan får vätskebrist på kort kort tid. 8. Jag skulle vilja kunna ha kortbyxor hela året älskar att gå i det.

[ThisIsWheels]
8/21/15, 1:15 PM
#43

Jag var extremt kaxig när jag var liten, men nu är jag ganska blyg och tystlåten.

[Zachapacka]
8/21/15, 2:24 PM
#44

Jag har vunnit första pris i en modellhäst utställning. 

#34 Jag är inte särskilt autistisk över huvud taget  men jag klarar inte av när någon "drar gaffeln i tallriken" eller liknande. Det låter så extremt hemskt och det känns som att öronen förstörs för alltid.

Skorpion76
8/21/15, 3:12 PM
#45

#44 Haha, det där är en gammal klassiker och det är lika jobbigt att höra en skrikande bebis som är på riktigt uruselt humör och skriker så att den tar i från tårna.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Howres]
8/21/15, 3:45 PM
#46

Jag är vegetarian ;D

[Fyratassar12]
8/21/15, 4:01 PM
#47

måste ju tilläga lite ;) 1. Jag är galen i musik då mest dunka kan ibland helt utesluta den mänskliga värden o gå i min värld. 2. Jag älskar djur som dom vore mina barn tex våra marsvin. 3. Vill inte helst ha barn då jag inte trivs eller älskar barn hellre djuren. 4. Kan hålla tyst när jag är sugen på godis tex o vill köpa det eller sambon. 5. Tycker jag ser söt ut i piercingar uppe och nere men utan ser jag svin o skit ful ut. 6. Tycker jag ser ut som 50 år utan glasögon och skit ful. 7. Är galen i Nogat chokladen den krämiga som finns att köpa så hade jag kunnat åtminstone köpa 100 st sådana skulle jag lätt gjort det men köper ofta 4 eller tre om jag är godis sugen. 6. Har alltid skoskav på lilltån pga en utbuktande lite hård blöd med covers. ( älskar att gå i mitt par så får stå ut med det)

[ThisIsWheels]
8/21/15, 6:58 PM
#48

Jag har storlek 34 i skor och måste alltid handla skor på barn-avdelningen  😃

Annons:
lollynonna
8/21/15, 7:35 PM
#49

 Jag kör på samma spår som #48. Jag har storlek 41 på skor och de kommer definitivt växa mer, så därför köper jag alltid "killskor".

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Lindis123]
8/21/15, 8:17 PM
#50

#31 min soulmate typ haha!Men naah seriöst jag är typ likadan, lite kul faktiskt

[Tuulikki]
8/21/15, 8:23 PM
#51

Det typ ingen vet om mig är att jag har borderline och är bipolär. Många tror att jag är little miss sunshine som har det hur lätt som helst här i livet och jämt är glad :P

Winden
8/21/15, 11:17 PM
#52

Blir stressad av allt och ingenting, men det märks inte för att jag börjar bara må illa då istället så ingen (knappt jag ens) förstår att det är stress, bara pappa fattar.

we need to freeze the world and keep it in our camera

[Hästhoven]
8/22/15, 12:30 AM
#53

När jag har tråkigt kollar jag i kylskåpet/skafferiet… 😊

  • Jag gillar att promenera/cykla på kvällen/natten…🌛
  • Jag älskar kexchoklad! 😍
  • Mina favorit serier på tv är: Teen wolf, Bates motel & walking dead 🙂
  • Förut tyckte jag om att se på Svenska Hollywood fruar & min favorit bland dem var Maria Montazami…🤪
  • Min hund är helt besatt av pinnar! 🐶
  • När ingen är hemma brukar jag sjunga 🎧
NordicSunset
8/22/15, 10:38 AM
#54

Jag är allergisk mot maskrosor.

Be the best version of you.

  • Zoella
[Horse24]
8/22/15, 2:36 PM
#55
  • Jag har tryckurtikaria (icke allergisk)

  • Jag hatar att åka tunnelbana/buss själv

  • När jag var mindre blev jag islängd i simbassängen

Annons:
[dvärgkaniner]1
8/22/15, 5:28 PM
#56
  • Jag älskar lukten av garage/källare, det är en speciell lukt den är svår att beskriva. 

  • Gillar också lukten när det har regnat och när det är nytvättat. 🙂 

  • Brukar sjunga i garaget när ingen är hemma, på mobilen 📱

  • Hatar att se på utomjordings filmer 😐 

  • Gillar djur 😍

  • Mitt favorit djur är hund och varg 🐶 

  • Jag gillar att cykla på kvällen/natten 🌛

  • Jag älskar lakrits.

[ThisIsWheels]
8/22/15, 6:04 PM
#57

Jag tycker att hästar och katter är väldigt söta djur, men jag är ganska rädd för dem 🐱

[Tuulikki]
8/22/15, 6:53 PM
#58

Jag är fruktansvärt lättskrämd

[Horse24]
8/22/15, 8:32 PM
#59
  • Jag lyssnar nästan alltid på musik. Vare sig jag går till skolan, sitter vid datorn, eller reser någonstans. Det är bara någonting med att lyssna på låtar som gör mig lugn. Och musiken kan väldigt lätt ändra mitt humör, sorgliga låter gör mig väldigt ledsen, glada låtar gör mig oerhört lycklig o.s.v.

  • Det enda som gör mig riktigt lycklig är när jag får lyssna på musik och vara med/rida mina pinnhästar.

[Hästhoven]
8/22/15, 10:22 PM
#60

Ja glömde :-) … Precis som #59 så lyssnar jag i princip alltid på musik. "Det är mitt lugnande medel", lite musik i öronen & man orkar med dagen 🎧❤️

[Túrwen]
8/22/15, 10:41 PM
#61

En lite udda en då; Jag har aldrig varit tillsammans med en korthårig man..true story! Den som hade kortast hår var till skulderbladen ungefär och som längst till svanken. Endast engelsmän attraherar mig även med kort hår men annars känner jag ingen attraktion alls till korthåriga män! Kan inte riktigt förklara det..

[ThisIsWheels]
8/23/15, 9:18 AM
#62

När någon frågar om min musiksmak så säger jag alltid rock, men i hemlighet gillar jag också K-pop 🎧

Annons:
[Fyratassar12]
8/23/15, 12:15 PM
#63

lite mer kul fakta 1. Jag känner andar o även djur andar Obs sant. 2. Har lätt skolstress blir över trött och sliten samt får magproblem. Så hatar plugget 3. Det finaste på min kropp är mina ögon och läppar 4. Är igentligen en stor nallebjörn som älskar att krams men händer inte ofta med mamma.

[ThisIsWheels]
8/23/15, 5:21 PM
#64

Jag har varit i Australien och klappade en känguru där 🙂

[Smultronet Ella]
8/23/15, 10:35 PM
#65

Jag träffade Ola-Conny förra veckan.

Mitt liv är komplett.

[Hästhoven]
8/23/15, 11:41 PM
#66

Jag gillar att lyssna på 5sos 🎧 även Panic at the disco, MCR, Ed sheeran, Ellie goulding, Country låtar m.m. 

Jag använder i princip bara svarta kläder, gärna t-shirt, luvtröja & ett par svarta tighta byxor & converse.

Jag har alltid haft ett stort djurintresse & har ägt ett 100 tal kaniner under årens gång. 

När jag var liten var jag besatt av hamstrar & ökenråttor…

Jag kan köra traktor & lasta höbalar…

Jag har gått i kör i princip hela min uppväxt, har dock slutat nu. 

Jag måste alltid kolla flera gånger så att väckarklockan är ställd på rätt tid & ljudet är på när jag ska sova…

Jag föredrar buss framför tåg, eftersom att det alltid är så fullsatt i tågen.

Sov gott 😴❤️

[ThisIsWheels]
8/24/15, 3:18 PM
#67

Jag vill bli vegetarian, men jag måste äta kött hemma 😮

[Hästhoven]
8/24/15, 5:05 PM
#68

Vill ni veta en dum sak som hände mig nyss? Jo jag blev impulsiv & i ena sekunden så var jag på väg för att köpa en Cola (extremt varmt ute!) & i andra sekunden så hade jag 10 minuter på mig att springa till bussen som är en bra bit bort! Hant till bussen precis när den skulle åka, aja hant iallafall, men röd & svettig blev man… :-)

axa
8/24/15, 8:48 PM
#69

När jag lyssnar under en längre tid och är koncentrerad på vad någon pratar om så lägger jag huvudet på sne och kommer på mig själv efter ett tag.

Annons:
Saprey
8/27/15, 9:11 PM
#70

Jag har alltid känslan av att ingen riktigt tar mig/mina känslor på allvar. Liksom känner mig jätteofta ensam även om jag har flera riktiga kompisar runt mig. Det är konstigt för jag har jättemycket kompisar och folk som vill vara med mig så liksom det är skumt

[ThisIsWheels]
8/28/15, 4:06 PM
#71

Jag tycker att Jordan Sweeto är väldigt söt 😍

thea_thea
8/28/15, 5:19 PM
#72

Jag har storlek 42 i skor

Jag är extremt lättretad vilket har resulterat i att jag är i bråk med två olika småkriminella gäng, ett helt idrottslag, en skola och massor av enskilda personer

Jag tar narkotikaklassad medicin🤫(utskrivet av läkare)

myrelina
8/28/15, 5:23 PM
#73

Jag har aldrig ätit en färdigrätt. 

Jag har aldrig druckit rött vin. 

Jag har drömt saker som senare hänt.

[Fyratassar12]
8/28/15, 8:07 PM
#74

Jag älskar min familj över allt annat som finns. Jag är galen i marsvin

[dvärgkaniner]1
8/28/15, 9:11 PM
#75

Jag kan drömma saker som kommer hända.

Tjeja
8/28/15, 11:06 PM
#76

Jag avskyr att cykla för då får jag ont i munnen och börjar dregla av det.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Skorpion76
8/29/15, 6:35 AM
#77

#76 Det låter märkligt! hur kommer det sig?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Tjeja
8/29/15, 7:23 AM
#78

#77 Jo jag cyklar med tänderna förstås! 😛

Skämt å sido, jag vet inte varför det blir så men ont får jag som kramp typ. Inte kul alls och då börjar salivproduktionen som en reaktion på smärtan. Ungefär som om man haft något föremål i munnen.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Skorpion76
8/29/15, 7:39 AM
#79

Jag klarar inte av att dricka kolsyra. För det första sticker det som nålar på tungan och sedan rusar det upp i huvudet så att jag blir alldeles yr!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[ThisIsWheels]
8/29/15, 11:53 AM
#80

Jag dricker hellre Loka Crush än läsk 😃

Carrosh
8/30/15, 6:25 PM
#81

Trots att jag är metal-skalle så lyssnar jag faktiskt på väldigt, väldigt, väldigt mycket annat än just metal också.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

CocoAli's
8/30/15, 8:47 PM
#82

Vart mobbad i 4-5 år! Och har en låtsas kompis 😂

[Hästhoven]
8/31/15, 3:17 PM
#83

Jag gillar inte matte :-(

Annons:
GemTwist
8/31/15, 4:23 PM
#84

Jag får ibland attacker där jag kopplar bort allt, blir stel och börjar hyperventilera tack vare saker som hänt när jag var yngre.

[ThisIsWheels]
8/31/15, 5:13 PM
#85

Jag har panikångest och varje gång jag berättar det så säger dem "Bara lugna ner dig nu! Stressa inte!" Om det ändå vore så enkelt 😡

[Hästhoven]
9/1/15, 8:39 AM
#86

Jag är extremt blyg i vissa situationer, men hemma är jag en väldigt glad & social person 😊

Jag har aldrig gillat folk som röker, men har ingenting emot personen i sig, utan bara just det där att "hen" måste röka! Men inget illa menat mot er som röker på forumet, ni är fina ändå 🌺

Jag hatar att folk måste vara så dumma, varför mobba folk ni inte ens känner, vad har den söta & snälla tjejen/killen gjort mot er? fattar inte! 😕

[Hästhoven]
9/1/15, 8:45 AM
#87

En gång för ett x-antal år sedan så skolkade jag & min kompis så vi kunde åka hem till henne & rida i skogen med hennes hästar, men 🤫😊

Jag gillar nutella, men ska jag vara ärlig så tar jag hellre en tesked från burken lite då & då än att ha det på mackan 😛

[ThisIsWheels]
9/1/15, 9:41 AM
#88

Jag gillar både te och kaffe, fast jag föredrar kaffe 😍

hund_katt
9/1/15, 9:43 PM
#89

Jag har väldigt lätt för att lite på folk, och att förlåta. Vilket kanske inte alltid är så jättebra men dom flesta skumma människor brukar jag lätt kunna sålla bort från umgänget, så jag inte litar på fel person. Och förlåta är ju… Inte alltid bra. Inte långsint och förlåter saker väldigt snabbt fast det kanske egentligen inte borde förlåtas så enkelt. Har en svaghet för personer med alternativ kläd- och musikstil. Både tjejer och killar cx vet inte om jag är bi.. Intresserad av vissa tjejer men aldrig varit kär i någon så vet inte riktigt :s haha

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Mysan_
9/2/15, 6:57 AM
#90

Att jag alltid haft som otur. Har lärt mig att leva med det men det är jobbigt ändå ibland.

Annons:
[ThisIsWheels]
9/2/15, 5:32 PM
#91

Jag kan prata engelska, svenska, spanska, italienska, vietnamesiska och japanska, dock inte så mycket på de sistnämnda men ändå 😃

hund_katt
9/2/15, 5:57 PM
#92

Jag är sjukt mörkrädd, speciellt när jag är själv. Råkar jag släcka lampan så får jag panik och blir så rädd att jag inte hittar lampknappen för jag inte liksom kan styra vad jag gör xD sover med lampan tänd alltid xD

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Elinmatsdotter
9/3/15, 1:27 AM
#93

När jag gick i trean på gymnasiet sprang vi i bara trosor runt ett av internathusen pga ett vad roligt minne nu i efterhand XD

[ThisIsWheels]
9/3/15, 11:20 AM
#94

Jag gillar inte att gå i bikini eller baddräkt 🌊

smellcaramell
9/4/15, 3:58 PM
#95

Jag var för några år sedan världens blygaste ensamvarg, efter ca 1-2 år så var blygheten bortblåst och jag klarade inte av att va själv mer än 8-12 timmar. Jag är beroende av geisha, trocadero och närhet. Jag umgås typ bara med killar för jag tycker att tjejer letar bråk typ jämt.

[ThisIsWheels]
9/4/15, 4:19 PM
#96

Jag är intresserad av en tjej på min skola, men hon har en pojkvän 😕

Skorpion76
9/5/15, 9:10 AM
#97

Jag ser mig själv som bi.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
[ThisIsWheels]
9/5/15, 10:37 AM
#98

Jag sitter i rullstol/permobil, men jag kan även gå lite. Det är alltid lika roligt att se människors reaktioner när jag ställer rullstolen vid sidan och går ett par steg 😉

[Fyratassar12]
9/5/15, 2:37 PM
#99

Jag är envis som ett bi Jag kan knappt byta percing smycke själv pga skakar som en jordbävning i händerna. Hatar killar som har tatueringar men inte tjejer :)

[ThisIsWheels]
9/5/15, 6:27 PM
#100

Jag har tryckt på "Bra inlägg" till alla som har skrivit något i denna tråd 😃

[ThisIsWheels]
9/6/15, 9:52 AM
#101

Jag älskar att sticka och gör det väldigt ofta på håltimmarna i skolan 😉

Tipsi3
9/6/15, 2:10 PM
#102

Jag har rött hår, kan få olika kommentarer kring detta! Det vanligaste är "fint" och "pippi"… Jag blir inte vanligtvis ledsen av att folk förknippar mig med Pippi, men jag har hört det så ofta och blir bara irriterad. Mest vill jag bara sticka en nål i de personernas stora bubblor, oavsett om det är kul för dom är det inte riktigt hysteriskt kul att få höra att man ser ut som Pippi -.- Tycker det är lite okänsligt, även om jag kanske överreagerar x)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

[ThisIsWheels]
9/7/15, 5:10 PM
#103

Jag ska färga mitt hår ljusblått på höstlovet 👍

jiithra
9/7/15, 8:24 PM
#104

Jag har kanske pojkvän snart! :) (Och ni är det första som får veta det, utöver killen dvs ;))

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Annons:
Skorpion76
9/8/15, 6:43 AM
#105

Grattis!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[ThisIsWheels]
9/8/15, 2:00 PM
#106

Grattis! 

Jag har aldrig rökt eller druckit alkohol 🤓

powerade
9/8/15, 7:23 PM
#107

olyckligt kär i mitt ex har nästintill inga vänner

Feliiciia
9/8/15, 8:06 PM
#108

Har skadat min trumhinna (stack in en pensel i mitt egna öra.) Har sprungit in i en nyckel som borrades in en bit i pannan.

SannaPannan
9/8/15, 8:42 PM
#109

Jag har ADD och ett tråkigt liv. Dudå?😜

/Sanna

[ThisIsWheels]
9/9/15, 10:20 AM
#110

Jag är i princip alltid glad och trevlig, men vissa tolkar det som att jag alltid är hyper 😂

Urhasten
9/9/15, 2:43 PM
#111

När jag var liten, mellan 4-10 år, gillade jag inte människor och orättvisa, att jag pratade med mig själv om scenarion där jag stod upp för "hela världen" och överdrev med världens PK-tal om hur fantastiskt det skulle bli om man valde att lyssna på mig. Jag hade också tendens att drömma kring dessa ting. Ibland var jag ett offer för orättvisan, och min räddning var att hoppa in i ett My Little Pony-skal och försvinna ur världen i dess hästkropp. 

Det ni! 🌈

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Annons:
[Hästhoven]
9/9/15, 3:53 PM
#112

Jag brukar säga att jag längtar tills pensionen, då vill jag sitta ute på altanen & dricka en kopp te. Men de flesta tycker det är det konstigaste man kan önska sig? :-) Innan jordelivet är slut, vill jag tågluffa.

[ThisIsWheels]
9/9/15, 4:30 PM
#113

Jag vill bli teckenspråkstolk 👍

[Charlotte Kittenheart]
#114

Jag vill färga håret grönt, lila eller rött

Mina inte så officiella intressen är fiske och inlineåkning

Jag är ett FREAK av hästspel som Star Stable Online och Howrse

Jag har inte haft en pojkvän sen jag var 4 och har inga planer på att skaffa en ny

Är svinrädd för trånga utrymmen, liemannen i the sims 3 och eld

Jag vill bli datordesigner

Har ALLTID hörlurar när jag sitter vid datorn, även om jag bara läser bloggar

Älskar att redigera bilder från The sims 2 och Star Stable Online

Jag spelar aldrig minecraft singleplayer, det är så tråkigt och tyst utan andra spelare och nån att skypa med

Är ett riktigt matvrak och kan äta 4 stora potioner per måltid

Jag är överviktig men skiter i det fullständigt även när folk kommenterar det

Är otroligt kaxig och låter ingen sätta sig på mig

Jag är sjuuuuuukt blyg när det gäller nya människor

Det var nog det mesta 😃

lollynonna
9/9/15, 9:11 PM
#115

Jag har med 99 procents säkerhet dyskalkyli.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[ThisIsWheels]
9/10/15, 10:26 AM
#116

Jag har sedan kanske ett halvår tillbaka velat ha limegrönt hår, men min mamma sa "Absolut INTE!!!". Jag frågade henne för kanske 2-3 veckor sedan igen och då sa hon "Inte grönt, men jag går med på ljusblått". HAHA! Så på höstlovet har vi bestämt att vi ska färga mitt hår blått, men jag måste betala för alla färgerna 😃

[ThisIsWheels]
9/10/15, 6:20 PM
#117

Jag är galet kär i artisten Mason Musso 😍

[Hästhoven]
9/10/15, 8:37 PM
#118

Jag kan inte dricka kaffe utan socker & mjölk, men avskyr att ha grädde i kaffet!

Annons:
[Hästhoven]
9/10/15, 8:45 PM
#119

förut tyckte jag kryp/andra små "läskiga" varelser var äckliga, men har börjat inse att de är ganska vackra på sitt sätt, men flugor kommer jag dock aldrig att gilla :-S

[Hästhoven]
9/10/15, 8:47 PM
#120

Förut ville jag bli arkeolog, men har dock alltid haft drömmen att bli veterinär.

[Hästhoven]
9/10/15, 8:48 PM
#121

Jag hade velat bli djurpolis utomlands, men det får jag nog skippa :-)

[Túrwen]
9/10/15, 10:42 PM
#122

Hästhoven jag pluggar till arkeolog sedan 5,år tilllbaka :) aldrig fel att plocka upp barndomsdrömmen! Jag har varit med i tv ett par gånger och har varit tvungen att tacka nej till ett flertal program som velat ha mig som medverkande. Är ingen kändis på något sätt men sticker ut väldigt mycket från mängden och har väl sådan personlighet som platsar i tv gissar jag :)

tötenöten
9/10/15, 11:55 PM
#123

En gång åt jag inget som helst på 36 dagar för att jag kände för det, drack endast vatten

Jag har mer diagnoser än vad jag vill räkna till

Jag har nyligen insett att jag har väldigt mycket psykopatiska och sociopatiska drag

Jag råkade döda min mus när jag var yngre, usch vad mycket skuldkänslor jag har

Jag hade 80% frånvaro i slutet av förra terminen och ändå läste jag bara 40% av mina kurser

Jag har försökt ta livet av mig 5 gånger

Min mamma sades vara steril men lyckades ändå bli gravid med mig, sen på första ultraljudet sa de att hon fått ett missfall och att de skulle skrapa bort mig men mamma vägrade and here I am

Jag tog hand om min 5 år yngre syster i stort sett helt själv från jag var 6 år tills jag var 10

Jag slutade ta min antidepressiva för 2 månader sen och jag mår sämre än nånsin nu

Jag är livrädd för att fara utomlands

Min största önskan i livet just nu är att få barn, även om jag bara är 16

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

sallyloxo
9/11/15, 12:48 AM
#124

Jag blir kåt av lesbisk porr. Blir också kpt i bussen eftersol den vibrerar hahahahaaa

[Hästhoven]
9/11/15, 1:25 AM
#125

122: vad coolt :-) har alltid tyckt det har varit väldigt intressant, men tyvärr brinner jag för djuren ;-) annars hade det varit något! :-)

Annons:
[ThisIsWheels]
9/11/15, 12:06 PM
#126

Mitt favorit band är Metro Station, men det är bara min bästis som vet om det (förutom familjen alltså) 🤫

jenmjao
9/11/15, 1:36 PM
#127

Ibland "fantiserar" jag om att min hund blir skadad på något vis och kan inte skaka bort bilderna jag får upp och blir så upprörd så jag måste trösta mig med att gosa med henne.

Jag är beroende av skräckfilmer och Zombies.

Jag hatar att duscha, tills jag duschar, då älskar jag det.

När jag väl gillar något typ en serie eller dylikt sitter jag och kollar på den 24/7, varje avsnitt eller dylikt på raken. Har tillochmed vart hemma ifrån möten för att kunna sitta och nörda serier..

[Hästhoven]
9/11/15, 2:29 PM
#128

Är också beroende av skräckfilmer :-) & älskar zombie filmer! När det gäller serier är det samma för mig, försöker se alla avsnitt på en gång & brukar se ut ca 3-5 säsonger på 1-2vk.

[ThisIsWheels]
9/11/15, 3:47 PM
#129

Min mamma tycker att det är okej att jag skaffar tatueringar, piercings och att jag färgar håret i en galen färg. Men min pappa tycker verkligen inte om det 😃

nadilda
9/11/15, 4:23 PM
#130

Jag svimmar om jag glömmer äta frukost.

Jag AVSKYR att gå till läkare även om jag går dit väldigt ofta. Är nog en rätt så besvärlig patient även om jag försöker uppföra mig 😛

Jag har blivit magnetröntgad två gånger för helt olika orsaker.

Jag har smällt till en kille en gång😎

Jag gillar inte kebab.

lollynonna
9/11/15, 4:39 PM
#131

Jag åker snowboard på vintern och longboard på sommaren.

I vintras så ramlade jag i en snöbacke och fick hjärnskakning och whipplersskada. Jag hade hjälm, om jag inte hade haft det så hade jag nog krossat lite av skallen…

2 månader efter det så ramlade jag i samma backe på samma plats och bröt handleden😐

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[ThisIsWheels]
9/11/15, 5:27 PM
#132

Jag älskar att läsa och gör hellre det än att titta på TV 😃🤓

Annons:
[ThisIsWheels]
9/12/15, 10:32 AM
#133

Jag gillar alternativa klädstilar väldigt mycket. Jag är själv punkare, men jag tycker att pastel goth och kawaii/lolitastilen är härftiga 😊

[ThisIsWheels]
9/12/15, 4:07 PM
#134

Jag älskar peruker och har just nu 5, men ska beställa 3 till 😍

Birkis
9/12/15, 10:52 PM
#135

Jag valde att bli nykterist efter som jag har ett jävligt temperament och inte vill riskera att jag börjar slåss med någon.

// Birkis

sallyloxo
9/13/15, 2:36 AM
#136

Hahah jag vet att det här låter konstigt men jag älskar att fantasera att jag svimmar framför snygga grabbar som jag har sett, framför klassen och mycket mer HAHAHAHAHAHAH brukar tillochmed kolla på video på folk som svimmar för att fantasera att det är jag

Skorpion76
9/13/15, 7:00 AM
#137

#136 Det där låter lite som mig. Jag skulle inte ha någonting emot att svimma rakt i famnen på Gunde Svan! Tänk så ljuvligt det skulle vara att få krama honom och begrava ansiktet i hans skjorta!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

sallyloxo
9/13/15, 9:01 AM
#138

#27 ååååhh jag med. Vill se dig och svimma i din famn så snygg bild du har! ;) hahah skönt att det finns människor som också gör det! Hahahah det finns en speciel träning man gör för att svimma vi kan ju pröva :p. Det är bara att söka "how to faint"

sallyloxo
9/13/15, 9:06 AM
#139

#127 ååååhh jag med. Vill se dig och svimma i din famn så snygg bild du har! ;) hahah skönt att det finns människor som också gör det! Hahahah det finns en speciel träning man gör för att svimma vi kan ju pröva :p. Det är bara att söka "how to faint"

Annons:
[ThisIsWheels]
9/13/15, 10:21 AM
#140

#136 och #137 Åh, jag brukar fantisera om det också! Jag brukar även fantisera om att jag blir så glad så att jag gråter när jag träffar min idol och att han ska säga "Don't cry, sweetheart". Efter det så får jag en stor och lång kram av honom. 

Jag har mycket fritid så jag fantiserar väääldigt mycket 😂😉

[ThisIsWheels]
9/13/15, 10:44 AM
#141

Jag har försökt göra duck-face, men jag kan verkligen inte!!! En del av mina vänner tycker att jag är tråkig eftersom jag inte kan, men jag är ärligt talat ganska glad över att jag inte kan göra det 😂

[ThisIsWheels]
9/13/15, 4:26 PM
#142

När jag gick i 6:an så hade den nya iPhone 4 precis kommit ut på marknaden. Min gamla Nokia telefon hade gått sönder och jag behövde helt enkelt en ny. 

Det fanns massor av olika touch-mobiler och jag valde en från Sony som var den billigaste, men min pappa tyckte att jag skulle ha den dyraste, alltså en iPhone. Det slutade med att jag fick min Sony mobil som jag ville ha från början. 

Jag var överlycklig eftersom jag fick den som jag ville ha och tackade mina föräldrar tusen gånger! 

Jag har berättat denna historien för en före detta vän och hon tyckte att jag var så j*vla dum i huvudet som tackade nej till en iPhone, men som sagt; jag blev ju så sjukt glad över min nya mobil 😍

[ThisIsWheels]
9/14/15, 12:43 PM
#143

Jag har 8 idoler sammanlagt och två  av dem finns inte i verkligheten. Jag vet, det låter så creepy, men det är faktiskt sant! 

Mina "overkliga" idoler är:

* Nana Osaki

* Emma från Creepschool

[Lindis123]
9/14/15, 3:44 PM
#144

#124 Åh gud fick en sån skrattattack när jag läste ditt inlägg haha, bästa jag hört på länge:D

[ThisIsWheels]
9/14/15, 5:39 PM
#145

Jag älskar cosplay, men än så länge så vet bara mina närmsta vänner och familjen om det (förutom ni som hänger på JiF 🙂)

Roonja
9/14/15, 10:38 PM
#146

*Jag har aldrig druckit alkohol, snusat, rökt eller tagit någon form av drog. 

*jag älskar glass och äter tyvärr flera per dag eller en hel burk glass x)

*Jag har borderline och lider av depression.  

* Jag är en otroligt glad person utåt. 

*Jag förlovade mig som 15 åring och är det än i dag.

Annons:
Skorpion76
9/15/15, 7:06 AM
#147

#146 Åh ja, på natten snusar du allt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Roonja
9/15/15, 7:19 PM
Flöffo
9/16/15, 7:45 PM
#149

#143 Jag har också idoler som inte finns i verkligheten :D Karaktärer från böcker och filmer :)

//Flöffo

[ThisIsWheels]
9/18/15, 1:36 PM
#150

#149 Trodde att jag var ensam om det 😂 Får man fråga vilka idoler du har? 🙂

[ThisIsWheels]
9/26/15, 3:56 PM
#151

När alla andra är ute och festar på fredagskvällarna så sitter jag hemma med en kopp te och stickar mössor 😃

Mysan_
9/26/15, 7:25 PM
#152

#151 Samma här, sitter hemma och äter Skittles nu haha.

Halcyon
9/26/15, 10:05 PM
#153

x Jag har hatat min kropp i hela mitt liv men börjar saaakta men säkert trivas bättre och bättre i den vilket är en enorm lättnad!!

x Folk beskriver mig som väldigt "busig" (?) för att jag älskar att hitta på hyss..🤫

x Även fast jag fyller 18 till våren så känner jag mig så liten på något sätt. (ok, jag kanske är liten för vissa men ändå, myndig liksom!) men känner mig fortfarande som 14? Och när jag ser folk som är YNGRE än mig söka till idol osv så tycker jag det känns jättekonstigt för jag har ju alltid varit yngst liksom? Aeee det är så konstigt.

we're always chasing that paradise

Annons:
Skorpion76
9/27/15, 6:46 AM
#154

Jag gillar att använda blöjor och jag använder mest barnblöjor eftersom de är lättast att få tag på.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Tipsi3
9/27/15, 9:09 AM
#155

Jag går i åk 8 och är just nu rädd för gymnasiet x) Jag har gått i samma skola sen jag var 7 år gammal (åk 1) och om 1,5 år så kommer jag börja på gymnasiet som alla andra. Kanske inte en big deal men jag är livrädd för att jag inte ska hitta några vänner där och att jag ska tappa kontakten med mina nuvarande vänner. :( Men värst vore nog om jag börjar på den linje jag vill gå på och alla visar sig vara MYCKET smartare än mig, att jag får E och D i allt means de andra får B och A. :/

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

[ThisIsWheels]
9/27/15, 10:26 AM
#156

#155 Var inte orolig! Jag var livrädd när jag skulle börja gymnasiet, men efter ett par dagar så insåg jag att det kommer bli 3 roliga år att se framemot. 

Det låter larvigt, men var bara dig själv. Var öppen och våga ha dina egna åsikter (men var självklart trevlig när du säger det). Prata om dina intressen, musik, fritidsaktiviteter och efterhand kommer allt flyta på 👍

Jag hade samma tankar när jag gick i högstadiet och jag ville vara bäst på allt. Men det räcker faktiskt med att bara ha godkänt och gör bara ditt bästa! Den enda du ska jämföra dig med är dig själv :) 

Lycka till! 🙂

// Sally

[ThisIsWheels]
9/28/15, 5:28 PM
#157

Jag har aldrig förstått vad som är det "fantastiska" med Twilight-filmerna och The Hunger Games 😉

Mysan_
10/2/15, 12:03 PM
#158

• Jag tycker att min katt luktar sååå gott 😃
• Jag älskar att rida barbacka, även på stora hästar!
• Jag gråter nästan aldrig, men när något riktigt sorgligt inträffar eller att någon välbekant/något av mina djur/ett djur jag känner väl dör gråter jag som ett barn.
• Jag har fått höra ofta att jag är väldigt rolig, men personligen tycker jag att jag bara är flamsig och skrattar åt allt 🤪
• Jag älskar datorspel 😛

[ThisIsWheels]
10/2/15, 4:06 PM
#159

Jag började använda datorer "på riktigt" när jag var 13/14, men jag skrev (väldigt sällan) arbeten på min hemdator ibland 🤓

Skorpion76
10/2/15, 5:33 PM
#160

#82 Jag har också låtsaskompisar som jag skriver till i min blogg!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
[ThisIsWheels]
10/3/15, 10:30 AM
#161

Min förebild är definitivt Mason Tyler Musso, men det är bara min familj som vet om det eftersom jag är rädd för vad de andra skulle säga 😊

Flöffo
10/3/15, 10:55 AM
#162

#150 Jag har många karaktärer jag gillar, men de jag just nu älskar och ser upp till är nog Luna Lovegood och Jennifer Anghelescu (tidigare Jennifer Adams)  från The Grey Wolves Series. Jag har precis kommit ut från min "reading slump" som jag fick på grund av en jättedålig bok jag läste när jag var 12 år, så nu har jag äntligen börjat läsa igen. Har såå många böcker att läsa igen, så jag känner att jag troligen kommer få många fler karaktärer att falla för senare :D

//Flöffo

Skorpion76
10/3/15, 1:36 PM
#163

Det finns speciella personer som jag känner att jag skulle kunna berätta vad som helst för! -tur att jag har min blogg!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
10/3/15, 8:38 PM
#164
  • 'Jag har otroligt svårt att lita på folk. 
  • När jag är i skolan har jag ofta ångest eller mår dåligt, men för det mesta stänger jag inne känslorna djupt och släpper ut allt när jag är ensam på kvällen.
  • Identifierar mig som genderfluid men vågar inte komma ut som det pga att jag är rädd för att jag inte skulle bli accepterad eller ha mindre chans att få en flickvän…(om hon jag gillar skulle få reda på det tex)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[ThisIsWheels]
10/4/15, 10:20 AM
#165

#162 Coolt! Känns så bra att det finns fler som har påhittade idoler 👍

#164 Förlåt för att jag frågar, men vad är genderfluid ?

[ThisIsWheels]
10/4/15, 3:54 PM
#166

Jag förstår inte varför PewDiePie är så populär! Han är ju bara en vanlig kille med konstig humor som spelar tv-spel? 😮

[Charlotte Kittenheart]
10/4/15, 8:18 PM
#167

Jag är beroende av apelsiner 🤪

Annons:
Flöffo
10/4/15, 8:30 PM
#168

#165 :)

Om jag skulle beskriva mig som en grönsak så skulle jag beskriva mig som en gurka. Om jag skulle beskriva mig som ett djur skulle jag beskriva mig som en varg :)

När jag ska på toa brukar jag dra loss toapapper innan, bara för att försäkra mig om att det faktiskt finns papper. Jag vet inte om folk brukar göra det, men min kompis blev förvånad i alla fall :P

//Flöffo

[ThisIsWheels]
10/5/15, 12:45 PM
#169

#168 Okej! Det är inget som jag har hört talas om tidigare, men nu vet jag ^_^

[ThisIsWheels]
10/5/15, 12:47 PM
#170

Jag brukar (förutom musikvideos) mest kolla på DIY, matlagning och "lär dig Japanska" när jag är på YouTube 😃

Skorpion76
10/5/15, 3:50 PM
#171

På Youtube tittar jag mest på musikvideos, lyssnar på en del låtar som det kanske inte finns någon video till, gamla avsnitt från Uppdrag Granskning eller lite annat smått och gott. Jag brukade titta på en del andra barnförbjudna videos också, men nu har de flesta av dem plockats bort.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Flöffo
10/5/15, 4:40 PM
#172

#169 Haha, det var inte menat till speciellt dig utan det är ett eget stycke… Fast ":)" var som svar på din kommentar ^^

//Flöffo

[ThisIsWheels]
10/5/15, 4:48 PM
#173

#172 Åh, gud vad pinsamt! Sorry, det var jag som missförstod xD

Flöffo
10/5/15, 5:32 PM
#174

#173 Haha, det gör inget. Det var nog lite otydligt :)

//Flöffo

Annons:
Whippet
10/5/15, 6:23 PM
#175

Jag har en youtube kanal .. i smyg.

I'm out Vilar huvudet i handen

[ThisIsWheels]
10/5/15, 6:36 PM
#176

#175 Det har jag också, hehe! Men jag har inte laddat upp några videos ännu. Jag planerar att göra en fanvideo till mitt favoritband nu på höstlovet 👍

catcult
10/5/15, 10:58 PM
#177

#171 Jag rekommenderar liveleak.com som komplement till youtube! Det är ungefär som youtube, men utan alla jobbiga begränsningar och censur.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Nian97
10/6/15, 12:00 AM
#178

- Mitt hår är ca. 100 cm långt.
- Jag själv blev kort, fast båda mina föräldrar är långa.
- Mitt högra ben är 1,1 cm längre än mitt vänstra.

[ThisIsWheels]
10/6/15, 10:27 AM
#179

Jag stör mig så sjukt mycket på LakiDoris!! Hon är så jobbig och jag förstår inte hur hon kan ha så många följare ?!?!? 

Förlåt alla som gillar henne, men jag är inget fan 😉

Upp till toppen
Annons: