Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 4287 ggr
twixen
2015-08-17 10:36

(x) Kom jag på min mamma när hon kollade på porr?!

Igår så satt jag vid datorn när jag skulle springa och berätta för mamma om en sak. Jag har ett eget rum, sedan måste man passera genom köket till vardagsrummet där mamma har sin dator. Man kan dock se hennes "skärm" från köket. Jag reste mig och typ sprang/studsade och ropar mamma precis från köket när jag ser vad hon har på… en j*vla porrfilm!!! Jag viker bort och låtsas som jag aldrig sett.

Själva grejen är att jag mår så otroligt illa. Jag vill tro att det var någon form av "ad"/reklam men förmodligen var det inte det. Jag HATAR porr, tycker all porr i alla dess former är förskräckligt och kräks bara av tanken vid det. När jag då ser min egna lilla mamma sitta och titta (när tjejen har snoppen i munnen dessutom) gör mig gråtfärdig. Bokstavligen. Hon kryssade bort det fort som tusan såklart och tror att jag inte sett något.

Vad i hela ska jag ta mig till? Jag mår så jäkla illa och kan inte släppa tanken. Jag vet att det kanske är "normalt" men jag önskar att jag kunde vända tillbaks tiden och slippa se det!! Slippa veta vad min mamma kollar på när vi inte ser på… Hur tusan ska jag få bort det?? Jag vill också gå in och kolla hennes historik men inser att det är nog bättre om jag inte gör det. 

Jag vill inte må så dåligt. Och jag VÄGRAR prata med mamma om detta. nä usch!!

Annons:
Aleya
2015-08-17 10:44
#1

Det är inget ovanligt att vuxna kollar porr.
Jag vet inte hur gammal du är, men en dag kommer du inse att även din mor har behov som måste bli tillfredsställda.
Och även du när du blir nog gammal kommer få liknande behov, hur du sen tillfredsställer vet jag inte.

Det var tråkigt det du fick uppleva, men gjort är gjort. Du kan ju i prata med en kurator på skolan om du nu upplever detta bli för jobbigt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

noraa
2015-08-17 10:45
#2

Okej för det första pratar du om porr som om nån har blivit tvungen till porrfilmer, om nån av tjejerna i porrfilmerna vilket jag tror du syftar på har blivit tvungna så blir det olagligt att ens se på.

tjejerna i porrfilmer väljer att själva vara med. och kom inte med " nej dom kanske inte har andra val" det har dom visst det, vill man inte knulla framför en massa människor så gör man inte det , det finns social, finns lätta jobb man kan få, och annat. 

Sen har jag sett massa intervjuer med porrstjärnor och ja dom älskar sitt jobb, älskar att dom får pengar för att ha det skönt på jobbet.

och när du säger det på det sättet " snoppen i munnen dessutom" vadå är det nedrande? tkr du det är lika nedrande för killen att ha snippan i munnen? Om du tkr så har du jävligt sjuk syn på sex.

Låt din mamma kolla på vad hon vill , get over it. Herregud! hon gör som hon vill, precis som du väljer att inte se på porr. Om du inte kan acceptera det du sett får du väll gå och prata med en psykolog.

Honestyisdead
2015-08-17 10:46
#3

Du ska absolut inte kolla historiken. Det är hennes privatliv. Tyvärr är detta något du måste komma över. Din mamma är vuxen och har rätt till att kolla på vad hon vill.

Om du mår väldigt dåligt så måste du prata med henne eller någon annan vuxen.

hahael
2015-08-17 16:14
#4

Vet att det kan vara obehagligt och lite "äckligt" när man får en inblick i ens förälders sexliv men det är abosolut inget onaturligt och något din mamma har rätt till. 

Är du själv en sexuellt oaktiv person eller rent ut sagt äcklas du av sex? Isåfall kanske problemet ligger mer hos dig för att vara ärlig.

Klart att laxen ska ha en jolle

[stefanmurhagen81]
2015-11-04 17:12
#5

Precis håller med som tidigare person skrev din mamma har rätt att kolla på vad hon vill :) Hon är ju vuxen så hon gör som hon vill :) Jag är en kille som kollar själv ofta på porr nästan varje dag, det är jävligt härligt det :) och för att jag är oskuld än för att jag inte har hittat nån tjej än som vill knulla mig :( Hoppas det kommer bli bra igen mellan dig och din mamma

Calcifer
2015-11-04 17:19
#6

Problemet ligger hos dig och har inget att göra med att din mamma väljer att se på porr. Det är hennes val och det finns ingenting fel med det valet.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: