Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 765 ggr
hund_katt
2015-08-17 20:10

Crush..?

för ett år sedan, fick jag crush på en kille på ett scoutläger. I nästan ett år kämpade jag för att bli av med den för jag ville inte va ihop eller vara kär i honom, även fast mitt hjärta som älskade att jävlas med mig absolut inte ville sluta ha crush på den killen. Jag visste att det aldrig skulle gå, även om jag va kär i honom och han skulle fråga om att va tillsammans skulle jag inte säga ja… Och han och hans flickvän är så fcking söta tillsammans, och jag ser hur lyckliga dom är tillsammans, och jag skulle nog gråta om dom gjorde slut! Eftersom jag är kär i honom vill jag ju att han ska vara lycklig, och gör dom slut är jag ju rädd att han inte är lycklig längre liksom… Jag vill liksom bara vara vän, så är det med alla jag får crush på, för blir man ihop och sen gör slut så kanske man förlorar den personen för alltid.. Och det skulle jag aldrig klara liksom, tänk att förlora en vän, och någon man gillar så mycket! Så alla jag får crush på vill jag bara vara vän med xD Aja, en kompis sa att "men om du får crush så vill du ju va ihop?" Men nej det vill jag ju inte xc… Jag kan ju inte välja vem jag får crush på… Och önskar att jag aldrig fick det. Har kämpat i ett år att bli av med crushen som jag fick på han från lägret, och jag vill inte ha crush igen!! Det gör liksom ont på något sätt… Svårt att förklara, men jag kan väll inte vara den enda? Jag vill bara vara vän… Varför ska man få crush på folk för?! Bara jobbigt ju ;-; iaf för mig… Önskar att jag aldrig fick crush på folk.. Tyvärr är jag rätt lättflörtad, och har en svaghet för personer med alternativ klädstil.. Så typ alla med alternativ stil som goth, fashioncore, scene osv får jag ju typ crush på.. Jag vill inte det!!! xc jag vill va vän bara!! Kan inte mitt hjärta och Armor med sina pilar fatta det??? Jag känner att förhållanden typ inte är min grej… Jag är inte intresserad av sex över huvud taget, och vill inte ha ett förhållande… Ändå får jag crush på alla jag gillar?? Ok inte alla såklart… Men ja ni fattar xD Någon som känner typ likadant? xD jag kan väll inte vara den ända?

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Hoseok
2015-08-17 20:49
#1

Jag kan förstå på sätt och vis. :) Jag blir väldigt "fäst" vid personer. Enda skillnaden mellan oss är att jag vill ha förhållanden. Problemet sen är bara att när jag väl är i ett förhållande, så kan jag få känslor för andra. Så har det varit under mina två senaste förhållanden. Jag blev kär i andra under tiden och mådde så galet dåligt för det.

[Lindis123]
2015-08-18 17:00
#2

"Crushar" en person som hatar mig-.-Pga att vi hade en "sak"… Crushen har också enligt mina "vänner"(vet inte riktigt om dom är mina vänner längre) pratat skit om mig…Men kan verkligen inte glömma henne:/

Upp till toppen
Annons: