Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 699 ggr
Hogwarts
8/18/15, 8:58 PM

Snart är sommaren slut

Vad var det bästa med den här sommaren enligt dig? För mig var det att min syster som jag inte träffat på 3 år för att hon bor i England kom och hälsade på!

Annons:
Kadoor
8/18/15, 9:03 PM
#1

Jag blev vegan, hade ett lugnt sommarlov där jag fick slappna av och ladda batterierna inför tvåan, dessutom såg jag Norlie & KKV, dessutom med mina närmsta vänner. Har haft en helt okej sommar faktiskt, tråkigt att vädret inte var med och att det kommer först nu när skolorna startar igen. Kommer sitta och dö i ett klassrum istället för att käka glass med mina vänner. *suck* 😕

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

smellcaramell
8/18/15, 9:06 PM
#2

jag är nöjd med att sommarvärmen verkar komma först nu - då jag är ledig, har jobbat konstant sen jag tog studenten, och fick "semester" i fredags, nu ska jag "bara" jobba halvtid nämligen, så hoppas värmen håller i sig ;)

felle-j
8/18/15, 9:19 PM
#3

Det bästa med min sommar var att jag såg mitt favoritband Gojira live, att jag träffade en kompis några gånger och att jag fick flyga mycket.

Ellys
8/18/15, 9:22 PM
#4

Att det var avkopplande. Vet inte hur ni känner men ibland har jag inte ens lust att åka utomlands eller resa runt så mycket, ibland kan det vara stressande. Har varit i västkusten och på Gotland, där vi hade fint väder varenda dag i princip! Har också haft en bra magkänsla under lovet då jag kom in på det gymnasiumet jag allra helst ville :)

Kaninernasbästa
8/19/15, 1:13 AM
#5

Fått träffa flera saknade kompisar :)

Tokyo
8/19/15, 6:47 AM
#6

Har som vanligt inte tagit vara på sommarlovet alls, så jag förstår verkligen inte vart det tog vägen. Helt plötsligt satt jag här och halva sommarlovet hade gått, och idag är jag uppe tidigt eftersom jag ska till skolan. Jag sov mest bort hela sommarlovet, vilket är något som alltid känns så skönt men som ger mig ångest senare eftersom det känns som jag har slösat bort hela lovet. De senaste dagarna har varit mysiga dock, har tältat med några kompisar och umgåtts med min familj :)

Bredvid rutan jag skriver i finns en annons där det står "äntligen höst". Jaha, det var ju trevligt att du var tvungen att point that out. Gillar faktiskt hösten dock, så jag ska inte vara sån. Det är faktiskt min favoritårstid, men med tanke på sommarens lack of sun är jag inte riktigt redo för höst än känner jag.

Annons:
[Tilde]
8/19/15, 1:49 PM
#7

Semestern till Kroatien och nu senast vår "minisemester" där vi hälsade på min familj i Västerås 🙂 Inget gör mig gladare än Sverige under sommaren! ❤️

Upp till toppen
Annons: