Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 1889 ggr
ostbollen
8/19/15, 3:05 PM

Skåps nycklar?

Hej hej alla! Jag har precis fått mitt första skåp. Det är inte kodlås så vi får en liten nyckel att hålla reda på. Väskar är ju inne i skåpet och hem nycklarna lika så. Just nu har jag nyckeln på en tofs runt min handled. Har ni något annat tips på hur man kan hålla reda på den lätt? Tack! :)

Annons:
[Howres]
8/19/15, 3:09 PM
#1

Jag har mina nycklar i ett nyckelband som jag alltid har om halsen, mina kompisa har bara skåpnycklen i sitt pennskrin eller i fickan :)

[Outlawly]
8/19/15, 3:53 PM
#2

Jag hade en nyckelknippa som jag fäste i öglan i jeansen och stoppade ner grejerna i fickan :) För jag hade alltid jeans :P

hahael
8/19/15, 5:04 PM
#3

jag har en snodd på min nyckel och har den bara i fickan. Kanske inte det mest säkra men det funkar för mig

Klart att laxen ska ha en jolle

MoaHermansson
8/19/15, 5:42 PM
#4

Har också på en snodd i fickan :)


LeeKnow
8/19/15, 6:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Som du har nu tycker jag är bäst, på en snodd på handleden :) Om man dessutom sätter bandet över nyckeln så står den inte rakt ut eller rör sig en massa.

panini
8/19/15, 8:46 PM
#6

Jag hade den på min nyckelknippa som jag bar runt på i handen eller i en ficka, dvs när jag väl använde mitt skåp. Gick över till att bara ha saker i ryggsäcken då vi hade så pass lite grejer.

Annons:
makeupbox
8/20/15, 11:05 AM
#7

Jag har alltid haft min skåpnyckel på min nyckelknippa. Å andra sidan har jag alltid kånkat på min väska hela tiden i skolan och där igenom haft dem där i. Har jag där emot kanske låst in väskan på en lunchrast har jag haft nyckeln i jeansen eller vanligast jackan (i gymnasiet tog vi i princip aldrig av oss våra jackor..)

Wenniz
8/20/15, 3:09 PM
#8

Jag körde den "klassiska" nyckeln runt handleden som många andra här, nu har jag dock alla nycklar på samma nyckelknippa med krimskrams så jag själv vet vart jag har nyckeln 🙂

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Stortroll
8/20/15, 3:11 PM
#9

Om du inte vill ha nyckel eller att det inte funkar kan du ju köpa ett eget kodlås. Men om det funkar med nyckel är det ju jättebra.

Titta gärna in här ---> Min blogg

[Hästhoven]
8/20/15, 3:18 PM
#10

Runt handleden på en hårsnodd & runt halsen.

Scorpio97
8/20/15, 3:55 PM
#11

Jag har med mig väskan så jag har nyckeln i väskan. Litar inte på skolans skåp. Jag lämnar därför aldrig väskan, plånbok eller datorn i skåpet, utan enbart skolböcker och liknande. 

Annars skulle jag nog ha nyckeln i plånboken, eller runt handleden/halsen.


//Jessie

fsigge
8/21/15, 7:49 AM
#12

Har också på handleden. Tycker att de funkar bra. Om jag har den i fickan tar jag ut den för att de blir obekvämt å då glömmer jag dom alltid.

Frida

[Fyratassar12]
8/21/15, 9:27 AM
#13

Jag har min i min nyckel knippa med nyckelband funkar super bra

Annons:
Winden
8/21/15, 11:18 PM
#14

jag har kodlås, älskar kodlås, mina kompisar gör som #5

we need to freeze the world and keep it in our camera

[EllenAlicia]
8/22/15, 9:47 AM
#15

sätter den i fickan. om jag inte har ficka håller jag i den elr sätter den i strumpan xD. när jag slutar och går hem sätter jag den i ryggsäcken.

Tipsi3
8/22/15, 10:31 AM
#16

På min skola har vi passerkort, så jag har min nyckel på en nyckelknippa där passerkortet också är :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

NordicSunset
8/22/15, 10:37 AM
#17

Jag brukar ha den runt en tofs runt handleden eller i bhn xD

Be the best version of you.

  • Zoella
claravincent
8/22/15, 9:26 PM
#18

I fickan :)


Lia
8/22/15, 9:41 PM
#19

Jag hade alltid min nyckel i min kompis ficka haha. Men när hon inte var där hade jag den i bhn ^^ jag använde varken hårsnodd eller byxor så det var liksom enda stället kvar haha

[Smultronet Ella]
8/23/15, 10:32 PM
#20

Jag fick skåp alldeles nyss och har den bara i fickan eller i pennfacket.

Annons:
Biancaa
8/23/15, 11:24 PM
#21

Ända sen jag fick skåp har jag alltid haft den i en tofs runt handleden, annars hade jag nog bara haft den i fickan

Tessan01
8/24/15, 6:42 PM
#22

Har den på tofs runt handleden 🙂

Kadoor
8/24/15, 8:14 PM
#23

I en tofs på handleden eller i fickan, beroende på om jag har fickor eller ej. Det är det lättaste enligt mig. Speciellt när/om jag inte har med mig ryggsäcken någon dag och glömmer ta upp nyckeln ur den.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: