Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 8919 ggr
indinaindica
8/20/15, 2:54 PM

sälja trosor/strumpor/strumpbyxor?

Någon här inne som sålt? 
vill börja sälja använda trosor och sånt då jag har väldigt ont om pengar, men vart hittar man kunder och sådant? 
vet att det är många som gör det, så berätta gärna om era erfarenheter!

Annons:
lollynonna
8/20/15, 2:56 PM
#1

Jag tror tyvärr inte att det är så många som vill köpa använda trosor, själv skulle jag aldrig i mitt hela liv göra det! Men vissa kanske gör det, men det lär nog bli ganska svårt att hitta folk som vill det.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

indinaindica
8/20/15, 2:57 PM
#2

hört att det är jättevanligt, men svårt att hitta de för man kan ju inte precis annonsera ut helt öppet för då dömmer folk :/

[Udoon]
8/20/15, 8:38 PM
#3

Jag googlade bara "sälja använda trosor" och det kom upp massor med sidor, gå med på nån av dom?

[Älskamig]
8/22/15, 10:10 PM
#4

Vad menar du med att sälja använda trosor? Vad jag vet så har jag aldrig sett någon som velat köpa använda trosor, även om de är tvättade. Dock hörde jag av min kompis att en gång så hade en mycket skum gubbe frågat om han fick köpa hennes otvättade, använda trosor (hon sa givetvis nej, haha!). Men ja. Jag kan inte tänka mig att någon "normal" vill köpa använda trosor. 🤔

hahael
8/22/15, 10:55 PM
#5

#4 vissa människor betalar skit mycke för använda trosor (äckligt i min åsikt) för att tex lukta på dem och sådant.

Klart att laxen ska ha en jolle

[Älskamig]
8/23/15, 8:30 AM
#6

#5: Exakt, så jag vet inte riktigt vad TS syftade på…

Annons:
Hoseok
8/23/15, 12:54 PM
#7

Alltså jag måste fråga för jag inte är den enda förvirrade här. Menar du rena, använda trosor på typ second hand eller menar du "smutsiga" för en högre summa?

[Tuulikki]
8/23/15, 1:03 PM
#8

#7 Tror ts menar att det finns folk som tänder på att bl.a lukta på använda trosor (alltså de man har hemma som man använt, kanske haft flytningar i, som luktar använda lixom). Finns alltså folk som vill köpa dessa trosor för sin egen njutning. :) Ofta är de villiga att betala ganska mycket.

Hoseok
8/23/15, 1:15 PM
#9

#8 Det vet jag mycket väl. Ville dock helst ha ett svar från TS och inte vad folk "tror". :)

Gaara
8/24/15, 12:11 PM
#10

Kan säga att om du inte går med på någon skum sida för just det ändamålet så är det svårt att hitta seriösa köpare. Lite här och var kan man hitta folk som säger sig vilja köpa men som sedan bara försvinner. :P Kan säga att för min del så gick det kasst, fick inget sålt. :P Fick upp ögonen för det pga en snubbe som skickade pm på en sida förut och ville köpa ett par av mig för 2000 kr. Trodde först att han drev, men han tjatade vidare om det. Och 2000 kr för ett par smutsiga trosor är jävligt mycket pengar tycker jag. XD Så ja, jag gick med på det. Meeen så försvann han bara. Kan dock vara att hans konto blev raderat för att han skrivit samma sak till andra som inte tagit det på samma sätt som jag. X) Hela hans konto försvann i alla fall från den sidan så det blev ingen affär. :P Många av de som vill köpa använda trosor vill att man levererar dem… Alltså att man kommer hem till dem och tar av sig dem där. Inget jag någonsin skulle göra. Många vill se ens ansikte och veta att man verkligen är tjej osv, och det kanske inte är så kul om släkten tillslut får veta att man går runt och säljer sina gamla trosor till äckel. ;) Så jag skulle rekommendera dig att tänka om. Det är så många som säljer nu för tiden dessutom så ofta får man inte så mycket pengar för det som förr.

[Tuulikki]
8/24/15, 8:33 PM
#11

#10 Fast att kalla någon äckel för att de tänder på något du inte tycker är fräscht, DET är inte fräscht tycker jag.

[Udoon]
8/24/15, 9:05 PM
#12

#11 Håller med! Tycker inte man ska kinkshame-a någon bara för att man själv inte gillar något. Det är ok att inte gilla samma grejer, men tycker Lilleskutt-principen gäller här🙂

Gaara
8/25/15, 10:22 AM
#13

#11 Menar mer att det är vad släkten kommer tycka om de får reda på att man säljer sina smutsiga trosor. :P

Annons:
Honestyisdead
8/25/15, 4:41 PM
#14

#13 Varför skulle släkten få reda på det?

Gaara
8/25/15, 6:18 PM
#15

#14 menar med de kunder som vill att man levererar personligen hos dem eller att man visar sitt ansikte eller mer på nätet innan man skickar grejerna. Svårt att veta vilka som ser och vilka man talar med… Rätt vad det är så vet fel person vad man pysslar med. (Om man nu tycker det skulle vara pinsamt om familj och släkt visste om det alltså)

Honestyisdead
8/25/15, 6:43 PM
#16

#15 Man levererar inte personligen.  Då är man bra dum.

Gaara
8/26/15, 2:03 PM
#17

#16 Har inte sagt något annat heller. Men det är faktiskt många i den branschen som gör det just för att annars är det svårt att hitta köpare nu för tiden.

Honestyisdead
8/26/15, 2:33 PM
#18

#17 Hur menar du att man hittar köpare för att man levererar personligen?

Jag har aldrig hört talas om det. Man brukar hitta köpare via nätet och sedan skickar man med post.

[Devya]
8/26/15, 6:27 PM
#19

#17 Knappast. Det som man kanske gör nuförtiden är att ta bilder av den kropp som har haft på sig trosorna, men aldrig att man visar ansiktet, det är ju bara idiotiskt och köpare kan absolut INTE kräva något sådant och de lär inte göra det heller. Då lär folk vara utan smutsiga använda trosor.

Och levera varan personligen gör ingen smart människa. Ingen kund kan kräva det heller. Jag tror det är snicksnack det där med att många gör det idag. Långt ifrån om ens några! :) Personerna som köper använda trosor måste ju tycka att det är minst lika pinsamt att köpa det.

Dessutom om man leverar det personligen så får man ju veta adressen och då vet man ju om man känner människan eller ej….. Men som sagt, knappast att en smart människa är så pass dum och tanklös att de leverar använda trosor personligen.

Honestyisdead
8/26/15, 6:41 PM
#20

#19 En del visar sig i cam för köparen och gör saker i trosorna (onanerar, pinkar eller skiter) för att få mer betalt.

Annons:
[Devya]
8/26/15, 7:01 PM
#21

#20 Absolut, det finns det också men jag har aldrig hört talas om de som faktiskt visar ansiktet. Jag vet av ett par som sysselsätter sig med att sälja använda trosor och bilder av tjejens nakna kropp, men de har aldrig någonsin visat ansiktet.

Cam är väldigt riskfullt om personen väljer att visa ansiktet där. Det kan spelas in och sättas ut på nätet. Om man har lite vett i skallen så utsätter man sig själv inte för sådana stora risker.  Samma sak med bilder, man bör aldrig visa ansiktet på bilderna för samma sak kan hända där, att det sätts ut på nätet och vips så går det aldrig att få bort dem.

De som säljer använda trosor som en liten business vid sidan om, tror jag nog att är ganska försiktiga.

Honestyisdead
8/26/15, 7:03 PM
#22

#21 Såg en intervju med en tjej som faktiskt camade.

[Devya]
8/26/15, 7:04 PM
#23

#22 Om man inte bryr sig att det kommer ut på nätet så ser jag förstås inga problem med saken. Men man kan ju komma att ångra sig i framtiden.

larssonnadja
8/27/15, 9:13 AM
#24

Eller så menar TS kanske fall man kan sälja sina tvättade begagnade trosor. Tex som att sälja sina andra kläder.

Harley och CharlieHjärta

[Devya]
8/27/15, 10:24 AM
#25

#24 Det låter om möjligt, ännu konstigare. Varför sälja endast tvättade begagnade trosor? Varför inte andra kläder än bara trosor? Dessutom kan man inte ta mycket betalt för sådant, kanske ett par kronor om man har tur.

Honestyisdead
8/27/15, 10:28 AM
#26

#24 Knappast.

Gaara
8/27/15, 2:44 PM
#27

#18 det jag menade är inte att man hittar köpare genom att leverera. Köparna hittar man på nätet, men de flesta vill att man levererar personligen, annars blir det sällan någon affär då de inte vill ha trosor skickade från killar som vill tjäna lätta pengar. :P

Annons:
Honestyisdead
8/27/15, 2:46 PM
#28

#27 Ingen i dokumentären levererade personligen.  Dessutom var det oftast utlandsköpare.

Gaara
8/27/15, 2:48 PM
#29

#19 att känna till adressen betyder ju inte att du vet om personen känner någon du känner. Jag menar. Att jag inte känner "Olle" betyder ju inte att min kusin inte gör det. Eller att min kusin känner "Olles" kompis som på ett eller annat sätt luskar ut vem man är. Ofta får man stamkunder, så besöket hos "Olle" är kanske inte något som händer en gång, och "Olles" kompis kanske också är intresserad osv. Nej, själv skulle jag aldrig vare sig visa ansiktet i cam eller leverera personligen, och ja, det är därför det aldrig blev några affärer för min del. För de godtog det inte.

Gaara
8/27/15, 2:51 PM
#30

#28 Du såg en dokumentär ja. Där ingen levererade. Svårt att leverera själv till någon i ett annat land. :) I andra länder kanske de inte är så misstänksamma, vad vet jag? Jag vet bara hur det var här för ca 2 år sedan när jag tänkte tjäna lätta pengar. Det gick inget bra pga kraven de köparna hade.

Honestyisdead
8/27/15, 2:53 PM
#31

Men då letar man ju utländska köpare :)

larssonnadja
8/27/15, 9:06 PM
#32

Haha men tänk så är det en sådan simpel sak som jag skrev i ovanstående och så har ni gjort en så stor sak av det hela. Dessutom skrev hon även strumpor och strumpbyxor. Kanske hon har mycket av det och vill sälja. Vem vet? Hon kanske bara uttryckte sig lite fel med ordet "använda"?

Harley och CharlieHjärta

larssonnadja
8/27/15, 9:07 PM
#33

Ni vet ju inte ens hur gammal hon är xD

Harley och CharlieHjärta

Honestyisdead
8/27/15, 10:18 PM
#34

#32 Simpel sak?

Ja, tänk om det handlade om det…

Hur ung är du?

Annons:
Upp till toppen
Annons: