Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 977 ggr
[Fyratassar12]
8/21/15, 7:09 AM

Klasskompis raggade på mig

Det har kommit en ny kille har kommit till klassen som är några år yngre än mig. O sa massa privata saker då frågade ut mig svarade så trevligt jag kan då jag inte orkar med problem som det kan bli då han är kaxig o tror han äger alla tjejer han ser även mig som har en sambo på 27 år som är verkligen mitt liv och mer än så. Min sambo skev till han på Facebook och sa att han ska sluta med det han gör. Då gav han den kaxiga attityden tillbaka o sen sa han låt min sambo vara i fred i plugget då hon är min sambo. Då blev hans svar jag raggar så mycket ja vill på henne om du skriver tillbaka. Jag är nu även rädd för att han ska göra det igen så sambon får skydda mig igen. Jag är inget SEXOBJEKT jag är en mogen ungdom som gillar äldre runt 20. Jag är ju okså sambo och förlovad med min älskling så varför ragga på mig? Som är mognare och helt annorlunda i tänket och jag vill bara ha stadiga förhållanden med någon som älskar mig för den jag är inte 16 åringar för som sagt min älskling är mitt liv och han har mitt hjärta 💕 .

Annons:
Tjeja
8/21/15, 7:27 AM
#1

Vadå skydda dig? Vad ska din sambo skydda dig emot? Är lillgrabben våldsam mot dig på något vis? Du är väl din egen person och kan sätta gränser själv vad du vill prata om med andra eller inte. Om lillgrabben vill ragga på någon som är ointresserad av han är det ju hans eget problem. Du o din sambo kan bara sätta er över det med ett leende och ta lillgrabbens raggningsförsök som patetiska komplimanger. Finns ingen anledning att känna sig hotad på något vis för att någon annan visar i tresse. Det är lika dumt som att känna sin relation hotas av vad du har för kläder på dig! Du väljer själv om du är intresserad tillbaka eller inte!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Tjeja
8/21/15, 7:32 AM
#4

Oj frustrerande ber om ursäkt för upprepningarna! Kan mod vara snäll och radera dubletterna av mitt föregående inlägg?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Fyratassar12]
8/21/15, 9:27 AM
#5

Förstår japp vi går i mot han med ett leende så klart. Idag har han inte ens försöket ;) pga vet väl att sambon kan säga till i sådan fall med sådna foniga drag :)

Carrosh
8/21/15, 9:33 AM
#6

Förstår inte riktigt varför din sambo ska säga ifrån och inte du själv? Du är väl fullt kapabel att säga ifrån helt själv? Om han börjar kaxa emot när du säger ifrån så är det ju hans problem och inte ditt. Det enda du behöver göra är att ignorera. Det är ju DU som måste stå upp för dig själv i första hand.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Hoseok
8/21/15, 9:54 AM
#7

#6 Nej. Alla är faktiskt inte "fullt kapabla" till att säga ifrån själv. För många kan det vara oerhört jobbigt. Alla har inte modet och orket till det. 

#0 (TS) Jag tycker du ska prata med lärarna i skolan och säga att du känner dig obekväm med hans beteende. Säg att du känner dig trakasserad, för det är mer eller mindre trakasserier.

[Fyratassar12]
8/21/15, 10:13 AM
#8

Ok japp men idag har jag inte hört ett pip men om han kommer igång ja då ska jag göra det. Har haft sådana ex där av rädslan för att öppna munnen vet att jag inte har en chans vet hur sådana funkar pga alla mina ex va den. Typen sen vet jag att min sambo kan ryta ordentligt så det blir tyst. Sen vill han ge mig trygget min gubbe :)

Hoseok
8/21/15, 10:15 AM
#9

#8 Jag hoppas han låter dig vara och förstår tillslut.

[Fyratassar12]
8/21/15, 4:03 PM
#10

Aha han kom fram fjantigt och sa sluta snacka om din sambo. Gör jag aldrig heller räknas som hot då han sa att annars kommer något att hända :0.

Upp till toppen
Annons: