Annons:
Etikettövrigt
Läst 1252 ggr
Officielle
2015-08-22 13:57

Frukost

Jag har svårt att äta frukost innan skolan då jag bara mår illa om jag gör det. Kan dricka men inte äta. Därför brukar jag dricka smoothies till frukost. Problemet är att jag tycker att det tar för lång tid att göra det varje morgon. Därför undrar jag om jag kan göra smoothie på kvällen och ha den i kylen över natten och sen dricka den på morgonen? Hinner väl inte bli nå fel på den över en natt, eller? :)

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Annons:
Fridaaaa
2015-08-22 13:58
#1

Ja du kan göra det dagen innan och ha i kylskåpet, håller sig några dagar där :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Officielle
2015-08-22 14:13
#2

#1 Å vad bra, tack! :)

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Carrosh
2015-08-23 17:19
#3

Du kan ju annars göra "smoothie packs" som du har i frysen. Blanda de frukter och bär du  vill ha i olika påsar och frys in. Sen är det bara att ta upp en påse kvällen innan och lägga i kylen, så är det klart att bara mixa på morgonen. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Hästhoven]
2015-08-23 19:26
#4

Ja det ska nog inte vara några problem 😉

Har också svårt att äta på morgonen, men försöker iallafall få i mig något att dricka :🙂 , drickyoghurt tycker jag också är bra om man inte hinner göra smoothies .

[Fyratassar12]
2015-08-24 07:13
#5

Min mamma äter alltid soomthie på kvällen och ställer in på kvällen den är drickbar o god enligt henne. Är nog inga problem alls :)

[Tilde]
2015-08-24 10:23
#6

Kan du inte ta med en macka eller vad du nu äter till skolan? Så kan du ju ha en senare frukost under en rast :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: