Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 973 ggr
[Fyratassar12]
8/26/15, 7:07 AM

Allt har spårat ur med nya klasskompisen

Första dagen ragga han på mig o då skev min sambo till han och sa till honom pga har ju sambo. Nu har han hotat oss båda o tjatat om cigg jämt samt att det är ju kränkande mot mig. Han har sagt att han raggar på mig hur MYCKET han vill o sagt att han ska skicka hit både det ena och andra som ska ta kål på oss. Nu har det gått så långt att jag snart vill byta skola trotts att jag har trean och fyran kvar. Vill hellre gå om i Eksjö där vi bor även om mitt ena ex finns där. Jag är skör som en glasbit och är jätte sårad att inte lärarna förstår att jag inte vill eller orkar mer. Min älskade mamma är jätte orolig för mig även sambon som tar ledigt o ska vara med i skolan så jag kan vara trygg. Jag grät som ett barn o orkade knappt med det sista i skolan innan den var slut igår. Jag grät som ett barn igår när jag kom hem o sambon trodde då självklart att det var för han sa akta glaset och maten men nä till slut kom det fram som det var. Har lust att boka tid till spyk så jag får prata o kanske få glad tabletter igen. Är inte alls glad o lugn klumpen i magen växer och jag nästan gråter :(

Annons:
[Fyratassar12]
8/26/15, 7:08 AM
#1

Han har tvingat ur mig cigg med

Cragan
8/26/15, 7:20 AM
#2

lägg en polisanmälan för sexuella trakasserier och/eller olaga hot så nöten fattar att han skall upphöra med sitt odrägliga betende då ni redan sagt åt han att det ej är önskvärt.

[Fyratassar12]
8/26/15, 7:22 AM
#3

Vi har gjort en polisanmälan igår

[Fyratassar12]
8/26/15, 7:27 AM
#4

Ja det är inte ett helt normalt beteende håller jag med om även sambon. Han tror han äger varje tjej han ser o kan göra vad han vill. Jag har själv upplevt allt det som han gör via mina dåliga ex o sen i 9. Jag är trött på alltid hamna i skiten jämt mig min mentor tog detta inte seriöst verkade det som. Han ska igentligen inte ens gå i en vanlig klass enligt min mening. Jag får tex inte heller prata med min älskling eller nämna han när lärarna frågar vad vi gjort i helgen. Ska jag då säga jag spelade minigolf med pip eller ;). Han är även avundsjuk på något sätt märks långa vägar

[Fyratassar12]
8/26/15, 7:30 AM
#5

För nämner jag min älskling så säger han att det kommer hända något med han eller mig SUCK OMOGET BETENDE. Bara för man är 16 så gäller inte andra regler! Jag är så sjukt trött på unga killar som tror dom är något jätte bra men tvärt om kaxiga och jobbiga

Cragan
8/26/15, 7:43 AM
#6

nämn det för lärarna att det nu mera ligger en polisanmälan mot idioten, och försöker han påverka dig om att anmälan skall dras tillbaka anmäl det direkt till lärare och polis. (om jag inte miss minner mig så blir det skolans skyldighet att se till att han ej kan påverka dig under utredningens gång)
tror tyvärr det är en av få saker han förstår

Annons:
[Fyratassar12]
8/26/15, 10:58 AM
#7

Aha skönt är ledig nu pratade med rektorn både jag och gubben min tog det halv seriöst faktiskt. Är ledig idag pga mår så spykst dåligt av han. Så har fikat och köpt nya covers ;)

[Fyratassar12]
8/27/15, 6:32 AM
#8

DET BLEV INGET SERÖST AV DET :( Det ända lärarna sa till va att ej pressa ut cigg men sen sa min dumma mentor att ja det gör väl inget att han är nära då du BARA lyssnar på musik hela tiden. Han kan ju hur lätt som helst gå på mig igen känner mig inte alls trygg längre i plugget. Han kan ju komma vilken rast som helst och säga SÄGER DU NÅGONTING OM DIN SAMBO SÅ KOMMER DET HÄNDA NÅGOT SAMT ATT HAN KAM HUR LÄTT SOM HELST PRESSA PÅ CIGG OCH HOTA OSS VIA FACEBOOK SAMT SEXUELLT KRÄNKA MIG. Jag vet inte hur jag ska lösa det då jag inte orkar gå till skolan och känna mig otrygg :( jag har lust att prata med syo och förklara att jag vill gå om hela skolan och gå här i Eksjö :(

Cragan
8/27/15, 8:35 AM
#9

#8 vad är det för någon efterbliven mentor du har och kan du byta till en vettigare mentor?
om nu nöten kommer och tjafsar med dig igen om anmäl inte bara den utan även skolan som ej ser till att du får en säker skolgång, eller kanske kan gå att anmäla skolan till kommunen med motiveringen att du ej känner dig säker där för att få till lite förändring.

Honestyisdead
8/27/15, 10:32 AM
#10

Är detta samma kille som förra gången? Du skrev ju om liknande för ett tag sedan.

[Fyratassar12]
8/27/15, 12:14 PM
#11

Ja det är det#10

[Fyratassar12]
8/27/15, 12:17 PM
#12

Aa hon lyssnar på det hon vill även rektorn. Jag ska definitivt anmäla både skola o elev ja :) Jag orkar inte gå kvar så länge han finns där ska se om jag kan fixa ny skola eller något dylikt för att det är så jobbigt att vara i samma klass som han o finns ingen annan special klass här i Tranås.

Honestyisdead
8/27/15, 12:27 PM
#13

Varför polisanmälan dina föräldrar inte redan förra gången?

Annons:
[Fyratassar12]
8/27/15, 12:28 PM
#14

Du menar sambo :) Bor inte hemma o är 19 år :) Vi gjorde inte det tyvärr

Honestyisdead
8/27/15, 12:30 PM
#15

Då var du inte 19.

[Fyratassar12]
8/27/15, 3:58 PM
#16

Jo så klart det hände ju första gången jag började nu i trean på gymnasiet och pågår

Honestyisdead
8/27/15, 4:00 PM
#17

Jag pratar om ett annat tillfälle.  Inte om nu när du börjat trean.

Har den här killen någon diagnos?

[Fyratassar12]
8/27/15, 4:02 PM
#18

Ja det har han men för det har han inte rätt o hota samt kränka och tvinga ur mig cigg. Jaha du menar med mitt ex va? Han har som sagt försvunnit vet inget om han nu mera. Jag orkar knappt gå i skolan o varje dag kommer jag hem med tungt i hjärtat :(

Honestyisdead
8/27/15, 4:12 PM
#19

Beroende på diagnos så kan det vara en förklaring. Men du har polisanmält nu då?

[Fyratassar12]
8/27/15, 4:28 PM
#20

Ja det har min sambo gjort :) Haha nja du det tror inte jag bara då ska han vara som min ex klasskompis våldsam :)

Annons:
Honestyisdead
8/27/15, 4:36 PM
#21

Va?

[Fyratassar12]
8/27/15, 6:54 PM
#22

Jag orkar inte inte mer mår sämre och sämre spykst jag döljer hur illa det är i verkligheten för alla jag orkar verkligen inte snart gå till skolan. Har lust att bara försvinna i en månad. Sitter och gråter ensam då jag inte klarar av att gråta bland människor människor.

Upp till toppen
Annons: