Annons:
Etikettövrigt
Läst 827 ggr
Victoriastel
2015-08-26 15:49

Mår illa:(

jag mår så sjukt illa, asså det känns som om jag ska spy när som… Men jag satte in en tandställning i måndags och har haft skitont i munnen. Jag har ätit 2 ipren ca 4h efter varandra. Men jag vet inte om det är tablatterna el. Vaxet till tandställningen som gör att jag mår illa. Jag har råkat svälja rätt så mycket vax idag. Vilket tror ni det är( tabletterna el. Vaxet) och vad kan man göra åt det?

Annons:
Honestyisdead
2015-08-26 16:27
#1

Ipren kan irritera magen.

[134643]
2015-08-26 16:50
#2

Vaxet ska inte påverka något, så det tror jag inte att det är. Så antingen är det värktabletterna eller så kan det ju vara något helt annat, att du ätit något dåligt eller helt enkelt håller på att bli sjuk :)

Victoriastel
2015-08-26 17:56
#3

Bej inte direkt, men jag tror det va iprenen för jag tog en till efter 4 timmar ju för att smärtan kom tillbaka när jag skulle äta lunch, hade jätteont:( och alla dessa blåsor… Men vet ngn hur man ska lägga på den gelen som ska hjälpa mot sår osv. Ska de vara ganska tjock el. Tunt lager?

[134643]
2015-08-26 18:07
#4

#3 Med gel, menar du vaxet då? Jag har inte fått något annat än vaxet i alla fall. Jag brukar ta av en rätt liten bit, rulla det till en boll, platta ut och sätta på fästet. Relativt tunt med tjockt nog för att det vassa inte ska gå igenom. Jag hade också jätteont när jag först satte i tandställningen, tog typ en vecka innan jag kunde tugga riktigt. Flytande mat och mjuk mat som pannkakor t.ex är toppen! :)

Upp till toppen
Annons: