Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1200 ggr
powerade
2015-08-30 21:23

tillsammans igen

är så att jag har börjat träffa mitt ex.. och mina känslor börja komma tillbaka.. han har sagt det blrja bli så för honom också. Har astrevligt med honom å allting känns typ som förut å ja kan int va nå annat än lycklig när jag är med honom o.s.v vi var tillsammand 4 månader och ba nån dag efter flirta han med en annan tjej åså.. men nu ha det gått 8 månader ungefär sen vi var tillsammans och vi träffades och ungick första gången sendess i början av augusti. tycker ni jag är korkad som en tänker tanken på att ta honom tillbaka?

Annons:
Fridaaaa
2015-08-30 21:30
#1

Beror på varför ni gjorde slut.

Jag är tillsammans med ett ex nu, visserligen "bara" tillsammans en månad innan han gjorde slut och sedan dröjde det över ett halvår innan vi blev tillsammansigen men hållt ihop i 8 år nu :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hoseok
2015-08-30 21:40
#2

För mig handlar det om varför man gjorde slut med personen. Är bästa vän med ett av mina ex men resten av alla ex jag har skulle jag inte ens kolla i ögonen. Ännu mindre kunna ha ett förhållande med dem igen. Vad som hände när vi gjorde slut väger myyycket mer än en nyromantisk känsla.

Vi kan nog tyvärr inte avgöra detta åt dig. :)

powerade
2015-08-30 21:50
#3

var nog känslorna antar jag ( han som gjorde Slut) vet att många jag känner kommer tycka jag är helt störd, men aa när ja träffar honom känns allting typ så som ett tag innan det tog slut på något sätt :3

[134643]
2015-08-30 22:08
#4

#3 Jag hade nog pratat med honom om varför han gjorde slut och varför han tror att det blir annorlunda den här gången. Jag är själv ihop med mitt ex, vi var ihop ett år, var vänner i två och är nu ihop igen. För mig handlar det helt om varför man gjorde slut, för oss var det varken ett dåligt förhållande eller känslor som inte fanns där, det var helt enkelt bara timing. Fråga dig själv om du verkligen tror att det kommer bli annorlunda den här gången. Är svaret nej så är det nog smart att gå vidare.

Aleya
2015-08-31 17:27
#5

Jag har varit tillsammans med ex förr. Dock har det tagit slut ganska fort då jag blivit leds på deras beteende som gjorde att det blev slut från start. Nu är jag dock tillsammans med ett ex. Men det var 10 år senare som vi blev tillsammans igen. Och det funkar. Så det beror på hur lång tid det gått också skulle jag säga.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: