Kärlek och förälskelser

crush

2015-09-02 08:49 #0 av: Hogwarts

har du en crush? berätta om den för det är kul att läsa!!

min crush är jättefin och hon har samma musiksmak som jag och hon gillar adventure time och hon är underbar och igår kramade hon mig och jag dog sen skrev hon på kik att mina kramar är mysiga

Anmäl
2015-09-02 13:32 #1 av: Kneko

Min crush är från Stockholm, han är 32 år och han delar mitt intresse för nördiga saker och spel. Han är intresserad av mig också, men vi är lite passiva så jag kallar det fortfarande för crush. 

Anmäl
2015-09-02 14:49 #2 av: [rumelle]

Min crush är gift.... MED MIG! Skrattar

Anmäl
2015-09-02 17:06 #3 av: hund_katt

Öh... Andy Biersack, Oli sykes, Corey Taylor och Chris Motionless är mina crush xD och typ alla andra medlemmarna i banden... Så Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, Slipknot och Motionless In White bandmedlemmar är mina framtida män xD

Nej men.. Har precis börjat få ett crush på en person :3 får dock väldigt lätt crush på personer med alternativ musik- och klädstil, men sen hur länge det håller beror ju sedan på om personen är något för mig eller inte cx

Anmäl
2015-09-02 18:05 #4 av: [Tuulikki]

Min crush sitter 2 meter ifrån mig och spelar CS:GO. Han är bäst.

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2015-09-02 18:56 #5 av: [ThisIsWheels]

* Mason Musso

* Andy Biersack

* Ruby Rose

KärKärKär

Anmäl
2015-09-05 21:33 #6 av: [Túrwen]

Tom Hiddleston är min celebritets crush om man kan kalla det så. Annars är min crush inte ett dugg intresserad av mig tyvärr men orkar inte tänka på det eftersom att det tar för mycket energi från min vardag.

Anmäl
2015-09-05 22:24 #7 av: Tessan01

Kändis-crush eller någon man "känner"? :P

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.