Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 985 ggr
Hogwarts
2015-09-02 08:49

crush

har du en crush? berätta om den för det är kul att läsa!!

min crush är jättefin och hon har samma musiksmak som jag och hon gillar adventure time och hon är underbar och igår kramade hon mig och jag dog sen skrev hon på kik att mina kramar är mysiga

Annons:
Hoseok
2015-09-02 13:32
#1

Min crush är från Stockholm, han är 32 år och han delar mitt intresse för nördiga saker och spel. Han är intresserad av mig också, men vi är lite passiva så jag kallar det fortfarande för crush.

[rumelle]
2015-09-02 14:49
#2

Min crush är gift…. MED MIG! 😃

hund_katt
2015-09-02 17:06
#3

Öh… Andy Biersack, Oli sykes, Corey Taylor och Chris Motionless är mina crush xD och typ alla andra medlemmarna i banden… Så Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, Slipknot och Motionless In White bandmedlemmar är mina framtida män xD Nej men.. Har precis börjat få ett crush på en person :3 får dock väldigt lätt crush på personer med alternativ musik- och klädstil, men sen hur länge det håller beror ju sedan på om personen är något för mig eller inte cx

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

[Tuulikki]
2015-09-02 18:05
#4

Min crush sitter 2 meter ifrån mig och spelar CS:GO. Han är bäst.

[ThisIsWheels]
2015-09-02 18:56
#5

* Mason Musso

* Andy Biersack

* Ruby Rose

😍😍😍

[Túrwen]
2015-09-05 21:33
#6

Tom Hiddleston är min celebritets crush om man kan kalla det så. Annars är min crush inte ett dugg intresserad av mig tyvärr men orkar inte tänka på det eftersom att det tar för mycket energi från min vardag.

Annons:
Tessan01
2015-09-05 22:24
#7

Kändis-crush eller någon man "känner"? :P

Tipsi3
2015-09-06 14:20
#8

Well well… Han går i min klass, vi är kompisar, och är allmänt awesome ;) Dock så får jag låta det va :/ Min allra bästa kompis är såklart kär i honom (Hon skulle bli sårad om jag så ens berättade att jag gillar honom och göra allting till en tävling, det har hänt förut 😕) och så finns det en tjej i klassen som är störtkär i honom, som är allmänt otrevlig mot mig för att jag är vän med honom. Vill inte ha mer hat av henne x) Men sen så går vi ju bara i 8:an, så jag antar att det inte är en big deal :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Upp till toppen
Annons: