Annons:
Etikettundersökningar
Läst 1301 ggr
[Fyratassar12]
9/2/15, 11:39 AM

Vad är det knäppaste du glömt göra ?

Det knäppste jag glömt göra är hm låsa dörren har hänt mig ett x antal gånger även idag ;). Sen glömt nycklarna då när sambon låser och jag tror dom är borta men nä ligger fint där hemma ;). Vad är det knäppaste ni glömt ?

Annons:
[Fyratassar12]
9/2/15, 11:39 AM
#1

Och jag gömde att sambon jobbar idag ;)

[Tilde]
9/2/15, 1:12 PM
#2

Typ att sätta i hörlurarna när man ska prata handsfree i mobilen. 🤪

Molekylflickan
9/2/15, 3:07 PM
#3

Hm, en gång glömde jag min tandställning på tåget. Fråga mig inte xD

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

smellcaramell
9/2/15, 3:43 PM
#4

Glömt vart jag hade telefon när jag pratade i den, ringt från telefon och undra varför det inte låter när jag håller telefon vanligt med hörlurar i.. glömmer ofta låsa dörren o släcka lampor typ

[Fyratassar12]
9/2/15, 5:48 PM
#5

Låter extremt som mig #4 Jag har även fler konstiga grejor som jag har glömt ;) Vilken veckodag det är brukar hända på lovet Glömt bort mat på spisen Glömt bort att ge havregryn till marsvinen sen trott att jag gjorde det ;) OBS dom har hö så dom går inte hungriga ;)

[MARWAKE]
9/2/15, 5:53 PM
#6

Idag glömde jag låsa skåpet i skolan. Tog med mig hänglåset till lektionen =)

Annons:
[ThisIsWheels]
9/2/15, 6:57 PM
#7

Jag har tappat bort det mesta; min mobil, mina nycklar, mitt jojo-kort… Ja, listan kan bli hur lång som helst 😂

xEmmsix
9/2/15, 7:03 PM
#8

Jag glömde bort min systers födelsedag - vi är tvillingar.

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

Biancaa
9/2/15, 7:17 PM
#9

Ta av mig hörlurarna innan jag går ifrån datorn :-)

Whippet
9/2/15, 7:21 PM
#10

Glömmer alltid att vakna i tid till allt.

I'm out Vilar huvudet i handen

Rheen
9/2/15, 9:44 PM
#11

Skulle använda bärbara datorn, jag startade den och märkte att muspekaren inte syntes till. Inget hände fast jag klickade och svepte fram och tillbaka med datamusen normalt, frekventiskt och lungt. Startade om datorn utan framgång, och suckade inombords när jag förberedde en bra förklaring till att jag inte haft sönder något med flit. Då ser jag hur jag glömt att koppla i datamusen i USB-uttaget på datorn. *Applåder*

~ Rheen.

matildapsvensson
9/3/15, 12:55 AM
#12

Det knäppaste jag glömt är att jag blev irriterad för att muspekaren inte rörde på sig på skärmen när jag svepte med musen… Satt en bra stund och kom sedan på att jag dragit ut sladden för jag skulle stänga av datorn… Matilda i ett nötskal. Dessutom hände detta precis direkt efter att jag dragit ur sladden ur datorn XD.

[MARWAKE]
9/3/15, 9:12 PM
#13

Idag hände samma sak igen xD, den här gången tog jag med hänglåset till cafeterian, som tur upptäckte jag det lite tidigare. Tur att det inte är så mycket stöld på skolan,

Annons:
Jetaime
9/3/15, 9:20 PM
#14

Var jag parkerat bilen på Ikea (och andra ställen), gick och letade efter bilen ett bra tag och var jättetrött och mådde inte så bra, kände för att sätta mig ner på marken och börja gråta, hehe

Vikan
9/3/15, 9:43 PM
#15

Bakade chokladbollar för någon dag sedan och använda kaffe till det, tänkte sedan dricka det sista av kaffet. Gjorde klart chokladbollarna, satte dem i kylen och diskade och gick sedan till mitt rum och lämnade kannan med kaffet på diskbänken ^^

Sådär klockan 3 på natten kommer jag ihåg kaffet igen..

MissanTissan
9/4/15, 2:45 AM
#16

Det absolut knäppaste jag glömt är nog hur man andas.. Jag satt inne på lektion i skolan och räknade matte. Helt plötsligt glömmer jag hur man andas och får panik. Dom måste ha trott att jag satt i halsen eller något för ansiktet blev helt rött! Hahah!

Annat en det så brukar jag glömma att stänga av lampor, datorer, tv apparater osv.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

[Hästhoven]
9/4/15, 8:35 AM
#17

Glömde att byta om på morgonen, så gick med pyjamaskläder till bussen :-S

Pratade med min mamma i mobilen, sedan 30 minuter senare så träffar jag mamma & säger samma saker som jag sa i mobilen, då sa hon att vi redan pratat om det i mobilen för 30 minuter sedan! Dålig minne eller? 

🤪

Kaninernasbästa
9/4/15, 10:59 PM
#18

Glömde att vi hade läxförhör idag (händer rätt ofta hihi) Glömt stänga dörren till kaninburen, så nästa morgon är de redan ute i hagen. Glömde att jag och några kompisar skulle åka Pennyboard/ skateboard. De ringde imorse och påminde mig, men såklart 15 min senare glömmer jag den xD

Semper_Solus
9/5/15, 2:53 AM
#19

Glömmer ofta bort att gå på toa eller äta när jag sitter och spelar eller kollar på netflix under längre tider (y)
Sen så har jag haft sönder ett X antal hörlurar pga att jag glömmer att jag har dom i när jag ska gå bort från datorn..

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

UrchinFamiljen
9/5/15, 10:04 AM
#20

En gång glömde jag att jag skulle leka med en kompis efter skolan, så jag bestämde att jag skulle leka med en annan… När den första fick reda på att jag skulle leka med den andra kompisen blev den.. en aning arg, men det löste vi genom att alla tre leka hemma hos mig. :P Detta hände när jag gick i tvåan. Alltså på lågstadiet 😅

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Annons:
Upp till toppen
Annons: