Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 689 ggr
[Älskamig]
9/3/15, 5:44 PM

Facebook-fråga

Kan man på något sätt dölja i nyhetsflödet att man blivit vän med en person på Facebook? 

Fråga inte varför, jag bara undrar 😃

Annons:
Storip
9/3/15, 5:46 PM
#1

Man kan vara vän utan att följa någon på facebook? Om det var det du menade

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


[Älskamig]
9/3/15, 5:49 PM
#2

#1: Nej, jag menade att man kan bli vän med någon utan att det syns i nyhetsflödet?

MaxFlickan
9/3/15, 5:52 PM
#3

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

[Älskamig]
9/3/15, 5:53 PM
#4

#3: Jo, men kommer då dem inte heller se i Nyhetsflödet (tänker på rullisten ovanför chatten när man är på datorn) att jag blivit vän med den & den..?

[Älskamig]
9/3/15, 6:25 PM
#5

Putt!😊

Hoseok
9/3/15, 7:40 PM
#6

Syns det i nyhetsflödet när man blir vän med folk? Det har det aldrig gjort för mig. 🤔

Annons:
cookies
9/4/15, 6:46 AM
#7

Super simpelt. Gå till denna personens post, uppe i högre hörnet klickar du på den lilla pilen så en drop down meny kommer upp, sen tar du "sluta följa", precis som på denna bilden jag lägger med (även om den är på engelska, då jag inte gillar datorer på svenska).

#6, inte alltid, men då och då kan det komma upp :)

Hoseok
9/4/15, 2:48 PM
#8

#7 Fast det väl  inte det TS ville ha hjälp med? Eller har jag totalt missförstått tråden? Jag läser det som att hen ville att det inte skulle synas när hen blev vän med personer.

[Outlawly]
9/4/15, 3:05 PM
#9

De syns väl inte om du väljer att ingen ska få se dina vänner? Då borde ju ingen se vem du blir vän med heller :)

[Älskamig]
9/4/15, 3:40 PM
#10

#8: Var inte alls det jag ville ha reda på , nej. Så du har rätt!

Upp till toppen
Annons: