Övrigt

halloweenfest

2015-09-04 04:03 #0 av: bellisan

Hejhej, ska eventuellt på halloweenfest i oktober men vet inte vad jag ska ha för utklädnad (det är obligatoriskt)
Vill va något läskigt men man ska endå se hyfsat snygg ut i det, någon som har lite tips o idéer så är det bara till att ösa på ;) är öppen för alla förslag

Anmäl
2015-09-04 04:28 #1 av: Haku

Om jag går på en halloweenfest så vill jag bara se läskig gärna äcklig ut haha inte snygg eller sexig förstår inte riktigt det :) men har du kollat på buttericks dem har massa olika utklädnader där kan du säkert få inspiration! finns även en online sajt: www.buttericks.se

Anmäl
2015-09-04 15:47 #2 av: bellisan

#1 tack så mycket
Tar gärna emot tips på bara läskiga o äckliga kostymer som inte är "snygga" med ;)

Anmäl
2015-09-04 16:21 #3 av: [ThisIsWheels]

Kolla på www.partykungen.se ! Det finns dräkter, peruker, accessoarer och mycket annat roligt! Tummen upp

Anmäl
2015-09-04 20:07 #4 av: hannaj98

Det finns en hel del bra tips om du söker på youtube där det finns både utklädnads tips och makeup tutorials för halloween :)

Anmäl
2015-09-05 17:19 #5 av: [Älskamig]

Jag tipsar om youtubern Therese Lindgren och alla hennes halloweensminkningar, där det även finns tutorials på hur du ska sminka dig för "rätt look". Förlägen Här har du henne (hoppas länken funkar nu med x)): https://www.youtube.com/results?search_query=therese+lindgren+halloween

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.