Annons:
Etikettövrigt
Läst 1801 ggr
bellisan
2015-09-04 04:03

halloweenfest

Hejhej, ska eventuellt på halloweenfest i oktober men vet inte vad jag ska ha för utklädnad (det är obligatoriskt) Vill va något läskigt men man ska endå se hyfsat snygg ut i det, någon som har lite tips o idéer så är det bara till att ösa på ;) är öppen för alla förslag

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
Annons:
Haku
2015-09-04 04:28
#1

Om jag går på en halloweenfest så vill jag bara se läskig gärna äcklig ut haha inte snygg eller sexig förstår inte riktigt det :) men har du kollat på buttericks dem har massa olika utklädnader där kan du säkert få inspiration! finns även en online sajt: www.buttericks.se

bellisan
2015-09-04 15:47
#2

#1 tack så mycket Tar gärna emot tips på bara läskiga o äckliga kostymer som inte är "snygga" med ;)

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
[ThisIsWheels]
2015-09-04 16:21
#3

Kolla på www.partykungen.se ! Det finns dräkter, peruker, accessoarer och mycket annat roligt! 👍

hannaj98
2015-09-04 20:07
#4

Det finns en hel del bra tips om du söker på youtube där det finns både utklädnads tips och makeup tutorials för halloween :)

[Älskamig]
2015-09-05 17:19
#5

Jag tipsar om youtubern Therese Lindgren och alla hennes halloweensminkningar, där det även finns tutorials på hur du ska sminka dig för "rätt look". 😊 Här har du henne (hoppas länken funkar nu med x)): https://www.youtube.com/results?search_query=therese+lindgren+halloween

Upp till toppen
Annons: