Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 958 ggr
[Fyratassar12]
2015-09-08 12:00

Äntligen på väg med att byta gymnasium

Idag har jag hälsat på Eksjö special gymnasium och ska ta kontakt med min syo och säga att jag vill gå handel där. Jag ska prova i två veckor och sen flytta över när jag gått dom om jag trivs. Men jag vill INTE gå någon annanstans än Eksjö då jag vantrivs i min nuvarande klass samt är udda och konstig är ensam varje rast. Samt vill inte gå med mobbaren som mobbat mig litar inte alls på min klasskompis som gjort de. Så nu längtar jag till vintern då jag ska byta över till Eksjö är så sjukt lycklig att det äntligen ska bli av <3 Det ända som kommer hända är prova på i 2 veckor sen byta över smidigt då jag har läst in vissa kurser så blir det inget problem att kunna gå i 3 även där <3

Annons:
Thotis90
2015-09-08 12:06
#1

Jag håller tummarna för att du ska trivas och att bytet går bra. Jag bytte själv skola och program på gymnasiet - tre gånger! Jag gick alltså på fyra program och fyra skolor innan jag hittade rätt.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

[Fyratassar12]
2015-09-08 12:09
#2

Oj fy måste varit jobbigt :( Tack för ditt fina stöd <3 Kan säga att jag har inte lust att ens vistas på min skola överhuvudtaget :( Hatar min klass och lärarna :(

matildapsvensson
2015-09-08 22:14
#3

Vad roligt att höra! Jag själv trivs inte speciellt bra i in klass heller och är alltid ensam på rasterna men har övervägt att stanna kvar för linjen är den perfekta för mina framtidsplaner. Jag går handel :)

Thotis90
2015-09-08 22:16
#4

#3 Jag struntade i mina klasskamrater när jag väl hade hittat ett program som passade mig och det jag vill göra. Jag körde mitt eget race helt enkelt :)

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

[Fyratassar12]
2015-09-09 05:30
#5

Ja det är bra känns helt ärligt som ni säger kör mitt race trivs med det dock långt att pendla med buss tar två timmar hem och dit :(. Då går jag hellre här i Eksjö som ligger närmare där jag kanske kan bli kompis med dessa killar som går i klassen :)

Upp till toppen
Annons: