Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1394 ggr
//Horselover//
9/8/15, 9:47 PM

Deppig pga killar...

Asså gud jag känner mig så dum som skriver detta nu, men jag har en liten kvälls svacka och vill bara skriva av mig.

Jag är så jävla deppig över killar. Jag har ingen, och har aldrig haft någon. Jag är 16, och har aldrig kysst en kille. knappt kramat en kille heller, utom min pappa då. några av mina kompisar har fasta förhållanden och haft killar sedan tidiga tonåren. Jag känner mig så utanför just nu. Precis börjat i ny skola och har fått ett litet kompisgäng som jag trivs jättebra i, men alla dom har mycket mer kill erfarenhet än jag. när dom pratar om killar sitter jag liksom där som en jävla tomte och bara önskar att jag kunde få uppleva det dom pratar om. asså hur jävla svårt får det va! asså jag orkar verkligen inte…

Annons:
Ravynsfair
9/8/15, 9:54 PM
#1

Bara lugn, det kommer 🙂

Jag hade inte heller någon pojkvän i den åldern och då bodde jag ihop med mina klasskompisar (internat) där jag jämt fick höra tjatet om killar hitan och ditan. 
Dina nyfunna vänner kanske känner andra killar och kan då ge dig en chans att träffa dem? 
🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Mutal
9/8/15, 9:54 PM
#2

Samma problem, 18 år. Känner mig dock inte deppig dock. Väntar på den rätta :)

Zepp
9/8/15, 10:09 PM
#3

Antingen är det rätt mycket snack.. och i den åldern är det oftast mer snack än verkstad!

Hur som helst.. om du umgås med ditt tjejgäng och de har killar.. några iallafall, så lär det dyka upp andra killar där oxå!

Vid 16 kände jag mig som värste Don Juan.. bara för att jag hånglat med en flicka på skoldansen.

Tjejer snackar om killar.. killar snackar om tjejer.. kan jag avslöja!

Mycket snack är det i den åldern!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

matildapsvensson
9/8/15, 10:21 PM
#4

Jag känner precis igen mig i det du säger. Är i samma ålder som dig också och har heller aldrig kysst en kille, däremot kramat några jag är kompis med men förstår varför du känner dig deppig. 

Det är så sjukt mycket snack bland kompisarna om vem man är på g med, vem jag kysste på den festen och hur långt man har gått med en kille. Jag känner att det är för mycket. Alla förväntar sig att du ska ha hånglat med en kille i denna åldern.

Det var en tjejkväll som vi hade där vi körde bland annat en lek med massa frågor och utmaningar. En av utmaningarna var att personen som fick denna skulle gissa alla hur långt man gått med en kille. Jag kände bara att jag ville gå därifrån för alla i rummet förutom jag hade kysst en kille och även gått längre än så. Jag ljög när frågan kom till mig för jag skämdes. Men jag gör inte det längre. Man ska inte hasta saker så som med killar. Tro mig, ditt livskärlek finns där ute någonstans men det handlar bara om när denne kommer gå fram :)

tötenöten
9/8/15, 10:51 PM
#5

Jag själv var 15 när jag gjorde alla mina "första" saker. Jag kan inte säga att jag ångrar mig helt, eftersom jag fortfarande är tillsammans med killen och jag älskar honom. Men jag önskar så mycket att jag hade väntat helst i minst 3-4 år till. 

Det kan kännas som att det är viktigt att få sin första kyss m.m när man är ung,  men jag känner att jag hade velat mogna till mer och fått vara barn ett tag till.

Det jag vill få fram är iaf att det inte finns någon anledning som helst att skynda på det, ta det i den takt det kommer och försök inte tvinga fram nåt. :)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Upp till toppen
Annons: