Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 743 ggr
[Fyratassar12]
9/9/15, 6:39 AM

Hur snabbar jag på byte av klass ?

Som sagt ska jag byta klass här framåt och jag längtar då jag inte orkar åka till skolan pga tungt och ångest fyllt så fort jag vet att jag ska dit. Är rädd delvis för att träffa mobbaren varje dag och vill helst att bytet ska ske så snabbt helst inom sista veckorna av September och första oktober. Idag försov jag mig och ska ringa min lärare vid halv 8 och sen drar jag mig för att ringa och säger att jag kommer senare. Är trött pga krafterna går åt att hålla sig någorlunda i form i psyket så min ork och energi ligger jämt på 0 med tanke på att jag hatar och drar mig från att åka dit pga min rädsla så.

Annons:
[Hästhoven]
9/9/15, 8:56 AM
#1

Jag tycker du borde få byta så snart som möjligt, att gå till en klass där du inte mår bra & där någon behandlar dig illa är verkligen inte okej.

[Fyratassar12]
9/9/15, 9:26 AM
#2

AA är på väg men jag vill snabba upp tempot enormt så jag kommer till Eksjö gymnasium nu så fort som det går helst inom ett par veckor. För jag tycker det är hemskt att gå i Tranås pga allt det som du radar upp ::( Plus blir särbehandlad pga ja du ska ju flytta på dig så gör väl inget så ger dom utrycket med både kropp och ögon. Tror klassen kommer jubla pga då försvinner jag som inte ens syns eller som dom bryr sig om :(

[Fyratassar12]
9/9/15, 9:27 AM
#3

Får tex inte proa heller så länge nä det ska vi hoppa

[Fyratassar12]
9/9/15, 10:21 AM
#4

Min ena klasskompis som mobbade mig håller på en med spydiga kommentarer men det rör mig inte i ryggen då jag kan känna mig trygg med att jag kommer byta :). Dom jag kommer sakna är två grabbar i klassen som jag har gått med sen 9 dock :) Dom är jätte snälla :)

sallyloxo
9/13/15, 9:18 AM
#5

Den där mobbaren kommer få karma. Det hen gjort mot dig kommer tillbaka på honom en vacker dag och hen kommer lida som du led. Det kommer gå bra kära vän ha tålamod och använd the law of attraktion min vän! Lycka till hoppas det jag sa var en gnutta tröstvärt! :)

Fridaaaa
9/13/15, 10:47 AM
#6

#5 TS är inte kvar på iFokus.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Upp till toppen
Annons: