Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 631 ggr
[Fyratassar12]
2015-09-10 12:02

Besviken angående skolbyte

Det kom som en chock för mig idag när jag va hos vår syo jag ska tvingas gå i en klass som jag hatar i två förbaskade veckor till och må ännu sämre :( Jag vantrivs ju i min klass och har haft trassel ända från tvåan med min skolgång här på denna skola. Och nu ännu mer trassel pga går med mobbaren som är stökig och jag måste ha musik för att ens kunna jobba normalt samt är rädd att gå till skolan varje morgon knyts knuten av rädsla i magen Sen även att min ena lärare skälde ut mig gjorde det hela ännu mer värre :( Sen att jag inte passar in utan är en ensling i klassen:( Och nu mitt på det hela måste jag hålla ut med den killen som mobbat mig och som kan göra det igen plus känner mig så sjukt otryg :( OBS detta var kortfattat om läget :)

Annons:
[Fyratassar12]
2015-09-10 12:03
#1

Kan säga att Eksjö sa att det skulle gå snabbt haha två veckor är det snabbt ? När eleven behöver det :(

Mysisa
2015-09-10 12:12
#2

Det är pappersarbeten som måste göras och skickas fram och tillbaka så att der inte går att genomföra bytet rakt av är förståeligt. Men två veckor? Låter mycket. 3-6 arbetsdagar högst tycker jag låter rimligt. Min dotter ville byta skola, jag ringde på fredagen. Redan tisdag nästa vecka var hon välkommen i nya skolan

minavitas.wix.com/kennel

Upp till toppen
Annons: