Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2327 ggr
Blondie112
2015-09-10 20:21

Oskuld!?!

Jag är oskuld och typ tillsammans med en kille som inte är det. Jag vet att han vill göra det och det vill jag också, vi har kommit så långt att vi är redo att ligga med varandra. Men jag är rädd att det kommer göra ont!? Göre ont eller är det bara en överdrift?

Annons:
Scorpio97
2015-09-10 20:41
#1

Det kan göra ont om du inte är redo eller tillräckligt upphetsad. Men det ska inte göra ont. Gör det ont är det viktigt att du/ni stoppar. Sen kan ni fortsätta hångla/känna på varandra/liknande och försöka en stund senare igen om du/ni vill. Men fortsätt inte om det gör ont.


//Jessie

Frida B
2015-09-10 23:01
#2

För mig gjorde det ont. De första gångerna faktiskt. Men där var det jag som var envis och dum, han jag var (och är) med sa flera gånger "gör det ont så slutar vi direkt"… Nja, så blev det inte för jag sa inte till. Men tillslut gick det haha. 

Det jag vill ha sagt, var inte dum som jag. Säg till om det gör ont. Har han det minsta respekt för dig, vilket han förhoppningsvis har, kommer han att sluta.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Hoseok
2015-09-10 23:10
#3

Det ska inte göra ont. Om det gör ont, så är något fel. Vi har bankat in i vissa unga tjejers huvuden att "Det ska göra ont första gången." Men det är en myt. 

Att du är nervös bidrar ju till att det kan göra ont. Det är svårt att slappna av första gången. Försök tänka på hur mycket du litar på din kille och om du verkligen vill det så kommer din kropp Förhoppningsvis att ge bra respons. :)

Honestyisdead
2015-09-10 23:39
#4

#3 Jag har då aldrig sett någon påstå att det SKA göra ont. Bara att det KAN. På många gör det lite ont just eftersom man är nervös. Är inget konstigt eller något att dölja eller något som måste vara fel.

L1isa
2015-09-10 23:43
#5

#3 Jag har aldrig hört någon säga  att det ska göra ont. 

För mig gjorde det ont och det tog flera gånger innan det gick. Ja jag var kåt. Riktigt kåt.  För en del av mina vänner gjorde det ont och för andra kändes det ingenting.

Hoseok
2015-09-10 23:55
#6

#4 #5 Har sett och hört många säga det, flera gånger. Flera av mina kompisar sa till mig som tonåring att det "ska" göra ont. Min mamma sa att det "ska" göra ont. Min sjuksyster på högstadiet sa att det "ska" göra ont. Det sker tyvärr. 

Är inte ensam om dessa upplevelser, har varit i diskussion om detta några gånger tidigare.  Tur att ni sluppit höra det, i alla fall. Glad

Annons:
Ravynsfair
2015-09-11 00:29
#7

Ta det bara lugnt och gå varsamt fram, hångla, gosa, ta på varandra, resten kommer naturligt om ni är redo. 

Det behöver inte göra ont, inte säkert att det gör, för mig gjorde det inte ont men då hade jag och dåvarande killen myst, tafsat, pussats och hånglat i evigheter. 
Meningen var inte att ha sex men så blev det 🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

sallyloxo
2015-09-13 09:13
#8

Jag tucker du ska onanera stoppa ett finger i slidan för att det senare inte ska göra ont vid samlag. Försök träna till det genom att onanera då blir slidan inte så irritetad av det plus att det inte gör ont om du gör det varsamt. Lycka till! ;) :*

Fridaaaa
2015-09-13 10:48
#9

#8 Om man onanerar så påverkar inte sen när man har samlag. Ingen skillnad om man onanerat innan eller inte när man sen ska ha samlag.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Linlans
2015-09-13 11:47
#10

#9 True that! Men det kan hjälpa ändå, med onani kan man lära känna sig själv bättre, man vet mer vad man gillar och inte. På så sätt kan man slappna av mer i den vetskapen, och då är risken för att det ska göra ont mindre, eftersom man inte spänner sig lika mycket😃

Fridaaaa
2015-09-13 11:53
#11

#10 ja det gör det men påverkar inte som #8 skrev :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: