Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 938 ggr
[Fyratassar12]
9/11/15, 5:30 PM

Vad är det bästa med eran partner ?

Det bästa med min speciella älskling är att när han är glad så är han jätte fjantig på ett super gulligt vis. Att han kan retas titt som tätt på ett roligt vis samt även är så snäll och mysig när vi ska sova så håller han om mig och ger mig en liten puss någon stans tex nacken <3 Vad är det bästa med eran livskamrat ?

Annons:
Lia
9/11/15, 5:39 PM
#1

Han gör allt för mig alltid när jag behöver minsta hjälp eller stöd, hur jobbigt det än må vara ❤️ Han älskar min gotiska stil och uppmuntrar mig att förbli unik och vara mig själv. Vi har samma syn på barnuppfostran, och han vill dela resten av sitt liv med mig - MIG! Snart firar vi 5 år. Han är min klippa, tack vare honom orkar jag med dagen, trots att det inte alltid är så lätt att vara jag. Åh juste… Det bästa med honom är nog förresten att han älskar mig så himla mycket, och jag honom. Sen är det ju en fantastisk bonus att vi matchar så bra också! 😃

[Fyratassar12]
9/11/15, 7:04 PM
#2

Nååå mysigt <3 Förstår att han är din klippa som är av guld <3

Urhasten
9/11/15, 9:40 PM
#3

Det bästa med mitt livs stora kärlek är att han är så ödmjuk, snäll och omtänksam. Han frågar alltid hur jag mår, han älskar och bryr sig om sin familj, sig själv, han intresserar sig för mig och det jag hittar på. Bland annat mina konstverk, min häst trots att han inte har haft den kontakt med hästar förut ❤️ En engagerad och driven person, med mycket vilja och känsla.

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Carrosh
9/11/15, 10:09 PM
#4

Har svårt att välja bara en grej, så här kommer flera;

Det bästa med min sambo är att han är rolig, snäll, omtänksam, ärlig, lojal, en bra kock, kreativ och värmlänning. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Fyratassar12]
9/12/15, 4:04 AM
#5

Nååå så härligt <3

[134643]
9/12/15, 2:14 PM
#6

Det bästa med min kille är att han är så otroligt förstående. Han delar min lycka på bra dagar, och hjälper mig igenom mina svåra dagar. Han stöttar mig och tror på mig mer än jag någonsin kommer kunna tro på mig själv. Han är så himla omtänksam och stark som orkar med mig, samtidigt som han låter mig vara hans stöd och är väldigt öppen när något bekymrar honom, något som är väldigt ovanligt för honom så det värmer att han känner att han kan prata med mig om det. Men det absolut bästa är helt enkelt all den kärlek jag känner från honom. Han bor i england och avståndet är jobbigt, så att han lägger ner tid och pengar på att vi kan träffas och gråter precis lika mycket som mig när vi måste skiljas åt igen betyder otroligt mycket för mig. Han är min klippa helt enkelt c:

Annons:
Upp till toppen
Annons: